Doar vina mea( Nu ma pot ierta )

403 15 1
                                    

Va rog sa cititi si la tot capitolul +descrierea ( aia cu cate cuvinte am scris) este acolo instagramul meu( FAN page. )
●○PERSPECTIVA LUI ROSE●○
Acolo era Jimin cu o lama in mana si plin de sânge (pe mâini)
Eu ma duc la el si încep să plang.
Rose - SUNA AMBULANTA.
Y- Rose totul va fi bine calmează-te.
Rose- Cum să mă calmez ? CUM ? DACA TU AI VEDEAO PE SOO ASA AI DA O PETRECERE ?
Y- Nu. Spune el si lasa capul in jos.
Soo-Ambulanta vine in 2 minute.
Mergem si ne îmbrăcăm în alte haine si chear cand am vrut sa iesim pe usa. Au venit asistentele sa îl ia pe Jimin.

.......Peste 20 de minute.........

Rose- Este nu mai vina ta .
Spune eu si arat spre Soo. DACA ea nu era acum Jimin nu mai era la spital.
Y- De ce o acuzi pe ea? Nu ea este de vina.
Soo- Ba da eu sunt de vina .
Rose-Da. Trebuia să te sinucizi atunci cu Chiul.
Nu stiu de ce spun asta dar este vina ei.
Soo- Crezi ca daca eu ma sinucideam  Jimin era mai bine ?
Y-Gata stop . De ce va certați? Voi ar trebui sa fiti una la alta si sa va consolat.  Nu sa va certați.  Soo tu ca iubita si tu Rose ca sora.
Rose-Nu esti buna ca sa fi iubita lui .
Nu Ma pot controla. O iubesc pe Soo dar daca ea nu exista acum eram fericiți.
Y- Ba da este cea mai......
Soo-Are dreptate. Chear trebuia sa mor.
Rose- Pai daca more ce fac fara el ?
Y-Nu o sa moară  .
Soo- Cred ca eu sa plec. Pa.
Y- Unde.
Soo-În lume.
Y- ???
Soo- Plec Suga plec înapoi la Junki.
Y- Nu te rog nu ma lasa iar singur Soo.
Rose - Poti pleca mai repede ?
Soo-Da . PA. Spune si lasa capul in jos.
Y-De ce ai facut-o sa plece. DACA FACE O PROSTIE SI NOI NO SA FIM CU EA?
Rose- Scuze Yoongi nu am vreau sa o fac sa plece .
Y- Dar ai facut-o.  Poate nu trebuia sa te apere de Chiul. Trebuia sa stai cu el pana o sa mori.
Rose- Te rog iartă-mă. Ma duc dupa ea.
Y- Nu las...
Nu termina de spus că eu deja eram departe de el. Trebuie sa imi cer scuze. Nu trebuia sa fiu asa cu ea.  Si ea sufere la fel de mult.
Ajung la casa BTS. Intru si o vad cu un cuțit în mână . Nu zi ca vrea sa se sinucidă.
Intru in casa si ea se uita la mine.
Soo-De ce ai venit ?
Rose- Imi pare rau nu am vrut să îți zic toate acele cuvinte dar erau foarte supărată și foarte stresată.
Soo- nu ,chiar ai dreptate eu nu mai merge să stau pe această lume.
Rose- Te rog nu te sinucide!!! Nu vreau să te pierd și pe tine. Dacă Jimin moare eu nu o sa mai am pe nimeni.
Soo- Îl ai pe Yoongi.
Rose- crezi că Yoongi va mai vrea să stea cu mine După ce am omorât sora?
Soo- Te iubeste . Va sta.
Rose -Te rog sa nu faci asta. Nu Tu ești de vină .Este doar vina mea. Vreau să dau timpul înapoi. De atunci de când chiul Mia zis să mă omor eu am acceptat tu mai salvat mai bine nu făceai așa ceva. Râgâitul toate cuvintele pe care ți le am spus nu meritai să auzi așa ceva cred că tu ar trebui să îmi spui mie tot ce ți-am  spus eu ție.
Soo- nu Rose meritam cuvintele acelea eu ia am spus lui jimin că o să plec că am treabă și trebuie să ne despărțim. DACA nu spuneam asta el era bine. ESTE DOAR VINA MEA.  Nu ma pot ierta .
N( om necunoscut)- Nu este vina ta Soo. Este vina mea.
Soo-Tu cine esti?
N- Eu sunt................ Jimin.

《BUNA 》
Scuze ca fac asta dar am nevoie de urmaritori: DACA AVETI INSTAGRAM DATIMI SI MIE follow.  Ma numesc Park_jiminsi_.


Am destui urmaritori dar vreau mai mulți.

😍😍😍😘😘😘
Tu cine crezi ca este ?
SUSPANS
Capitolul acesta are 641 de cuvinte. Mor.
Prea putin.

Va pwp😘😘😘😘😘

Me is dead( nu stiu daca se scrie asa 🤣🤣)
Eu vreau sa mor. Nu mai pot trăi.

Frumos mei.

 She doesn't leave me alone// Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum