Korku 15

1.7K 36 6
                                    

Kanlı mary efsanesi / Bloody mary legend

On bir yaşındaydım; Normal bir çocuktum; Kahfe rengi gözlerim ve siyah saçlarım vardı. Ben Colorado eyaletindeki bir ev de yaşıyordum; Tekin olmayan ve garip bir ev değil. - Sadece normal bir ev...

Benim doğum günümdü, Ben ve Arkadaşım (Kyle) 'Kanlı Mary Ayini' yapıcaktık. - Ki ben bunun bir yalandan ibaret olduğunu düşünüyordum fakat o bana bunun gerçek olduğunu kanıtlamak istiyordu.

Bu yüzden saat 12:30'da kalkıp hazırlandım; Yanım da bir şapka, kol-saati ve el-feneri aldım.

Kyle hazırlanmıştı, Her ikimiz de bunun içine gidiyorduk. Ben ışığı söndürdüm.

Tam olarak saat 01:00'de Ayine başladık - Sadece bir dakika sürecekti..

Biz "Bloody mary, Bloody mary, Bloody mary" diyerek bağırdık; Üç kez Yüzümüzü yıkadık ve yedi kez göz kırptık.Bunların hepsini yapmak tam olarak elli-dokuz saniyemizi aldı. Bir saniye sonra Kyle kaçıp beni yanlız bıraktı.

Ben onun sırları ve efsaneyi bildiğini düşünüyordum...

Ki ben bir dakika boyunca orda kaldım ve o ordaydı.
O sadistce gülüyordu, Üzerin de kokuşmuş ve kan lekeleriyle dolu bir gecelik vardı; Siyah saçı bütün yüzünü kaplıyordu. Ben soluk-soluğa kalmıştım, koşmayı denedim fakat ben her zaman ki gibi Kapının tokmağı yerinden çıkıp elim de kaldı.
O benim kafamı kopardı, şimdi neredeyim tahmin edin; Ayna dünyasının derinliklerin de, CEHENNEM DE!

Efsaneyi bilmek istermisin?

Kanlı mary çok eskiden alisa mary ismiyle çağırılırmış. O ırz düşmanı gelene kadar. Mary kaçmaya çalışmış fakat adam bir balta çıkartarak mary'nin kafasını kesmiş. Adam kaçmaya çalışmış fakat kapı kendiliğinden kapanmış ve mary adamın kafasını kesip öldürmüş ve o zamandan beri bir aynanın önün de üç kez "kanlı mary" diyen kişinin önüne çıkarmış.

BG (Bilinmeyen Gerçekler) ve Kısa ama etkili korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin