-10-

1.1K 54 5
                                    

Jk:ben s-
X: Merhaba bayım burdan nasıl ****kaffesine gidicemi biliyormusunuz ?
Ben böyle işe tüküreyim tamda sırasımıydı.
...
Mina'nın ağzından:
Eve gelir gelmez kendimi yatağa attım bugün hemen geçip gitsinde bu bana yeter.
...
Sabah uyandımda bugün okula gitmemiz gerektiğini anlamıştım sonunda bu can sıkıcı tatil bitti. Eun-mi ve Kai'yi çok özledim.

Yazarın ağzından:
Mina ve Jungkook birlikte okula gitmişlerdi ama Mina onu bi arka sokakta bırakmasını söylemişti herkesin onların birlikte olduklarını öğrenmelerini istemiyordu.
Jungkook Mina'yı bir arka sokağa bırakmıştı içinden bir ses onu bırakmamasını söylüyordu ama o içindeki sesi aldırmadan onu arka sokakta bıraktı.
Mina arabadan inmiş yavaş yavaş yürüyordu taki birinin onun ağzına bez tutmasıyla ve hemen bayılmasıyla.
Jungkook arkadaşlarıyla selamlaşırken bir gözü de okulun girişindeydi Mina hala gelmemişti. Zil çaldığında herkes sınıfa girmek zorundaydı o istememesede Arkadaşları onu sürükleyerek sınıfa sokmuşlardı.

Jungkook'un ağzından:
dördüncü ders oldu ama hala Mina'yı görmedim belki bugün sınıftan çıkmak istememiş de olabilir en iyisi onun sınıfa bir bahane uydurup girmek.
Jk:Hocam ben Toilette gidebilirmiyim?
H:gidebilirsin
Hemen sınıftan çıktım ve Mina'nın sınıfına doğru gittim.Minanın sınıfın kapısının önüne gelmiştim kapıyı çaldım ve bekledim.
H:gir!
İçeri girer girmez herkesin gözü bendeydi lan anlamıyorum sınıfa ünlü birisimi girdide herkes bana bakıyor oha şurdaki bana ağzı açık bakıyor.
Jk:ağzını kapatırsan iyi edersin.
H:ne oldu neden dersimi bölüyorsun?
Jk:şey ben Mina'yı arıyorumda kendisi burda mı?
H:hayır bugün Mina bütün gün gelmedi.
Nasıl gelmedi onu ben bıraktım okula.
H:neden sordun merak ettim doğrusu?
Jk:siz de çok meraklı çıktınız Hocam!
Hemen sınıftan çıktım.
Telefonumdan mesaj gelmişti yine o bilinmeyen numaradan.
Bilinmeyen:eğer karını sağ salim istiyorsan dediklerimi yapacaksın!

Arkadaşlar Jungkook sadece bir kaç günlüğüne Mina'nın sınıfındaydı sınıftan uzaklaştırma almıştı o yüzden kafalarınız karışmasın ve bunu düzgünce açıklamadığım için çok özür dilerim
_____________________________
Hatalarım yüzünden yine özür dilerim:)

Zoraki Evlilik | jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin