Medyadaki şarkıya bayılıyorum
Jk:aha şimdi sıçtık
M:hey neden hepiniz sustunuz?
Jk:bişey yok Mina bu seni ilgilendirceğini zannetmiyorum.
M:iyi Peki ben birazdan dışarı çıkıcam, sizde ne halt yiyorsanız yiyin.Mina'nın ağzından:
Bugün Mark'a sürpriz yapacaktım. Jungkook ve arkadaşların ne işler çevirdiklerini bilmiyorum ama umrumda değil. Hazırlanıp dışarı çıktım.Mark'ın evinde doğru gidiyordum.Evinin önüne gelmiştim kapı neden açık bilmiyorum ama içeri girdiğimde ise etraf biraz dağınıktı yerde tişört ve Kadın Elbisesi vardı yoksa Mark bana öyle bişey yapmış olamazdı değilimi yukardan garip garip sesler geliyordu sanki Kadın inlemesi gibi, hemen yukarı koşar adımlarla merdivenlerden çıktım, Mark'ın odasına doğru yürürken o sesler biraz daha yakınlaşıyordu hemen onun odasının içine daldım keşke bu iğrenç Manzarayı görmeseydim. Mark benim odaya dalmamla kadının üstünden kalkıp yanındaki battaniyeyi beline sarıp yanıma geldi.(bunu yazarken kendimi değişik hissetim jfkfk)
M:sen nasıl iğrenç bir insansın!
Ma:Mina gerçekten beni dinle
M:bundan sonra bitti tamam mı artık senin için Mina diye birisi yok, anlamıyorum ben senden hoşlanıyordum ama sen bana ne yaptın BANA İHANET ETTİN!
ağlayarak evden çıktım arkamdan "Mina" diye bağırıp duruyordu ama onu aldırmadan gittim.
Nereye gittimi bilmiyordum ama eve hiç gitmek istemiyordum. Kafamı eğilmiş yürüyordum. Biryere Geldimde ise bir banka oturdum ve yine ağlamaya başlamıştım.
Bunu bana nasıl yaptın!
İç ses - salak gibi ağlamasana hani sen güçlüydün!
Evet iç sesim haklıydı ben niye Bebek gibi ağlıyorum ki benim suçum değilki.
Birda asla o pisliğin yüzünü görmek istemiyorum.Jungkook'un ağzından:
Nerde kaldı ya bu kız saat 23:30 oldu hala gelmedi yoksa başına bir iş gelmiş olmasın.
Off nerdesin Mina daha fazla evde durmayıp dışarı onu aramaya çıktım.
Jk:telefonunuda açmıyor! Yemin ederim deliricem!
Han Nehrin önünden geçiyordum ama kimse-
O banktaki ne bankta uzanmış olan kişiye bakmaya gittim.
Ama bu nasıl olur bu Mina.
Jk:Mina hadi kalk.
Mina yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı gözleri hep kızarmıştı yoksa bu ağladı mı hemen onun yanına oturup ona ne oldunu sordum.
Jk:neden ağladın
M:...
Jk:konuşsana
Mina bana hemen sarıldı.
M:beni asla bırakma tamamı
Böyle neden dedini bilmiyorum ama bende hemen kollarımı onun beline sardım.
Jk:tamam
M:söz mü?
Jk:söz
Mina'dan ayrılıp onun alnına çok narin bir öpücük verdim
Jk:Mina sana bişey söylemem lazım
M:...
Jk:b ben
________________________________
Acaba Jungkook Minaya ne diyecek?Bugünlük bu kadar eğer yazı hatam olursa beni affedin :)
Bu arada bayramınız mübarek olsun