☆perspectiva lui Soo☆
Era ora 03:30 si ma ma uitam la un film cu Jimin.
Jimin se uita doar la mine si ma privea insistent.
Soo- Jimin poti sa nu te mai uiti asa la mine te rog?
Jim- De ce plângi Soo?spune si isi da tricoul jos din cauza ca era prea cald.
Soo-Din cauza filmului.
Jim- Soo filmul e de groază. spune el si rade de mine.
Soo- Da dar e trist la sfarsit cand Bill îi gaseste haina de ploaie a lui George( Dacă știți filmul IT o sa înțelegeți )
Jim- Off. Mititica mea.
Spune si vrea sa ma sărute dar soneria ne opreste.
Soo- Cine poate fi la ora asta ?
Jimin ridică din umeri și eu ma duc sa deschid ușa. In fata uși era Maria BFF meu din România .
M(Maria)- Ce face Soo a mea ?
Soo- Maria. Bine. Ce cauți aici ?
M- Am venit sa imi vad cea mai bună prietenă. Nu am mai vazut-o de mult. Nu te bucuri ?
Soo-Ba da , normal ca ma bucur. Hai intra.
Maria intra si cand il vede pe Jimin la bustul gol imi spune la ureche.
M- Frumouselul asa cine e ?
Soo- Stai calma Maria e al meu . spun tare si Jimin zâmbește.
M-Am întrerupt ceva?
Soo&Jim- NU.
M-Sigur ?
Soo-Da Maria. Nu ai întrerupt nimic.
De odata coboară Gabi de sus.
G-Ce e cu gălăgia as.....
M- Gabi ? spune si se iau in brate
G-Maria de cand nu te-am mai vazut.
Soo-Voi sunteți împreună si eu nu stiam ?
G&M- NU.
M-Unde este baia ?
Jim-Sus a doua usa.
Maria pleaca si dupa Gabi zice.
G- Vorbiti mai încet e ora 04:16 mai sunt si alti oameni in casa asta. spune si pleaca.
☆perspectiva lui Gabi☆
Ma duc la baie si bat la usa si aud un intra de la Maria.
Eu intru si nici nu mai astept si o sărut. Da eram cu ea. Dar Soo nu trebuie să știe.
Maria imi raspunde la sărut. Doamne Ce dor mi-a fost de asta.
M- Ce dor mi-a fost de tine Gabi.
G- Doamne cand te-am vazut si te-am luat in brate nu mai vroiam sa iti dau drumul.
M- Si eu eram la fel. Dar Soo era jos.
G- De ce nu ii spunem ca suntem împreună. Totusi avem 2 ani jumate de cand avem o relație si ne ascundem de toti. Inteleg ca de părinți pe ascunzi deoarece na ei nu ma plac dar de Soo de ce ?
M- Gabi nu e ca ma ascund de Soo. Dar nu stiu cum o sa reacționeze deoarece noi am mințiț-o timp de 2 ani jumate. O sa se supere. Nu vreau sa se supere pe mine.
G- Hai sa ii zicem . Acum mergem si ii zicem. E prietena noastră ea trebuie sa știa asta.
M- Cred ca ai dreptate Gabi. Soo trebuie sa afle.
Noi nu mai stam nici 1 minut. Si mergem jos.
Jimin si cu Soo erau unul peste altul si se sarutau.
M-Luativa o camera. Plz . Nu aici .
Soo- Uite acum ne-ai întrerupt .
M- Soo trebuie sa vorbim ceva.
Soo- Ce este ?
M- E ceva ce ți-am ascuns timp de 2 ani jumate .
Soo- CAT?? CE ?
M-Eu si Gabi suntem împreună de 2 ani jumate. spune si se uita la Gabi .
Soo- Serios ? Ma bucur pentru voi.
G&M- Serios. Nu esti supărată ?
Soo- Nu de ce m-as supăra ? Presimteam eu ceva .
M- Cum ?
Soo- Mereu va vedeam pe amândoi în parc dar na nu puteam spune că sunteți împreună deoarece stati foarte aproape si mna.
M- Ma bucur ca nu esti supărată. Am o veste.
Soo- Ce veste.
M- Mâine merge in Mystic Falls. Deoarece am 6 bilete de avion care ne garantează 2 zile acolo. Si ghici ce ne mai garantează ?
Soo- Nu stiu Maria. Zi-mi ca mor aici de nerăbdare .
M- Ne mai garantează si o cină cu toti din TVD.
Soo- Nu pot sa cred Maria. De unde ai facut rost de atatea bilete si de unde le ai ?
M- Il mai sti pe colegul nostru sin 7-8 Adrian ?
Soo- Da, de ce.
M- Ma sunat ieri si mi-a zis sa ne vedem. Gabi stai calm nu la o întâlnire. Si m-am dus. El mi-a zis asa. ,, Maria noi nu am vorbit deloc in 7-8 si na eram colegi. Vreau sa ma revansez danduti ți-e 6 bilete spre orașul Mystic Falls , si o cină cu toti din TVD. Deoarece stiu ca iti place filmul,,
Soo- A vorbit Aditza cu tine ?
M- Da Soo. Dar nu asta era ideea. Ideea era ca am bilete.
Soo- Si pe cine mai ei.
M- Uite iti dau tie ocazia de a alege pe cine ei. Pana acum merg eu tu si Gabi .
Soo- Jimin vii obligatoriu, Jungkook , Iza. Iza este o fata de treaba o sa te înțelegi cu ea.
Jim- Hai sa ne facem bagajul. Si sa ii trezim si pe Jungkook si Iza.
G- Ma duc eu sa ii trezesc. Voi facetiva bagajul. Eu nu vin am treaba.
M- Ce treaba.
G- Vreau sa imi gasesc de munca. Si maine incep angajarile.
M- Ok.7
Eu plec sa ii trezesc pe Jungkook si Iza
☆perspectiva lui Maria☆
Vad ca Gabi și-a uitat telefonul in camera. Si avea 3 mesaje. Eu curioasă ma uit sa vad de la cine. Si cand vad ce scrie pe ecram lacrimile mi se adună în ochii. Pe ecran scria ,,my.love.baby0" si nu eram eu.
CITEȘTI
She doesn't leave me alone// Volumul 1
FanficEste o carte cu putine scene + 18 . Citeste ca sa afli despre ce este...