Greșeală

530 22 2
                                    

○● Perspectiva lui Yoongi ○●
Cand ajungem acasa o vedem pe Soo lesinata si cu tăieturi pe mâna.
Ce a facu copilul asta ??
Y- Ce are ?
Jin- Asta vroiam să intreb eu.
V- Era în baie cu usa incuiata si plângea si spunea că nu mai poate trăi cu greșeală pe care a repetat-o.
Eu ma uit la Jimin urat si ma duc la el si îl iau de guler și îl trântesc de perete. Si îi zic .
Y- Ce i-ai facut surioara mele ?
Jim- Nimic. De ce ma iei pe mine ??
Y- Greșeală ei a fost ca a fost impreuna cu un baiat inainte de al cunoaște. Si asta a repetat cu tine. CE I-AI FĂCUT??
JK- Jimin spune, ai inselat-o ? I-ai facut ceva?
Jim- Nu am facut nimic.
Y- Jimin te cunosc de la 18 ani imi dau seama cand minți si cand spui adevarul. Si acum minți.
Jim- Bine va zic .
Y- Deci i-ai facut ceva ?
Spun eu nervos.
Jim- Am ieșit pana afara ca sa merg la magazin si acolo erau 3 fane ( 2 ma aveau ca bias ) au sărit pe mine si una ma sărutat. Dar in acelasi timp o altă față a facut o poza.
Y- Cred ca Soo a vazut pozele.
Jim- Da dar nu eu am sărutat-o pe aia.
Y- Dar copil de-al săracului esti ca nu purtai mască.

.......Peste 1 ora jumate.......

Soo sa trezit de 30 de minute și toți stam langa ia dar ea nu face altceva decât să se uite la Jimin cu ura. Acum este clar a vazut pozele.
Y- Ce ai ? De ce te uiti asa la Jimin ? Ți-a făcut ceva ???
Soo- Da.
Y- Ce ți-a facut?
Soo- Mi-a zis ca nu o sa faca ca Chiul dar asta a facut.
Y- Tu sti asta sigur ? Sau doar asta crezi??
Soo- Am dovada.
Spune ea si îmi arată poza.
Jimin se uita la poza si se vede de parca el a sărutat-o pe fata aia.
Jimin nu mai sta nici un minut si pleaca din casa plângând. Uite ca si baieti plang câteodată.
Y-Soo fana aia a sărit pe toți dintre noi si ne-a sărutat. Nu doar pe Jimin .
Soo- Da sigur. Spui si tu asa ca sa ma împac cu el.
Y- De fapt am si dovada.
Spun eu si îi arată pozele tu noi toti cu aceași 'ARMY' .
Soo-Nu ce am facut? L-am distrus pe Jimin. Am crezut ca este la fel ca Chiul dar nu este.
Spune ia plecând din casa dupa Jimin.

●○ Perspectiva lui Jimin ○●
Ma plimbam pe străzi și plângeam. Aud ca cineva ma striga. Ma întorc sa vad cine este si cand ma întorc o vad pe Soo care vine si ma ia in brate si îmi zice.
Soo- Jimin scuze. Am crezut ca si tu esti la fel ca ceilalti baieti dar tu esti diferit . Si nu vreau sa stau departe de tine. Te rog iartă-mă.
Jim- Soo. Nu pot sta departe de tine nici macar 2 minute.
Soo se uita la mine si ma sărută.
În timp ce ne sărută aud iar pe cineva care ma striga. Rup sărutul si cand vad cine este îmi vine să sar de pe un bloc....

《Buna 》
Acesta a fost un capitol scurt are doar 549 de cuvinte.
Pwp-😙😙😙😙

Jim a postat o nouă melodie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jim a postat o nouă melodie.
Am murit cand a ascultat-o. Daca nu ai ascultat-k ti-o recomand. Daca ai ascultat-o scrie-mi la comentați daca te-a placut. ( DACA ESTI UN ARMY ADEVARAT O SA ÎTI PLACA MULT) ( DACA ÎL AI PE JIN CA BIAS E SIMAI SI.)

 She doesn't leave me alone// Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum