BÖLÜM-7- ~BİZİM TAYFA~

53 29 10
                                    

                    ~BİZİM TAYFA~
       Kapıyı çaldım.Kapıyı bizim tayfa açtı.(Alper,Ahmet,Efehan ve Su)ben onları görünce şaşırdım.
"Ne işiniz var sizin burada?" oradan Alper "Ne oldu bacımsu beğenmediysen gidelim yanii?" bunu söylerken gülüyordu."Alper öyle demek istemedeğimi çok iyi biliyorsun!. Dedim.Sonra gülüştük."Eee beni içeri almicakmosınız?!" Ordan Ahmet "Eee. Bırakın da kız kendi evi e girsin bi!"Ahmetin de yardımı ile içeri girdim.Annemgile selam varip yukarı çıktık.

Biz benim yatağı a kurulduk bizden hemen sonra içeri elinde bir tabak dolusu zeytinyağlı sarma ile içeri annem girdi.Tabiki sarmaları gören Alper direkt olarak tabağı annemin elinden aldı."Oooo Serap teyze ben alim onları"gözleri fal taşı fibi açılmıştı."Alper oğlum bunlar Azra için siz az önce yediniz." Ahmet "Oğlum yuh yağ bide beni ye" Su da lada girdi."Oğlum bırak biraz da kız yesin."Annem"Uf bırakın oğluşumu ysin ben Azraya başka getiririm!!"Ben "Annem yine Alper'e toz konduramıyor." gğlüştük annam manevi bir bakış attı bize.Sonra Alper'in tabağı bana vermesi ile olay son buldu.Annem de odadan ayrıldı.

"Eee sen bugün nerelerdeydin Azra Hanım?!"desi Alper Ben ne diyeceğimi bilemedim biraz duraksasım ve boğazımı temizletip lafa firdim"Şeyyy ben şey ya.!?BEN ATEŞ KARAHAN ileydim.!"Ahmet. Fözleeini açtı Alper'in ciddi bakışlarını. Yerine kahkahalar aldı Su söze girdi"Evet Azra doğru söylüyor"Ahmet" Eee nasıl oldu bu bir anlatın?!" Su ve ben olanları bir bir anlattık.Şaşırdılar.Ve bu gün Ateş ile yaşadığımız. Olayları da...
* * *
"Ve şeyy beni bırakırken biz öpüştük!"
Bunu söylerken Ahmet vee Su'yun gözkeri fal taşı gibi açılırken Alper'in ağzına attığı 6 sarma boğazında kaldı.Öksürdü filan.

"Bacımsu sen ne diyon??!!" desi Alper Ahmet "Sen ne dediğinin farkında mısın?!O çocoiuk dopru kişimi sence" Su söze girdi "Ufff yaaa rahat bırakın prensesimi o birşey yaptıysa bir bildiği vardır"Dedi.

"Ya bilmiyorum kafam çok karışık normalde olsa buna izin vermezdim ama kendimi tutmadım ,tutamadım yada tutmak istemedim.!Bilmiyorum herley bir anda gelilşti. O bu gün bana. Göründüğü gibi züppe ve havalı olmadığını kanıtladı.Bunu çabalamadan yaptı çok rahattı ben ben bilmiyorum ne yapacağımı ne düşüneceğimi...Hiçbirşey vilmiyorym!"

Bunları söylerken gözlerimden yaşlar aktı.Elimde olmadan...Sonra Agmet,Alper ve Su bana sarıldılar."Ayyy kuzum kıyamam sana" dedi Su Ahmet "Bacumsu kalbinin sesini dinle!" Alper oradan beni güldürmek için olsa gerek. Ki "Ohhh iyi yapmışsın.Kimin eline geçer yakışıklı ,zengin üstelikse ünlü bir erkekle öpüşmek hele ki çocuk sana aşıkmış yani.Aferin iyi. Tavkamişsın kanki bravo"Ben Alper bunu söylediğinde önce güldüm sonra ona kucağımdaki yastığı fırlattım.Gülüştük.

Su "Ufff birşeyler yapalım yağwww sıkıldım."dedi.Ben de ona katılıyordum. Ahmet lafa girdi "Benim bildiğim güzel bir film var aslında"Ahmet'in film zevkine hepimiz güveniyorduk.Ahmet'in dediği filmi açtık ve mısır,kola,çikolata ve cipslerle birlikte. Yiyerek izlemeye koyulduk.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
🔥Arkadaşlar beğendiyseniz votelemeyi unutmayın lütfen.💫
🔥Sık sık bölüm paylaşcam.LGS dolayısıyla paylaşmadığım günlerin acısına😊😊
🔥Mutlu kalınnn....💙

KIVIRCIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin