1.1

1K 101 41
                                    

Louis bu sabah erken kalkmıştı,deniz kenarında sakin bir yürüyüş için. Üstüne mavi bir tişört ve beyaz bir kot şort geçirdi. Telefonunu alıp sahile indi.

Yürümesi gerekiyordu,düşünmek için. Ve sabah erken saatleri seçmişti çünkü başka bir zaman olsa tanındığı için fotoğraf çektirmek isteyen çok oluyordu. Bazen bıkıyordu Louis,ama tüm bunlara rağmen fanlarını seviyordu.

Sahil çok sessizdi ve kimse yoktu,tam Louis'nin istediği gibi.

Yürümeye başladı. Düşünmesi gereken şeyler çok fazlaydı örneğin Elounorla olan ilişkisi,modestle olan iş sorunu ve ailesini son zamanlarda çok ihmal ettiği için oluşan vicdan azabı...

Ama garip bir şekilde bir anda tüm bunlar aklından uçmuş,geriye sadece o kalmıştı. Harold.

Louis'e bu isim bir yerden tanıdık geliyordu ama pek fazla üstünde durmamıştı. Sonuçta ismi Harold olan bir çok kişi vardı,değil mi?

Louis bunları düşünürken karşıdan gelen bir ses dikkatini dağıttı. Başını kaldırdığında birisinin onu izlediğini gördü. Demek ki sandığı kadar yalnız değildi.

Çocuğun yeşil gözleri ve kıvırcık saçları vardı. Ama garip bir şekilde çocuk gelip fotoğraf çektirmek yerine Louis'e bir bakış atıp yerinden kalkmış ve hızlıca sahili terk etmişti.

Çocuğun davranışı Louis'nin garibine gitse de düşünmeye pek vakti olamadı çünkü acil gelen bir telefonla ofise gitmesi gerekiyordu.

Birkaç saat sonra o yeşil gözlü ve kıvırcık saçlı çocuk Louis'nin aklından gitmişti bile.

unknown boy》l.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin