"သား!!!!"
Mr parkလည္းchanဝင္သြားတဲ့တိုက္ခန္းထဲဝင္လာေတာ့Chanကတိုက္ခန္းတြင္းရွိပစၥည္းေတြကုိဖ်က္ဆီးေနတာကုိေတြ႕ရတယ္.....။
ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကလည္းၾကမ္းျပင္မွာလဲက်ေနတာကုိသူျမင္လိုက္ရတယ္....။
သူသိပါတယ္ထိုေကာင္ေလးကသူ႔သားအရူးအမႈးခ်စ္ေနရသူဆိုတာကုိပါ.....။"Chan!!!သား....ေတာ္ေတာ့"
တိုက္ခန္းတြင္းေသာင္းက်န္းေနတဲ့chanကုိMr parkလုိက္ဆြဲရပါေတာ့တယ္....
"ဖယ္ဗ်ာ!!!"
Chanကလည္းအတင္းရုန္းကန္ေနပါတယ္...
ဘယ္လို႔မွမထိန္းနိုင္ေတာ့တဲ့အဆံုးMr parkကသူ႔အိတ္ထဲကေဆးထိုးအပ္နဲ႔chanကုိထိုးလိုက္ပါတယ္
chanကလည္းေမ့လဲက်သြားခဲ့တယ္.....။SehunကလဲေနရကေနထၿပီးMr parkကုိေၾကာင္ၾကည့္ေနခဲ့တယ္....
သူစဥ္းစားမရခဲ့ဘူးေလ....
ဘာလုိ႔အဲ့လိုေဆးထိုးလိုက္ရတာလဲဆိုတာ....
ၿပီးေတာ့ထိုသူကဘယ္သူမွန္းလည္းသူမသိဘူးေလ."အန္ကယ္ကChanyeolရဲ႕appaပါ"
Sehunေၾကာင္ၾကည့္ေနတုန္းmr parkဘက္ကစကားစလာခဲ့တယ္....
*Appa....သူကကုိကုိရဲ႕appaလား???*
"ေမာင္ရင္ကSehunမဟုတ္လား"
*ငါ့ကုိသိေနခဲ့တာလား*
"ဟုတ္....ဟုတ္...ပါတယ္"
"အန္ကယ္ဘဲ...အန္ကယ့္သားအစားေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ...."
Mr parkကငုိၿပီးhunကုိchanအစားေတာင္းပန္ေနပါတယ္....
"ခုဏကဘာလို႔ေဆးနဲ႔ထိုးလိုက္တာလဲဟင္??"
"အဲ့လိုမွမလုပ္ရင္ထိန္းလို႔ရမွာမဟုတ္လို႔ပါ...."
"ဘာ....ဘာကုိေျပာတာာလဲမသိဘူး......"
"အန္ကယ္ေျပာျပပါ့မယ္..."
"...."
"သား.....သားchanက........စိတ္ေဝဒနာခံစားေနရတာပါ"
"ဘယ္.....ဘယ္လို"
"ဟုတ္...ဟုတိပါတယ္....သားကသူ႔အေမေဖာက္ျပန္ေနတာကုိသူကုိယ္တိုင္ျမင္ခဲ့ရတဲ့ေန႔က..............
အဲ့ေန႔ကသားကအရမ္းကုိစိတ္ေခ်ာက္ျခားသြားၿပီး
မိုးေရထဲမွာတစ္ညလံုးထြက္ထိုင္ေနခဲ့တယ္....
အန္ကယ္ကအဲ့တုန္းကအလုပ္ကိစၥနဲ႔ခရီးထြက္ေနခဲ့တာမို႔မသိခဲ့ဘူး.....အန္ကယ္လည္းသားအေမအေၾကာင္းသိသြားေတာ့ကြာရွင္းပစ္ခဲ့တယ္......
ေနာက္ပိုင္းသားကတစ္လလံုးစကားမေျပာဘူး....
ေနာက္ပိုင္းျပန္ေျပာလာတာမို႔ဘာမွမျဖစ္ေလာက္ဘူးလို႔ထင္ခဲ့ေပမယ့္......ထင္သလိုမျဖစ္လာခဲ့ဘူးး...
သိပ္မၾကာခင္ကသားကမူမမွန္တာကုိအန္ကယ္သတိထားမိလာခဲ့တယ္....သားရဲ႕အျပဳအမႈေတြကထူးဆန္းလာတယ္......ေပ်ာ္ရႊင္ေနရာကေနခ်က္ျခင္းစိတ္ဆိုးသြားတာမ်ိဳး....ဝုန္းတိုင္းႀကဲတာမိ်ဳးတို႔ျဖစ္လာခဲ့တယ္"