Jungkook'un ağzından:
Flashback:(7 yıl önce)Jk:Baba lütfen yapma ben sana yalan söyledim gerçekten onu öldürme!
JkB: Hayır oğlum o Adam çok büyük bir hata işledi
Yj:lütfen efendim Babamı öldürmeyin!
Babam en iyi Arkadaşımın Babasını öldürmek istiyordu nedeni ise ben Babama yalan söyledim. O Adamın cebine Babamın en değerli eşyasını koyup onun çaldığını söyledim.
Babam silahı Yujin'in Babasına doğru tutmuştu ve tetiği bastı ama o kurşun Yujin'in Babasına değil Annesine gelmişti arkasındanda Yujin'in Babasını öldürdü.
Yj:Anne! Baba!
Yujin Ağlayarak Yerde yatan Anne ve Babasına gitmişti Babamda içeri girmişti.
Yj:hepsi senin yüzünden Jungkook! Bir gün gelecek bende senin sevdiklerini aynısını yapıp intikamımı alcam !
Jk:çok üzgünüm beni affet!
Korumalar beni almış eve götürüyorlardı. O günden sonra Babamdan nefret ettim.
Flashback end
Jk:çok uzun bir hikaye Mina
M:...
Jk:Mina ben seni seviyorum beni asla bırakma
M:bende seni seviyorum
Jk:beni asla bırakma söz mü?
M:sözYazarın ağzından:
Mina ve Jungkook birbirlerini sevdiğini sonunda söylemişlerdi. Jungkook Mina'nın başına birşey gelecek diye çok korkuyor.
İkisi birbirine çok sıkı sarılmış ağlıyorlardı.
Mina'nın aklında hala soru işareti vardı o Adamın kim olduğunu ve Jungkook'dan ne istediğini. İkisi ellerini sımsıkı tutmuş Arabaya doğru yürüyorlardı. Arabaya bindiklerinde Jungkook Mina'nın ellini yine tutmuştu.
Eve geldiklerine ikiside odalarına gidip birbirine sarılarak uymuştu.Mina'nın ağzından:
Sabah uyandımda Jungkook mışıl mışıl uyuyordu onu öpmek için yanağına yaklaşırken birden Kafasını döndürdü ve dudağından öpmüş oldum. Hemen çekilip yatakta oturur Pozisyona geldim.
M:yha!
Jk:nasıl güzelmiydi tadı?
M:efendim
Jk:dudaklarımın diyorum
M:şuna bak ya UtanmazYataktan kalkıp banyoya girdim.
Jungkook'un ağzından:
Dünki olayı Babamla konuşmam lazım.
Mina'nın hayatı tehlikede olabilir Yujin intikam almak içim elinden geleni yapa bilir. Yujin ve Ailesi Fakirdi Yujin'in Babası ve Annesi bizim Konak'ta yaşıyordu ben ve Yujin ile en iyi arkadaş olmuştuk, o olaydan sonra bidaha onun yüzünü bile görmedim içimden hep o acıyla yaşadım hepsi benim yüzümden olmuştu keşke o gün yalan söylemeseydim.
Yalan söylemememin nedeni ise biz o gün sabah Yujin'le kavga etmiştik bende ona sinirlenmiştim o yüzden bende gidip Babama yalan söylemiştim.
...
Mina'yla birlikte kahvaltı hazırlamış kahvaltı ediyorduk.
Jk:Mina ben Kahvaltıdan sonra Babama gitmem lazım
M:Dünki olay hakkında mı?
Jk:evet
M:tamam_____________________________
Yazı hatalarım yüzünden özür dilerim:)