— Hei , uită-te pe unde mergi !
— Scuze , doar ca sunt în mare grabă..
Baiatul se îndepărtează , iar eu rămân proptită în loc, cu ochii ațintiți asupra lui.
Dimineața urmatoare ma pregătesc sa plec la școală.
Pe drum ma întâlnesc cu Ava , o bună prietenă, si pălăvragim tot timpul în drum spre școală.Odată ce ajung , ma așez în bancă lângă Ava si Melody si așteptăm venirea profesorului.
Deodată îmi atrage atenția un baiat blond cu ochii caprui de la care nu-mi pot dezlipi privirea. Noah este înconjurat de prietenii lui.
Ușa se deschide , iar odată cu profesorul intră un baiat cu ochii verzi , acelasi baiat din ziua precedenta.
Profesorul ne anunță că avem un nou coleg la începutul acestui nou semestru.
Baiatul este invitat sa-si aleaga un loc din clasă , iar toate fetele zambesc provocator în speranța că acesta se va aseza langa una dintre ele.
Melody se departeaza cu un scaun de mine pentru a-i face loc noului coleg.
Cei doi ochi verzi , asa cum îmi place mie sa-i spun tipului , ma privesc cu insistență de-al lungul orei.
Bineînțeles ca toate fetele suspina si așteaptă pauza pentru a intra în discutie cu noul coleg.
În pauză, banca mea este înconjurată de fete , fete care nu se opresc din a-l lua la întrebări pe băiatul , al cărui nume am aflat ca e Dylan.
Când începe cea de-a doua ora fetele se risipesc si raman doar eu cu el.
— Deci , tu nu esti curioasă în legatura cu mine ? , mă întreabă Dylan cu un zâmbet ștrengar pe buze.
— Pai de ce as fi ? Atat de interesant te consideri ?
— Auch , cat de dur a fost.
— Îmi pare rau , n-am vrut sa te jignesc.
— Nu , e în regulă, fată cu ochi albastri , îmi spune el pe un ton jucăuș.
— Prin urmare , ce te aduce aici ?
— Întrebi din curiozitate sau doar din politețe ?
— Daca îti spun ca te întreb din curiozitate, o să încetezi cu ușoara ta aroganță?! , spun eu putin iritată de întrebările lui.
— Pai , ma prefac ca nu mi-ai spus ca sunt arogant si îti raspund. Am venit pentru a cunoaste fete. Am auzit ca aici sunt cele mai frumose fete din tot orasul. Deodata îi vad un zambet prostesc întipărit pe chip.
— Atunci ai dat greș cu mine , cred ca ar trebui sa vorbesti cu alte fete.
— Pai cine a zis ca tu esti una dintre ele , adica cele frumoase.
— Touchèe , îi spun aruncandu-i o privire nervoasă.
Celelalte ore decurg lin , fara alte incidente si plec acasa.
Însă nu pot uita de acei ochi care m-au urmarit toata ziua.*Hei , dragi cititori, ce părere aveți despre acest capitol ? *
CITEȘTI
Smaraldul ochilor tăi
Teen Fiction|FINALIZATĂ| Viața Clarei nu se deosebește de stilul clasic american al traiului unui adolescent. Printre școală, prietenii și petreceri, fata nu poate face abstracție de iubiri. Dragostea pe care i-o poartă celui mai râvnit băiat din liceu...