Birileri

24 1 0
                                    

Konserdeki herkes alanin disindaki agaclik bolgeye dogru kosuyordu.biz de kosmaya basladik ,telaslanmistik.agaclik bogleye geldigimizde gordugumuz sey dehset vericiydi.bunu hangi psikopat yapardiki...kahretsin bu cocuk bizim okuldan.ingilizce ogretmeninin oglu.inanamiyorum.bizden bir onceki donem.niye oldurmuslerdi bu cocugu.sessiz sakin bir cocuktu.o kadar uzulmustum ki...

Gordugum manzara beni dehsete dusurmustu.igrencti.bir tane agacin onune oturtulmus.kollarindan ve kafasindan sopalar gecirilmis.ayrica ayaklarindan da sopalar gecirilmisti.dehsetti.her yer kandi.cok kotuydu cok.ambulans gelmisti.ailesi bunu gordugunde donakalmislardi.annesi sinir krizi geciriyordu.babasi ise aglamaya baslamisti.bunu yapan herife kufrediyordu.bizde saskin bir sekilde olanlari izliyorduk.bay fray cocugun babasini sakinlestirmeye calisiyordu.bu manzarayi goren bazi kisiler yere kusuyorlardi.pia da dayanamamisti bu gordugune o da uzaklasip bir yere kustu,ben de onun yanina gittim.

"Pia sakin ol.hadi gidelim buradan.dusunme bunlari.river a soyliyim gidelim buradan."

"Yaninda su var mi cok kotu oldum."

"Dur vardi cantamda.al."dedim.

"Sagol.florida lutfen gidelim buradan.cok kotu oldum.annemleri arasana arabayla alsinlar beni.yuruyecek halim yok."

"Tamam ariyorum simdi."

Ben telefonu almadan bay fray yanima geldi."cocuklar hadi benim arabama gecin.ben sizi birakirim."dedi.

Ben de "tamam hocam.cok iyi olur."dedim dusunmeden.ardindan pia river ve danny e haber verdim.river ben kendim giderim demisti.ben de iyi aksamlar.dedim.arabaya dogru ilerlerken danny bana bir seyler demeye baslamisti.

"Sana bugun surpriz yapacaktim.arada oyuzden bir yere dogru gittim.ne yazikki surprizimi goremedin."

"Danny ne diyorsun sen?burada kucucuk bir cocuk oldu.cani herifin teki kucucuk bir cocugu oldurdu.sen surprizi kacirdigima uzuluyorsun.be zaman bu kadar umursamaz oldun?"

"Umursamaz degilim.ben de uzuldum.bak o cocugun zararli aliskanliklari vardi."

"Zararli aliskanliklari varsa oldurulmek zorundamiydi?"

"Florida anlamiyorsun.cocuk pislik heriflerle takiliyordu.her turlu kotu aliskanlik ondaydi.oldurulmesi normal degil mi sence?"

"Ne demek istiyorsun sen?ne sacmaliyordun danny.cocugun kotu aliskanliklari var ve oldurulmek zorunda oyle mi?bu ne sacmalik.o cocuk oldurulmemeliydi.anliyor musun?en azindan bu sekilde vahsice oldurulmemeliydi.hicbir sekilde oldurulmemeliydi.o sadece arkadas ortaminin kotu olmasindan dolayi o kotu aliskanliklari edinmisti.aciyorum gercekten."

"Tamam florida seninle tartismayacagim.aramizin acilmasini istemiyorum.ve sana bir sey daha diyeyim.bu adamla birlikte gitmeyin.bu adamda bir seyler var florida dikkatli ol."

"Sacmalama.adam bize iyilik yapiyor.bizi evine birakiyor.babam kendi agziyla soyledi.onun ogrencisiydi.insanlari tanimadan yargilama lutfen."

"Florida binmeyin diyorum."

"Danny seni ilgilendirmez.bir sure seninle konusmak istemiyorum."deyip pia yi alip oradan hizla uzaklastim.bay fray in arabasima bindim.felicia da onde oturmustu.

Felicia"kizlar dusunmeyin bunlari.gormeniz cok kotu oldu.ne kadar unutmaya calisin desem unutamayacaksiniz.sadece kafaniza takmamaya calisin ve baska seyler dusunun."deyip bize gulumsedi.ardindan pia ya salini verdi.bay fray de gelmisti.

"Cocuklar digerleri nerede?"

"Onlar gelmeyecek.kendileri gideceklermis."

"Peki ozaman.ilk felicia yi birakiyorum sonra da pia yi.pia sen bana yolu tarif edersin yaklasinca."

PSİKOPAT.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin