𝐓𝐰𝐨

177 15 7
                                    

Kad smo ušli u avion, odmah mi se nije svidela gužva. Uvek sam volela mir. Volela sam naša porodična putovanja u malom autu.

Nedostaju mi mnogo. I teško mi je palo jer tata ne može ići sa nama zbog posla. Znam da je i njemu dosta svega, da se želi odmoriti. Ali moram skrenuti misli sa toga. Idem da se odmorim sa mojim bratom. Ne bi trebalo biti loše. Zar ne?

Sedela sam do prozora i slušala muziku. Gledala sam u nebo i konačno se opustila posle dva meseca pakla. Tako je prolazila i većina puta do Nei Pori-a. Retko kad me je uhvatio san, za razliku od mog brata, koji se budio samo kad ogladni.

Vreme je brzo prošlo i kad smo čuli glas stjuerdese koja nam je saopštila da smo stigli, spremili smo se i izašli.Bilo je sedam sati uveče. Taxijem smo došli do hotela. Bio je do mora, odmah uz plažu.

Brat se otišao odma tuširati, a ja sam raspakovala naše stvari. Kad je izašao iz kupatila počela je rasprava zbog kreveta.

"Ja ću spavati u velikom krevetu do prozora, da znaš", pokazivao je prstom na krevet.

"Ne, nećeš. Ja ću tamo spavati", rekla sam odlučno Aleksu.

"A što ti moraš određivati?"

"Starija sam", pokušavam ga nagovoriti.

"Uf možeš misliti, godinu dana",odgovorio je sarkastično.

"Ako ti se ne sviđa ovako, ti idi spavaj kod one devojke što te šmekala čim smo ušli u hotel."

"E pa mogao bih."

"Važi, kupi prnje i zdravo",već iznervirana govorim.

"Ah dobro nek' ti bude. Tvoj je veliki krevet.Ali onda ti plaćaš večeru",očajnički je odgovorio.

"Naravno bato."

Poklonila sam mu ponosni smešak, na šta je on prevrnuo očima.
Posle rasprave sam otišla na terasu. Zagledala sam se u more i u zalazak sunca. Tad sam čula vrata od terase pored. Okrenula sam glavu i ugledala visokog i zgodnog dečka. I te smeđe oči.

Letnja avanturaWhere stories live. Discover now