Part 38

474 15 1
                                    

Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr

Hatırlatma=Silah patlamıştı...

O an Jk belimden tutup beni çevirdi ve mermi ona isabet etti..

Ama ben vurulmuş gibi oldum ..Belkide benide vurmuşlardı. Çünkü beynim uyuşmuştu ve göz kapaklarım kapanmaya başladı.. . Tüm herşey susmuştu.. sadece yere düşerken tek gördüğüm Jk bir kaç adamın tutumasıydı ve karnının kan içinde olmasıydı...Yere düşerken başıma aldığım darbe beni mahfetmişti..

🌙1 Gün sonra 🌙

Yavaş yavaş kendime gelmeye başlamıştım.. Gözlerimi açtığımda baş ucumda dikilmiş bir adam vardı ve yüzü tanıdık degildi ..Biraz daha net görebilmek için yüzünü gözümü tam açtım ve incelemeye başladım ..uyuyordu ve kulağında kulaklık vardı.. Bu durumu değerlendirip hemen üstümdeki çeketi attıp ayağa kalktım.. Ve parmak uçlarımda sessiz ve hızlı bir şekilde kapıya yöneldim..Ahh salak kafam tabiki kitlidir..Anahtatı aramaya başladığımda adamın boynunda olduğunu farkettim..

Min He =Salak min he götün kadar anahtarı ona hissetirmeden nasıl alacaksın acaba dedim kendi kendime.. ve denemek istedim..

Adamın yanına gittim ve anahtarı almak için elimi boynundaki kolyeye götürdüm..

İlk denemem de adam biraz daha doğruldu.. 2. Deneyişimde anahtarı aldım ve kapıyı açmak kapıya doğru ilerledim.. anahtarı çevirdiğimde adam gülmeye başladı..

Min He =Ne gülüyon be bok kafalı..

Jin=Sensin o dedi gülerek..

Min He =Birazdaha gülmeye devam edersen bu anahtarı müsait bi yerine tamam mı !!

Adam ayağa kalktı.. Ve yanıma geldi..

Jin=Denemek istemezsin. Çünkü o zamana kadar ben sana dedi ve göz ķırptı.. bende dudaklarımı ısırıp tamda en hasas yerine tekme attım ve kapıyı açtım son hızımla koşmaya başladım...

Adam ise orasını tutumuş kıvranıyordu..

Iç ses =kıvransın p*ç bu az bile afferin ayağına sağlık kuzum..

Min He =Sen kimsin ?

Iç ses =Bundan sonra bazen seni sinir edecek bazen de güldürecek kişiyim kısacası başının belasıyımm

Min He =iyi bok yedin...

Tam köşeyi dönecekken biri kolumdan tutup kendine çekti ve duvara yapıştırdı..Ne olduğunu anlamadan dudağımdan öptü..Gözlerim kocaman açılmştı ..Onun gözleri tanıdık geldi Bu v idi.O adamı görünce v geriye doğru itecekken o dudaklarıma daha çok bastırdı.. Adam bizi görünce hemen geri döndü..

V=Özür dilerim bizi kurtarmak için yaptım..

Min He =*Dudaklarımı silerek*IYI bok yedin .. Ne oldu bana neden burdayım..

V=Gerçekten bişi hatırlamıyormusun ?

Min He =Hatırlasam sana sorarmıyım aptal herif..

V=*Her şeyi anlatır*

V anlatmasıyla herşeyi hatırlamıştım yere çömelip hıçkırarak aģlamaya başladım..çünkü Jungkooku o olaydan sonra Kanlar içinde görmüş.. Ve ikimizi buraya getirmişler..

V=Bence o da burda bizden intikam almak için yapıyorlar..

Min He =*Ağlayarak *Hep benim yüzümden ona bişi olursa

V ağzımı kappatı ve göz yaşlarımı sildi..

V=Jk bir zarar verirlerse Onlar hayatlarına gözlerini sonsuza kadar kapatacaklar..Bana güven ve onu bulalım..dedi elini bana uzatarak.. söz konusu piçello ise Bok bile bana güven derse ona bile güvenirim ..

V=Sen buraya bende buraya bakacam Bişi olursa çığlık at dedi ve ayrıldık ..

~1 saat sonra~

𝒥𝓊𝓃𝑔𝓀𝑜𝑜𝓀 𝒾𝓁𝑒 𝒽𝒶𝓎𝒶𝓁 𝑒𝓉 /Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin