Korku 9

2.1K 52 3
                                    

Bir gün 12 13 yaşlarında bir çocuk yolda gidiyormuş ve zifiri karanlıkmış yolda bir köşede karnı açılmış bir kedi ve yanında 2 siyah salaş giyimli insan görmüş,eve varmış satanistleri araştırmış ve saat gece 2:30' da çocugun MSN'nine Bir İleti Gelmiş çocukta Kabul etmis ama Kim oldugunu bilmiyormuş.Kim oldugu bilinmeyen adam çocuga cam aç demiş cocugun kamerasi varmış ama açmak istemiyormuş,çocuk adama sen kamerayı aç demiş.Adam kabul etmiş ve kamerayı açmış cocuk hep satanistleri araştırıyormuş adam kamerayı acınca depo gibi biyerde bom boş alanda yüzü maske gibi boyanmış bir adam görmüş adam kamerada korkunc gorunuyormus cocuk biraz ürkmüş depo gibi yerde bir kadın agzı eli baglı oturuyormus 2 tane adam elinde bıcakla kadını kesıyorlarmıs ve cocuga kamerada seyrettiriyormus bunu gören cocuk olayı annesine ve babasına anlatmak istiyormus ama annesi babasi inanmaz diye düşünmüş sonra polıse gıtmeye karar vermıs cocugun telefonuna e-posta gelmıs 1.cisi satanıst resmi 2.ciside cocugun resmı cocuk tehlıkede oldugunu anlamıs yolda gördüğü 2 adam yolunu kesip  kameradaki kadına yaptıgımızı sanada yaparız polise gidersen demiş annesine babasina bu durumu anlatmıs annesi ve babasi cocugun telefonuna gelen resimlere bakmıslar ve polıse gıtmısler polıs hangi MSN den Geldigini Bulmus ve satanıstlerı yakalamıslar cocuk da Kurtulmus.Fakat çocuk ve ailesi o gece evde ölü bulunmuş!

BG (Bilinmeyen Gerçekler) ve Kısa ama etkili korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin