Capitol cu limbaj licențios
☆perspectiva lui Jungkook☆
Noi intram in casa si acolo erau toți băieți beți morți.
JK- SOO NU AICI. spun deoarece Jimin era peste ea si ea era goală si gemea.
Soo- N.e dis...tr..ăm si n.oi ce av..eti ?
JK- Asa va distrat voi făcând dragoste in fata tuturor.
Soo-Bine am inteles. Atunci hai sa jucam adevăr și provocare nebune dar nebune rau. Fara refuzuri daca un băiat refuză trebuie sa se culce cu o fata si o fata daca refuză trebuie sa satisfacă un băiat în fata tuturor.
All- Ok.
Soo invarte si cade pe mine .
Soo- Jungkook te provoc sa o penetrezi pe Iza foarte adânc.
Jk- NU.
Soo- Atunci cine vrea din fete sa faca cu Jungkook.
Iza- Nimeni. Jungkook fa provocarea.
Jk- Ești sigură?
Iza- Da.
Eu ma duc la ea si imi scot juniorul din pantaloni si o penetrez usor dar adânc. Ea geme de placere. Se vede ca ii place .
Eu termin provocarea eram mort dar învârt sticla si cade pe Kim.
Jk- Kim te prov..oc sa ne faci la toti cate un oral. Dar până ne dăm drumul.
Jin-Nu. Nu su...nt de ac...ord.
Kim- Jin e d..oar o pro..vo..care nu înseamnă nimic.
Jin- Ok. Dar eu sunt ultimul .
Ea începe să îi facă lui Tae după lui J-hope , după lui Jimin , după lui rep monster, după yoongi . După mie foame ce bine face doamne. Deci mi-am dat drumul foarte repede . Si ultimul Jin care murea acolo de placere.
Invarte Kim si cade pe Iza.
Kim- Te provoc sa stai capra si toti băieți sa te futa(scuzați limbajul )
Iza- Jk?
Jk- Hai nu toti 2-3
Kim- Ok 2-3 care aceste o sa fie: Tu , Rm si Yoongi.
Iza- De ce ei ?
Kim- De ce ei o au mai mare.
Iza se pune capra doamne e iubita mea si toti o fut înaintea mea. Vine si rândul meu. Ma mișc repede si imi dau seama ca o durea si nu mai fac nimic si aman jocul. Eu o duc pe Iza in camera la mine.
Jk- Imi pare rau Iza.
Iza-nu-i nimic o sa imi treaca. Te iubesc. Eu ma culc tu poti sa te duci inapoi .
Jk -Bine noapte bună iubire .
Eu ma duc la ei si de o data o vad pe Soo cum vine la mine si ma ia de mana si mergem in camera ei.
Jk- Soo ce faci?
Soo-Stai calm ai sa vezi.
Jk- Soo. Nu.
Soo in cuie usa si cheia o aruncă pe geam. ( eram la etaj ) .
Ea începe să se dezbrace si eu imi întorc privirea.
Jk- Soo încetează. Îmbrăcate.
Soo- Macar lasă-mă să te satisfac. Te rog. O ai mare si te vreau Jungkook . Te rog dă-mi pe plac.
Jk- Soo sunt cu Iza.
Soo- Iza nu trebuie să afle.
Ea vine la mine si imi pune mana in pantaloni si imi apuca juniorul si il maseaza. Eu nu pot sa ma abțin si scap un geamat .
Soo- Vezi iti place. Hai lasă-mă să te văd. Sa te simt.
Jk-E o greseala Soo. Nu pot sa fac .
Soo- Le zicem sa eram beți si ne-am scos.
Jk- Adk?
Soo- Nu sunt beată Jungkook nu am pus gura pe bere si nici pe vin . Sunt conștientă ce fac. Si chiar vreau asta.
Jk- Soo. O sa regreți.
Spun si ii scot mana din pantaloni mei. O apuc de talie si o ridic pe sus. Si O trântesc pe pat si o dezbrac . Si dupa la fel fac si eu.
Ma pun iar peste ea si o sărut pe gât și după din ce in ce mai jos .
E o greseala ca fac asta de ma excitat prea tare . Nu mai puteam sa rezist.
Intru in ea si ea geme de placere ( cam tare) si eu o sărut ca sa ni ne auda cineva.
......După 2 ore.......
☆perspectiva lui Iza☆
M-am trezit deoarece se auzeau zgomote din camera alăturată. Cred ca Jimin si Soo au avut treabă. Eu ma duc jos si acolo îl văd pe Jimin si pe ceilalti dormind pe unde apuca.
Ce curat Jungkook nu era si nici Soo.
Iza- O NU.
Jim- Iza ce ai ?
Iza- Unde sunt Jungkook si Soo?
Jim- Nu stiu, de ce ?
Iza- Cred ca ne-au înșelat.
Jim- Nu, Nu are cum , Nu?
Iza- În camera lui Soo se auzeau zgomote.
Jim- Il omor pe Jungkook!
Noi mergem la usa si nu se mai auzea nimic. Noi batem la usa si aud .
Jk- Cine e ?
Iza- JUNGKOOK IESI IMEDIAT DE ACOLO!
Jk-Iza?
Jim- TE OMOR
Ei iese afara si Soo era doar in lenjerie intimă și cu cersaful pe ea. Iar Jungkook era in boxeri atât.
Iza- Nu pot sa cred. Spun si incep sa plang si plec de acolo.
Jk-Iza te rog...
Jim-Las-o, Soo ai de dat multe explicați.
Soo- Eram gata scuze Jimin nu am vrut. Nu stiu ce ma apucat. Te rog iartă-mă.
Jim- Bine dar de azi nu mai ai voie sa bei nimic . Sa înțeles?
Soo- Bine.
☆perspectiva lui Jungkook ☆
Ce prost am putut fi. Trebuia să rezist. Am ranit-o pe Iza.
Jk- Jimin înainte să tipi la mine nu eu am vrut să o fac. Ea a început. Eu nu am putut rezista.
Jim- În loc să iti ceri scuze de la mine du-te după Iza si explicai.
Eu plec după Iza era pe pat si plangea vreau sa ma duc lângă ea dar ea spune.
Iza- Stai acolo . Nu vreau sa te mai văd Jungkook. Nu pot sa cred ca nici de o zi nu suntem împreună si tu deja mai înșelat.
Jk- Iza scuze nu am vrut. Eram putin amețit si nu am putut rezista.
Iza- Jungkook lasă-mă.
Jk-Iza te rog crede-mă nu am vrut să o fac dar nu am putut rezista. Scuze stiu ca esti supărată pe mine dar te rog iartă-mă mai dă-mi o șansă.
Iza- Termin-o cu scuzele Jungkook. Ori ce ai face si ce ai zice nu o sa ma faca sa ma răspândesc.
Eu ma duc la ea si o sărut si ea ma împinge.
Iza- Crezi ca asta rezolva ceva?
Eu ma pun lângă ea si ii zic.
Jk- Stiu ca acum ma urastiu. Si merit asta dar te rog iartă-mă si crede-mă . spun si incep sa plang.
Iza- Jungkook vreau sa te cred dar nici macar nu te cunosc. Uite te iert de data asta dar te rog nu mai te îmbăta .
Jk- deci ne-am împăcat ?
Iza- Nu. Jungkook hai sa luam o pauza sa ne cunoastem mai bine si poate după o sa fie ceva .
Jk- Dacă crezi că asa e mai bine. Sunt de acord. Spune-mi ce vrei sa sti despre mine ?
Iza- Hai sa nu vb aici. Hai sa iesim sa ne plimbam.
Jk-Bine hai.
Noi plecăm afara.
☆perspectiva lui Ana☆
Eram in pat cu Tae si ne uitam la un film.
Tae- Ana ?
Ana- Da.
Tae- Vrei sa...
Ana- Sa ce ?
Tae- Nimic nu mai conteaza. Era o prostie.
Ana- Stiu la ce te referi Tae si da sunt de acord dar nu acum poate mai încolo. Nu sunt pregatita.
Tae- Dacă era Jungkook in loc de mine nu refuzai. Spune cu o fata 😒
Ana- Tae te iubesc pe tine. Nu il plac pe Jungkook. De ce crezi ca as fi facut asta?
Tae- Ana uite vreau sa ne despărțim.
Ana- Ce din cauza ca nu vreau sa ma fur cu tine ?
Tae- Nu , nu de asta dar tot imi amintesc ca tu mai înșelat. Si nu pot sa ma gandesc la altceva .
Ana- Tae te rog nu imi face asta.
Tae- Ana. Hai sa luăm o pauza. Tu poti ramane in casa. Dar chair nu pot continua. spune si pleca.
Eu incep sa plang si la mine vine Jin.
Jin- Ana ce ai ?
Ana- Tae sa despărțit de mine 😢😭.
Jin- CEE ? DE CE ?
Ana- L-am înșelat cu Jungkook. 😭😢
Jin- Ana calmează-te. Nu mai plânge.
Ana- Jin tu de ce esti asa bun cu mine. Si pe tine te-am înșelat cu Jungkook😢.
Jin- Ana mereu am stiut ca erai cu Jungkook.
Ana- Cum😔?
Jin- Te-am văzut cu te uitai la el si v-am văzut cum va sarutati. De asta eram sularat atunci.
Ana- Jin imi pare rau . Cred ca merit sa sufăr. Te-am rănit si pe tine si pe Tae. 😢😔😭.
Jin- Ana termin-o nimeni nu merita sa sufere. Vb cu Tae . Fi tu însuți o sa te ierte. Cum am făcut-o și eu.
Ana- Jin. Mersi ca mai ajutat.
El vine spre mine si din greseala aluneca si ma saruta🤤
Jin se ridică si spune.
Jin- Ana scuze nu am vrut.
Kim- Jin cum ai putut?
Jin- Kim eu...
Nu termina de spus toată propoziția ca ea pleaca.
Ana- Jin fugi după ea.
El pleaca si eu ma duc sa il caut pe Tae.
☆perspectiva lui Tae ☆
Eu plec de lângă Ana si ma duc in alta camera.
De odata ma suna cineva.
Era Ștefania.
Convorbire telefonica
S- Tae ajutor.
Tae- Ștefania ce ai ?
S- Ma răpit un bărbat si a zis daca nu fac ce imi zice nu ma lasa sa plec
Tae- Unde esti vin după tine !
S- Sunt pe o alee aproape de casa ta. Ma adus aici si a zis sa nu plec deoarece o sa ma omoare. Tae ajutama te rog.
Tae- Vin acum. Stai acolo. Ai grija.
Eu dau sa plec si in fata uși era Ana cu lacrimi în ochii.
Ana- Stiam ca inca o placi.
Tae- Ana nu o plac dar trebuie sa o ajut.
Ana- De asta ai vrut sa ne despărțim o placi iar nu ?
Tae- Ana. Nu nu o plac te plac pe tine dar nu o pot lasa. Intelege. Are si ea o viață. Dacă ai fi in locul ei si eu nu as veni după tine. Ce ai face?
Ana- Tae spune-mi in fata ma mai iubesti ?
Tae- Da am te iubesc. Dar acum trebuie sa plec.
Eu trec pe lângă ea si plec repede spre alee.
Acolo o vad pe Ștefania pe jos cu mainile la ochii.
Tae- Ștefania.
S-Știam că încă ma placi.
Spune si vine la mine si ma sărută.
Eu o îndepărtez si ii spun .
Tae- Mai pacalit serios. Mi-am facut griji pentru tine. M-am certat cu iubita mea pentru tine .
S-Tae hai sa ne împăcam. Te iubesc si te vreau langa mine.
Tae- Ștefania mai înșelat cu unul din EXO. Tu vrei sa te iert după ceea ce ai facut. Dacă da crezi prost . Am deja o iubita pe care o iubesc cu adevarat. Si ea nu ar face ce ai facut tu.
S-Tu crezi ca ea nu o sa te înșele Tae. Tae este pre penibil daca crezi ca ea o sa fie doar a ta. O cunosc pe Ana am fost prietene până când sa culcat cu iubit meu si ea era cu cineva. E curvă tu nu ti-ai dat seama
Eu îi dau o palmă si ii zic.
Tae- Mai zi odata ce ai zis daca aiuraj.spun tipand la ea.
S- Ai ajuns sa dai in fete. Te-ai schimbat Tae. Sau poate te-a schimbat CURVA aia.
Spume accentuind cuvantul curvă.
Tae-Pana aici .Spun eu o iau de gât și o trântesc de perete.
Tae- Ana nu e curvă ai inteles. Nu este ca tine. Eu chiar o iubesc si nu as părăsio pentu tine. Sa iti fie clar Ștefania tu nu mai ai ce discuta cu noi .
S- Tu chiar o iubesti.
Tae- Da ștefania chiar o iubesc si nu permit cuiva sa o faca curvă sau mai stiu eu cum .
Ana- Mersi Tae. Si eu te iubesc.
Tae-ANA ?
Ana- Da eu sunt. Nu mai vezi bine sau ?
Tae- Ce cauti aici. De nude stiai ca sunt aici.
S- Poti sa imi dai drumul.
Eu ii dau drumul.
S- Cum m-am descurcat veri. Am jucat bine rolul?
Tae- VERI? ROLUL? CE SE INTAMPLA?
Ana- Am vrut să văd dacă chiar ți la mine si am pus-o pe Ștefania verișoară mea sa se prefacă ca vrea sa se împace cu tine. Nu te supăra pe mine te rog .
Tae- Deci ștefania ai zis toate cuvintele alea.
S- Erau inventate. Stai calm Ana e o iubita extraordinară. Vedeți că eu trebuie sa plec. Pa veri . Pa Tae. A da si Tae. Dacă o vad ca plange te omor eu inainte sa ma omori tu.
Ana- Hai gata fugi ca te asteapta mătușa la noi.
S- Ok . Pa .
Ea pleaca si raman singura cu Ana.
Ana- Te rog sa nu tipi la mine sau sa dai in mine.
Tae- Asta crezi ca as face?
Ana- Ai mai facut-o odata.
Tae- Ana nu o sa mai dau in tine niciodată iti promit.
Ana- Tae hai sa ne împăcam nu pot sta fara tine. Te rog.
Tae- Uite o sa iti dau un răspuns în alt fel. Spun si o sărut.
Ana- Nu am inteles raspunsul. Poate ar trebui sa mai răspunzi odata.
Eu o mai sărut o data dar de data asta mai pasional si mai lung.
Ana- Sper ca nu ti-a venit chef de ....
Tae- O ba da. Dar nu te oblig daca nu vrei nu vrei.
Ana- Tae vreau sa o facem. Chiar vreau sa mi te dăruiesc. Te iubesc si am incredere ca nu ma vei părăsi după asta.
Tae- Nu o sa o fac Ana. Te iubesc si nu imi pot imagina viata fara tine.
Ana- Tae. Sunt de acord. Vreau asta .
Tae- Ana tu chiar vrei asta? Nu vreau sa te simți incomod daca nu vrei.
Ana- Tae vreau . Nu ma simt incomod. Vreau sa fi al meu. Vreau asta Tae.
Tae- Bine Ana. Dacă tu zici ca vrei.
Noi plecăm in casa si ne facem treaba.
☆perspectiva lui Jungkook ☆
Eram afara cu Iza. Am vorbit toata ziua. E o fata cu multe mistere. La propriu.
Iza- Jungkook.
Jk- Da.
Iza- Nu pot sa fiu despărțite de tine.
Jk- Adică vrei sa spui ca ne-am împăcat ?
Iza- Da ne-am împăcat. Spune si ma ia in brate.
O iubesc chiar e o persoană pe care toti ar vreau-o.
Iza primeste un mesaj si dupa imi zice.
Iza- Iubi eu trebuie sa plec sa ma vad cu o fata te superi.
Jk- Nu ma supăr . Dar pot sa vin si eu. E 02:40 noaptea nu vreau sa te las singura.
Iza- Bine. Dar nu stai langa noi te mai plimbi.
Jk- Bine. Dar totusi cat stai ?
Iza- Păi stau până la 3-4 maxim.
Jk- Vin cu tine. Nu te las singura.
Noi plecăm si pe drum ne întâlnim cu Bill.
Bill- Iza ? De e aici Jungkook
Jk- Cum adică de ce ? Iza ai zis ca te întâlnești cu o fata. Ma înșeli cu Bill?
Iza- Nuu. Jungkook vorbesc serios nu te înșel cu el. Da te-am mintit ca ma vad cu o fata dar nu te înșel cu el.
Bill- Stai calm bro am iubita. Nu am nevoie de a ta.
Jk- Atunci de ce va vedeti ?
Bill- Vreau sa ies din banda si nu stiu cum si na eu nu pot sa ii zic lui Eunji ca am iubita deoarece o sa o vrea si el. Si nu o împart.
Jk- Si ce treaba are Iza in asta?
Iza- Vrea sa ii gasesc o fata care sa se prefacă ca e răpită de el si dupa sa scape. Sti ca lui Eunji nu ii place cand o fata scape. Si O sa il dea afara. Sa speram.
Bill- Nu m-as da la fete luate de altcineva. Jungkook tu sti vei-o fata buna rau?
Jk-Stau in casa cu 6 fete. Si ma intreb daca stiu?
Bill- Poti sa rogi una sa se prefacă?
Jk- Păi singura care nu are iubit e verișoară lui Jin. Min Hee.
Bill- Poti sa o rogi te rog.
Jk- Stai sa o sun.
Imi scot telefonul din buzunar si o apelez pe Min Hee.
Convorbire telefonică
MH- Da Jungkook de ce ma suni la ora asta ?
Jk- Min Hee am nevoie se o favoare . Te rog vino pe strada******.
MH- Bine sunt aproape de strada aia.
Jk- Ok ne vedem
Convorbire telefonică încheiată
Stam vrio 20 de minute si in sfarsit a venit si Min Hee.
MH- Ce este Jungkook.
Jk- Min Hee te rog poti sa te prefăcu ca esti răpită de el . Spun si arat către Bill. Si dupa sa ,,scapi" de la el.
MH- Bine.
Jk-Te rog Min Hee. Ai zis bine ?
MH- Da ma bag.
Bill- Mersi. Eu ma numesc Bill.
MH- Bine. Cand vrei sa ma prefac ?
Bill- Păi maine . Iti da Jungkook mesaj. Dar imi pare rau daca nu o sa iti placa ce o sa iti fac la început.
MH- Adk?
Bill- Păi trebuie sa iti rup hai na un pic si trebuie sa te prefăcu ca am facut ceva cu tine.
MH- Sper ca nu vrei sa facem vrio ceva.
Bill- NU. Am iubita dar am nevoie de ajutorul tau .
MH- Ok eu sunt de acord doar ca nu vreau sa fiu violată sau ceva de genul.
Bill- Nu o sa fi. Acum poti sa pleci daca vrei.
MH- Bine ne vedem maine atunci .
Bill- Bine pa.
Mai stăm inca 1 ora si dupa mergem acasă acolo era in fata uși......
💔BUNA💔
HEI CINE CREDETI CA ESTE.
SUSPANS.
SCUZE CA NU AM MAI POSTAT DAR AM AVUT O PROBLEMA.
CAPITOLUL ARE 3000 DE CUVINTE .
NE VEDEM DATA VIITOARE CU UN CAPITOL NOU.
VA PWP PE TOȚI.
😙😙😙 😙😙😙😙 😘😘
CITEȘTI
She doesn't leave me alone// Volumul 1
FanficEste o carte cu putine scene + 18 . Citeste ca sa afli despre ce este...