┅
Raspoložena sam. Jako. Previše. Baš mi sad fali svađa sa Aleksom.
Nisam mu odgovorila i otišla sam u kupatilo da se istuširam. Na moje čudo nije vikao da izađem i da mu odgovorim.
Kad sam izašla, još uvek je sedeo na istom mestu.
"Ela, da li si radila nešto.."odmah sam ga prekinula, znala sam šta hoće da kaže.
"Ne Aleks, bože nisam. Kako to možeš pomisliti?! "bila sam prilično iznervirana.
"Pa samo se brinem Ela! Uvek se vraćaš kasno sa tim ludačkim osmehom."
"Jel tebi smeta što se konačno smejem posle dugo vremena?" pitala sam gledajući ga pravo u oči.
Stvarno se nisam dugo ovako smejala. Kao da sam bila u depresiji. On se brže izborio sa tim. Ja nisam mogla do sad.
"Ne Ela bože. Samo sam se zabrinuo, to je to", prišao je i zagrlio me.
"Dobro, idem da spavam, umorna sam", nasmešio mi se, a ja sam otišla u krevet.
.
.Ostali dani su bili stvarno prelepi. Svaki dan smo išli ujutru na plažu pa bili do sedam uveče . Stalno sam se svađala sa Aleksom, uobičajeno. Zbližila sam se sa Emom. Postala mi je kao najbolja drugarica, a Aleksu je vrlo brzo postala prva ljubav.
Svako veče sam išla sa Masonom na naše malo mesto. Zbližili smo se baš puno. Kad nismo zajedno, dopisivali bi se. Međutim, zadnjih dana se malo čudnije ponašao. Nije me toliko ljubio i gnjavio kao što inače to radi. Nije mi odgovarao na poruke posle sekunde. Malo je reći da sam se zabrinula, ali sam pokušala biti smirena i mislila sam pozitivno.
.
.Pretposlednji dan
"Vrati mi telefon!" vikala sam na Aleksa.
"Ela stalno gledaš u njega, bože, odgovoriće ti smiri se."
"Ali.."
"Nema ali, idemo na plažu!"
Odlučila sam da popustim i otišli smo na plažu.
Dok sam se sunčala, oko tri popodne čula sam vibriranje telefona.
Bila je to poruka od Masona.
*
Izvini što se nisam javljao, imao sam obaveza. Večeras u devet❤️*
Stvarno Masone? Imaš obaveze na moru? Čak mi nije napisao 'volim te' kao što uvek napiše. I uvek pošalje naše plavo srce, a sad ovo.. Nešto stvarno nije u redu i sad sam već zabrinuta.
Stvarno jako zabrinuta..
.Bilo je pola devet i već sam se spremila. Obukla sam se lepo sa obzirom da je danas poslednji dan kad ga mogu videti.
U petnaest do devet sam krenula.
Kad sam stigla u kafić srce mi je stalo. Videla sam Masona sa nekom plavušom da sede na stolu gde obično nas dvoje sedimo.
Prvo sam pomislila da je Ema, ali sam se setila da ona danas ide u grad pored Nei Pori-a. A i Ema ima svetliju kosu.
Mason se sve vreme glasno smejao sa njom. Bila sam na ivici suza. Mogla sam bukvalno pred svima zaplakati, iako sam uvek bila preponosna da bih to uradila.
Pogledala sam u telefon i videla poruku od njega koju je poslao oko pola devet. Nisam je primetila do sad.
*
Možemo li se ipak naći oko deset? Moram nešto obaviti.*
Auč. Ovo je zabolelo. Mora da obavi možda ovu plavušu? Ne mogu da verujem jednostavno. Još više ne verujem kako sam se mogla u ovakvo sranje opet uvaliti. Da ovu bol opet osećam.
Stajala sam tamo već nekoliko minuta nepomična. Suze su već počele da liju. Nisam mogla. Bilo je jače od mene.
Ljudi okolo su me gledali, i pitali su me da li sam dobro, na šta sam samo klimala glavom.
Videla sam kako je poljubio u obraz. Zapravo, blizu usana.
Morala sam već otići jer sam uznemiravala sve okolo. I taman kad sam smogla snage, Mason me je ugledao. Odmah sam počela trčati, a iza sebe sam čula njegov glas. Od svog jecaja, nisam mogla da čujem šta govori.
Kad sam stigla, zalupila sam vratima, zaključala ih i skliznula niz njih. Nisam mogla prestati plakati. Čula sam lupanje na vratima.
"Molim te otvori El. Molim te! Nije tako kao što.."
"Masone odlazi!" vikala sam. Ne znam ni da li me je razumeo. Bukvalno sam vrištala.
"El, molim te me saslušaj.. Ona je samo.."
"Jebote, videla sam dovoljno. Masone ne mogu jednostavno."
"Samo me jebeno saslušaj!", nisam imala više snage pa sam ućutala. "Ona je bila devojka od mojeg najboljeg druga. Došla je ovde, i tužna je, normalno. Bio sam malo sa njom, i žao mi je što to vreme nisam provodio sa tobom, ali morao sam malo", auč ovo je zabolelo, "I znao sam da ona jeste zaljubljena u mene još od kad je sa njim. Ali bilo mi je žao morao sam biti malo sa njom. I poljubila me je,i ja.."
"Jebote poljubila te je?! Šta ste još radili, ha?! Jebote, ne verujem, samo odlazi više", raspadala sam se.
Nisam ga posle toga više čula iza vrata, ali sam čula kako udara o zid, a njegova mama mu je govorila da se smiri.
┅
CZYTASZ
Letnja avantura
RomansI tako sam upoznala te smeđe oči. Toliko česte. Toliko posebne jer su tvoje. ʜᴀʀᴅɪɴᴏᴠᴀ