-Jesszusom, hát még én!-vágott fejbe a felismerés.-ebbõl baj lesz.
-Rebi!, Hahoo! Föld hívja Rebekát.-szólongatott Dina.
-Jól van, oké, lehet, ismétlen, lehet, hogy összefutottam vele. De...
-Mii? És milyen?-kérdezte csillogással a szemében.
-Bunkó.- nevettem el magamat, és a fejemet ingatva néztem magam elé, tudva, hogy most mi jön.
-Rebeka! Minden srácra, aki közeledik feléd ezt mondod! Nem is volt pasid mióta ismerlek, sõt,-fokozta-azelõtt sem meséltél ilyesmirõl soha.-vágott felismerõ képet a barátnõm.
-Nem kell barát, ahhoz, hogy nõnek érezzem magam.-tisztáztam ezredjére.
-Te. Jó, Ég. Ugye nem vagy lezbi? Mármint totál rendben van, de arról azért nem ártott volna tudnom. Vagyis..
-Dina, Dina, DINAA!-vágtam közbe a téves históriáknak.-Nem, Nem vagyok lezbikus. Csak még nem találtam meg a Nagy Õ-t.-nyugtattam meg a kicsit elborult Dinámat.
-Huuhh. Akkor jó.-nevettük el magunkat.
A terembe lépve, megpillantottam azt, amitõl egy épp eszû ember álmodni sem merne. 3, ismétlem 3 ,,badboy"-t egy jogi egyetemen. Látszott rajtuk. És persze ott volt AZ is. A barna ,,adonisz" [khm irónia] mellett egy szõke szálkás gyerek, a másik oldalt egy vörös izomtömb. Na szép.
-Te! Dina! Nem ezekrõl volt szó?-böktem feléjük, hogy a vaksi barátnõm is észrevegye.
-Huha, ezt nem hittem volna, hogy 3-an is vannak.-nevettünk össze.
Megpróbáltunk a lehetõ legmesszebb ülni tõlük, azt hiszem érthetõ okok miatt. Említettem már, hogy a sors imád minket? Nem? Akkor most megteszem. Ugyanis a következõ pillanatban, ott teremtek mellettünk.
-Rájöttél már mivan?- pattant le mellém az, akivel már volt ,,szerencsém" találkozni.
-Te vagy az, akinek annyi szabadideje van, egy jogi egyetemen, hogy ezerrel veti magát az élvezetekbe?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Na meg rád!- fordította fel a lapjait.
-Nálad még a föld is mûveltebb.-közöltem egyszerûen.
-Az lehet.-törõdött bele.
-De mégis, csak úgy kíváncsiságból, mit keresel te itt?-használtam ki az alkalmat, hogy beszélõ viszonyban vagyunk. Vagyis ráfoghatjuk.
-Apám. És ezzel szerintem mindent elmondtam.-nézett rám mosolyogva.
-Igen, ez korrekt válasz. -adtam neki igazat. Még el is hittem.
-Na akkor mikor jössz?-kérdezte komolyan.
-Mégis hova?-bámultam rá értetlenül.
-Hát fel hozzám. Tudod. A földmûvelésre.-kacsintott.
-Huh, kb soha napján. Neked jó akkor?-néztem rá lenézõen.
-Ez valami titkos jelzés a jövõhét keddre?-kérdezte mosolyogva.
-Neked ilyenkor mi jár a fejedben?-kérdeztem már tényleg hitetlenkedve.
-Az hogy, minden nõt megdugni lehetetlen, de törekedjünk rá.- mondva lelkiismeretesen.
-Hát ez egy hamuban sült faszság.- tisztáztam az álláspontomat.
-Jó, akkor felejtsük el, hogy meg sem történt.-nézett maga lé.
-He?-kérdeztem.
-He?-kérdezte Dina is.
Bejött a professzor. Mindenki síri csendben volt.
-Alexander, Adam.-szólt oda nekik a tanár.-mikor lesz kész a kiselõadásuk?-kérdezte.
-Még nincs teljesen kész, de már majdnem elkezdtük!-felelt frappánsan Adam De jó. Ezzel se leszek jóba. Persze gyorsan le is pacsiztak Alexanderrel.
Ez után már csendben telt az óra. Vagyis amíg Alex el nem kezdett piszkálni.
-Mi van?-kérdeztem.
-Mondj már egy napot.-zaklatott tovább.
-Ez bejön a lányoknak?-kérdeztem komolyan, mert úgy hallottam, hogy jaj de jó dumája van. Blee.
-A férfi jutalma a nõ. A nõ jutalma az a tudat, hogy õ a jutalom.-magyarázta, vagyis próbálta magyarázni.
-És te mit tettél azért, hogy jutalmat kapj?
-Néztél már rám?
-Hahaha Haha Ha. De vicces. Leszarom a külsõt.-mondtam komolyan.-Meg amúgy téged is.-mondtam és ezúttal mi pacsiztunk le Dinával, aki a párbeszédet hallgatva kuncogott.
Na itt az új rész, remélem tetszik és , meg vagytok vele elégedve. Köszönöm ha elolvastad.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Plátói Vagy Az Is Maradsz!(or Not?)
RomanceRebeka új jog hallgató a Budai egyetemen. Még az elsõ héten kipécézte magának a két évvel idõsebb szintén jogot tanuló Alexander. Bár a srác életmódja nem épp a megszokott. Pia, cigi, buli és persze csajok. Amolyan bad boy az egyetemen. De Alexander...