3.8 | final part 2

1.1K 93 216
                                    

smut uyarısı! lütfen rahatsız olacaksanız okumayın^

Louis arabayı Harry'nin tarifine göre evin önünde parkederken Harry'nin kalbi ağzında atıyordu. Az sonra yıllardır sevdiği ve arzuladığı adamla bir şeyler yaşayacaktı. Eski günlerine geri döneceklerdi.

Birlikte Harry'nin evine doğru yürüdüler. Harry anahtarla kapıyı açarken Louis'nin bakışları onun üstündeydi. Harry kapıyı açtı ve birlikte içeri girdiler. Montlarını astıktan sonra Harry boynunu kaşıyarak "Şey,içecek bir şeyler koyayım mı?"

"Sikeyim içeceği Harry buraya gel." dedi Louis boğuk bir sesle Harry'yi kendine doğru çekip dudaklarına yapışarak.

Louis sert bir şekilde Harry'yi duvara yapıştırdı ve dudaklarından öpmeye başladı. Harry'nin elleri Louis'nin dağılmış saçlarındayken onu yatak odasına doğru sürükledi. Geldiklerinde Harry tişörtünü bir kenara fırlatırken Louis'yi yatağa sürükledi ve üstüne eğilip boynunu öpmeye başladı. Louis'nin canını boynundaki dişler acıtıyordu. Boğuk bir şekilde inlerken Louis'nin elleri Harry'nin pantolon düğmesine gitti ve pantolonunu çıkarmaya başladı.

Louis ne yaptığını bilmiyordu. Bildiği tek şey Harry'yi fena bir şekilde istediğiydi.

Harry boxerında Louis'nin ellerini hissettiğinde çoktan sertleşmişti bile. O da Louis'yi taklit ederek Louis'nin tişörtünü ve pantolonunu çıkardı.

Harry boynunda Louis'nin dilini hissettiğinde üstüne daha fazla eğildi. Şimdi aletleri birbirine değiyordu.

"Harry" diye inledi Louis. "Yapma.."

Şimdi dudakları birleşmişti. Birbirlerini öyle sert öpüyorlardı ki,o dudaklar bir kaç saate kalmadan moraracaktı.

"Seni aptal" diye inledi Louis ve Harry'yi alt kısmına doğru ittirdi. Harry'nin eli şimdi Louis'nin kalçalarındaydı.

"Şu boxerı çıkart Harry!" diye inledi Louis.

Harry yavaş bir şekilde Louis'nin boxerını çıkartırken Louis'nin inlemeleri sıklaşmıştı. Harry Louis'nin aletini eline alıp sıktırdı. Louis eliyle çarşafı sıkarken "Seni sikeceğim Harry!" diye bağırdı.

"Hayır bebeğim. Önce ben." dedi Harry gülerek ve bağırdı:

"Çok küçüksün Lou!"

"Kes sesini aptal! Dayanamıyorum yap şunu!"

"Hazır mısın? Bak 23 cm!"

"Harry kafanı sikeceğim dur sen."

Harry güldü ve boxerını çıkardı. Louis'nin ellerinden tuttu ve aletine yöneltti.

"Al bakalım. Zevk sırası sende."

"Ağzını....." dedi Louis Harry'nin aletini sıktırırken.

Harry inledi. "Az önce yapmak üzereydin! Hayır demem!"

"Yap hadi şunu!Gelmek üzereyim!"

"Pekala." dedi Harry ve aletini Louis'in içine soktu. Louis altında zevkle inlerken "Geliyorum." dedi Harry gülerek.

"Ben de."

Aynı anda bitirdiler ve Harry titreyerek Louis'nin yanına yattı. "Güzel miydi?" diye sordu.

"Hayatımda aldığım en büyük zevk olabilir."

Harry sırıttı. "Böylece gay olduğum benim tarafımdan doğrulandı."

"Ben hep gaydim aptal. Sadece seni görünce farkettim."

Harry somurttu. "Bettie ile öpüşürken fotoğraf atıyordun. O zaman hiç öyle olmuyordu ama."

Louis güldü. "Sen beni kıskandın galiba. Ama inan bana gram zevk almıyordum. Dediğim gibi,vajinalar benlik değil."

Harry güldü ve Louis'yi tekrar dudağından öptü.

"Şöyle anlaşalım Harreh." dedi Louis ayrıldıklarında. "Bir dahakinde seni ben becereceğim. Özellikle ağzını."

"Bu hoşuma gitti."

"Aptalsın."

"Sen de."

"Aptalız ve bunu seviyorum."

"Ben de seni seviyorum."

"Biliyorum. Hadi uyu artık." Harry sımsıkı bir şekilde Louis'ye sarıldı ve gözlerini kapattı. Louis ise ona aynı şekilde karşılık vererek gözlerini kapattı.

_

2 yıl sonra.

"Harry Tomlinson! Çay hazır mı?"

"Bana şöyle seslenmekten vazgeçer misin?"

"Evli olduğumuzu hatırlamak hoşuma gidiyor."

Harry elinde iki fincan sütlü çay ile gelirken gülümsedi. Louis'nin yanına otururdu ve saçlarını karıştırdı.

"Bunu yapmamanı söylemiştim." dedi Louis homurdanarak. Harry güldü. "Hoşuma gidiyor."

"Öyle mi?"

"Öyle."

Harry Louis'ye bir bakış attı. "Ah hayır Louis şimdi olmaz."

"Neden?" dedi Louis dudağını bükerek.

"Zayn ve Liam gelecek."

"Bu muydu sorunun? Bir keresinde evlerine gittiğimizde sevişmekten kapıyı açamamışlardı!"

Harry Louis'nin dudağına bir öpücük kondurdu."Olabilir. Ayrıca Niall'ı da davet ettim."

"Şu sevgi pıtırcığı Niall?"

"Evet o."

"Pekala. Ama bu akşam sıra bende unutma."

"Peki Louis" dedi Harry gülerek.

Louis Harry'nin gülüşünü izlerken ne kadar mutlu olduğunu farketti.

Bundan 2 yıl önce çok mutsuz ve huzursuzdu. Ama Harry ile tanışıp o ilk geceyi geçirdikten sonra... Onunla kesinlikle bir şeyler yaşamak istiyordu. Birkaç ay sevgili olarak geçirdikten sonra ona o sahilde evlenme teklifi etmişti ve Harry kabul etmişti.

Annesi ve kardeşleri dışında herkes ona tepki göstermişti. Hayranlarından bazıları bile. Yönetim onunla artık çalışamayacağını söylemişti. Ama hayranlarının çoğu daima onun yanında olmuştu. Harry gibi...

Şimdi ise evlilerdi ve Louis şarkı söylemeyi bırakıp eski mesleği olan avukatlığa dönmüştü. Harry ise küçük bir acentada turizm alanında çalışmalar yapıyordu. Onunla hiç olmadığı kadar mutluydu.

Louis Tomlinson,sonunda mutluluğu bulmuştu. O bilinmeyen çocuk ona gerçek mutluluğu vermişti.

Herkes kendi evinde mutlu olurdu. Louis Tomlinson geç de olsa şunu anlamıştı artık; Harry onun tek ve gerçek eviydi.

unknown boy》l.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin