Nunta

106 5 0
                                    

Peste o săptămână ☆perspectiva lui Jungkook ☆
Azi e nunta lui Soo si Jimin. Băieți au plecat cu Jimin sa ii cumpere un costum deoarece celălat sa rupt. Acasa eram doar eu si cu Soo.
Nu mai rezist am inceput sa o plac pe Soo. Nu stiu de ce dar simt ca nu pot sa o las sa se casatoreasca. Dar ea e fericita cu Jimin mereu au fost.
Soo-Jungkook ce sa intamplat ? La ce tot te gândești atât?
Jk- La nimic. Doar ca ma gandesc daca sa spun unei fete ce simt.
Soo- Te-ai îndrăgostit??? Cine e norocoasă? O cunosc ?
Jk- 1. Da m-am îndrăgostit.  2. O sa afli cat de curând posibil. 3. O cunosti foarte bine.
Soo- Yeyyyyy.spune si vine si ma ia in brate.
Jk- Soo ma ajuți cu ceva ?
Soo-E despre fata aia ?
Jk- Da. Fata are iubit si nu stiu daca sa ii zic ca o plat sau nu.
Soo- Zi macar acea fata va sti ca are cine să o apere.
Jk- Dacă ai fi in locul acelei fete tu ce ai face.
Soo- Aș vorbi cu tine . Si as fi bucuroasă deoarece am cu cine vorbi. Dar oricum nu am fi împreună.
Eu ma uitam la ea si la buzele ei nu pot sa ma mai abțin.
In a doua secunda o sărut cu dorința.
Ea sa zbătea sa iasa si eu cand imi dau seama ce făceam. Ma îndepărtez de ea. Las capul in jos si nu ma uit la ea.
Soo- Jungkook spune-mi ca nu sunt eu acea fata.
Eu nu zic nimic doar ma uit la picioare. Stiam ca se va supăra e pe cale să se căsătorească si eu am sărutat-o. 
Soo- Jungkook te rog zi-mi .
Jk- Da. Despre tin e vorba.
Soo-Da cand ma placi?
Jk- De la ziua cand te-ai îmbătat și am făcut-o. Si nu nu te plac doar pentru corp  te iubesc pe tine si o fac de 2 ani .
Soo- De ce eu Jungkook ?
Jk- Esti perfectă Soo. Tu nu te ascunzi ca alte fete. Si nici nu înșeli pe cine.
Soo- Jungkook uitate la mine.
Eu nu ma uit la ea si ea se ridică si vine in fata mea si incearca sa imi ridice fata sa o privesc.
Jk- Știam că ai sa te superi daca te sărut dar nu am putut să mai rezist.
Soo- Ți-am zis eu ca m-am supărat ? Da poate m-am supărat ca mi-ai ascund asta atata timp. Si da sunt supărat deoarece m-ai sărutat cand eu trebuie sa ma căsătoresc. Dar sa sti nu sunt supărată pe tine.
Jk- Soo Cred ca ar trebuie sa stam departe unu de altu. Nu vreau sa te desparți de Jimin din cauza mea.
Soo-Nici gand Jungkook ok? Suntem prieteni si nu o sa ma despart de Jimin din cauza ta. Stai calm.
Jk- Soo imi pare rau. Imi pare rau ca m-am îndrăgostit de tine.
Soo- Jungkook uite eu o sa te ajut sa iti găsești o iubita ok. Dar acum trebuie sa ma pregătesc pentru nunta si vreau ca tu sa stai langa mine in timpul ceremoniei.
Jk- Nu stiu daca pot sa fac asta dar o sa incerc.
Soo- Su trebuie sa ma duc sa ma marchez vrei sa vi cu mine?
Jk- Dacă nu te superi pot sa te marchej eu?
Soo- Sti sa machezi ?
Jk- Am învățat de la stilista noastră.
Soo-Bine atunci ma las pe mana ta.
Ea ma ia de mana si mergem la ea în camera. Ea imi da trusă ei de machiaj avea o grămadă de trust de machiaj. 
Jk-Doamne cate ai ?
Soo rade si se aseaza pe un scaun in fata mea si imi zice sa incep sa o machiaz.
Eu incep sa o machez si chiar imi iese ceva ceva. Sper sa ii placa si ei.   

Jk-Pot sa te prind si la par ? Soo-Da

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jk-Pot sa te prind si la par ?
Soo-Da.
Eu iau de pe masă o perie și încep să pieptăn fără a o trage de păr.
La final am prins o așa. (Peste o oră)

 (Peste o oră)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
 She doesn't leave me alone// Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum