Matematik hocasi

45 1 0
                                    

Sabah kalktim.lavaboya gidip elimi yuzumu yikadim.ardindan pantolon ve tisortumu giyip sacimi yaptim.mutafaga gittim.annemler erken cikmisti ve bir not vardi:

"Tezgahta pankek var onu ye.bal da sari kavanozda.afiyet olsun canim."yaziyordu.ben de bali aldim pankekin uzerine surdum.yedikten sonra tabagi yikayip makineye koydum.cantami toplayip okula gittim.sinifa girdigim de "gunaydin" dedim.onlar da bana gunaydin dedi.yakin arkadasim pia ile su almaya gittik.sonra da zil caldi.matematik hocamiz degismisti.mudurle yasadigi problemden dolayi okuldan ayrilmak zorunda kalmisti.simdi yeni hocamiz okula gelmisti.sinifa girdiginde icim bir tuhaf olmustu.bize gunaydin dedi.adamin gorunusu hostu aslinda.duz siyah saclar yukariya dogru taranmis sekilde beyaz bir ten ve guzel duduklari vardi.gozleri maviydi ama cok karanlik bakiyordu.uzerinde dar bir beyaz gomlek altinda koyu mavi pantalonla cok hos gorunuyordu ama gizemli birisine benziyordu.ayrica gencti.kendi ismini soyledi.adi "chris fray"mis.ardindan bizimle tanismaya basladi.pia da bana bir seyler fisildiyordu."florida baksana hocanin yakisikliligina.adam cok hos degil mi?bayildim."dedi.

"Sacmalama pia cok da yakisikli degil.adamin karanlik bir tarafi var."

"Yaniliyorsun.bence cok hos."

Ardindan sira bana geldi.kendimi tanitmaya basladim."adim florida" falan filan.adam gozlerini benden ayirmiyordu.arada ona bakiyordum ve hep bana baktigini goruyordum.urpermistim.ona bakmamaya calisiyordum.ders bitmisti.buna sevinmistim.bu adama nasil katlanacaktim bilmiyorum.neyse pia ile birlikte bahceye ciktik.danny ile river yanimiza gelmisti.birlikte sohbet etmeye basladik.river"kasabada caz festivali varmis bu aksam. gidelim mi biletler hazir siz tamam derseniz gidelim.guzel sarkilar calacaklar.colemon hawkins ten calacaklar."

Pia"olur river ben gelirim."

Danny"peki sen florida?sen de gel lutfen."dedi.

"Bilmiyorum.gelirim herhalde."

River"tamam ozaman super.aksam aliriz sizi."biz de tamam dedik.ardindan sinifa girdik.dersleri gorduk ve eve dogru yurumeye basladik pia ile.evlerimiz yakindi.

Pia"aksam gorusuruz.bakarsin danny le bir seyler olur aranizda.belki sana bir seyler itiraf eder."

"Off pia oyle bir sey olmayacak.istemiyorum zaten.bana filmlerim ve muziklerim yeter.baska bir sey istemiyorum."dedim gulumseyerek.

Pia"sen yine de guzel ol bugun.zaten guzelsin de.biraz makyaj yap.etek giy.benim icin giy lutfen."

"Off pia hadi evine git dedim."

"Tamam tamam kizma.gorusuruz."

Eve dogru gidrken bay fray i gordum.adam yanima geldi."naber florida?"dedi.ben de sasirmis bir sekilde "iyi bay fray eve gidiyorum."adimi hemen ogrenmissiniz.genellikle benim adimi hep karistirilar."dedim.

"Senin adini unutmam florida."dedi.

"Ben de gulumseyip iyi aksamlar dedim."ve hizlica yurumeye basladim.senin adini unutmam da ne demek.ilginci.ama adam gercekten de hostu.eve girdim annemler de beni karsiladi.annem"kizim nasildi gunun?"

"Iyiydi anne.yeni matematik hocasi geldi."babam oradan;

"Evet kizim biliyoruz.chris i ben okuttum.benim ogrencimdi.cok zeki bir cocuktur.ogrenciyken yaramazdi ama su an cok olgunlasmis."

"Gercekten mi?adimi oyuzden biliyor.anne bu aksam caz festivali varmis gidebilir miyim?"

"Kimlerle gideceksin?"

"Ayni grup.pia,danny ve river."

"Tamam o zaman gidebilirsin.cok gec kalmayin."

"Tamam anne onlar alip birakcaklar bizi zaten."

"Tamam ozaman."dedi annem.hala bay fray i dusunuyordum.adam hostu.off nerden kapildim bu fikre.babamin ogrensiciymis vay be.babam bizim okulun eski muduruydu.sonra calismayi birakti.yorulmustu.cok sevdigi saksafonu calmak istiyordu.gununu hep onunla geciriyordu.ogrencilere saksafon ogretiyordu.kasabada festival oldugunda o da caliyordu.gercekten guzel caliyordu.odama gittim.pia yi kirmamak icin etek giydim.deri etek ustune de kalin askili mor bir bluz onun ustune de ceket giydim.saclarimi actim.biraz makyaj yapip parfum surdum.okul cantamin onunu actim.anahtari alacaktim.sonra bir kagit parcasi gordum.kagidi actigimda soyle yaziyordu:

"Birileri olecek ve bunu sen yapacasin."PSIKOPAT."

PSİKOPAT.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin