two

868 100 347
                                    

Niall Horan

"Söylesene Ni..." Louis, dişlerinin arasında ezdiği pipeti dudaklarından ayırdıktan sonra konuşmuştu. "Gerçekten hiçbir şey hatırlamıyor musun?"

"Tanrım, kaç kere söyleyeceğim? Hayır!"

"Tamam kulum, kendini inandırmaya çalışma..." Louis kıkırdarken kafamı iki yanıma sallıyor ve şapkamla kendimi iyice örtmeye çalışıyordum. "Niall, aptal olma," dedi Harry. "Kendini ne kadar gizlerse gizle, bizimle senden başka kim oturabilir seni aptal?"

Ve Liam, şapkamı çektiğinde Zayn dirseklerini masaya koydu ve çenesini ellerine yasladı. "Acaba kim üstteydi?"

(Y/N)

Gözlerim şokla açılırken Liam derin bir kahkaha atmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerim şokla açılırken Liam derin bir kahkaha atmıştı. Susması için Liam'ın ensesine vurduktan sonra, "Siktir!" diyebildim. "Ben işin bu yanını hiç düşünmedim!"

"Yapma Ni... Yoksa altta mıydın?"

Louis kıkırdarken sorduğunda dudaklarımı dişledim ve gözlerimi etrafta dolandırmaya başladım. "Harold, Louis ile aynı yatakta uyandığında hissettiğin acıyı anlatır mısın?"

Louis, içeceği kendinden uzaklaştırırken öksürmeye başladığında Harry kafasını hızla Zayn'e çevirmiş ve "Ne?" diyebilmişti. "Böylece Niall'a tüm bunları hissedip hissetmediğini sorar ve işi kimin halletiğini öğreniriz."

"Peki ya sen neden Liam'la aynı yatakta uyandıktan sonra hissettiğin acıyı anlatmıyorsun, Zee?"

Liam sırıtmaya başladığında Zayn kaşlarını çattı ve "Altta olduğumu da kim söyledi?" diye mırıldandı. "Öyle değil misin?" Liam konuştuğunda suratımı buruşturarak, "Susar mısınız artık? Sizin fan firi fonlarınız şu an ilgilendiğim son şey!" diye bağırdım ve ellerimi sallayarak cinsel muhabbetin döndüğü ortamı dağıtmaya çalıştım.

Harry boğazını temizleyerek doğrulurken Zayn dudaklarını büzüştürmüş bir şekilde etrafına bakıyordu.

"Konumuza dönebilir miyiz?"

Louis mırıldandığında Liam, "Konudan hiç uzaklaşmadık," dedi ve kaşlarını hızla oynatmaya başladı. Tekrar suratımı buruşturduktan sonra, "Beni dinleyin," deyiverdim.

"Shawn Mendes ile daha önce bir yerlerde karşılaştım mı?"

Harry, dudaklarını büzerek düşünmeye başladığında Zayn kollarını göğsünde birleştirdi ve "Hayır," dedi. "Yalnızca, bir keresinde, Liam, ben ve Harry, bir ödül töreninde görmüştük. Aslında gayet bilinen bir isim."

"İsmini daha önce duydum," diye mırıldandım. "Ama onu hiç görmedim."

"Artık unutabileceğini zannetmiyorum." Louis sırıttığında suratımı büzüştürerek onu taklit ettim.

niall spotted leaving shawn's houseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin