PART 44

451 14 3
                                    

Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr

Hatırlatma=jungkookun elini başından çekme ye çalışıyordun ..

O sırada Jungkook elini bir anda çekip belimden tuttu ve kendine çekti..

Pis pis sırıtmaya başladı..

Jk =Çok mu korktun..

Hafifçe omzuna vurup

Min He =Tabi ki de korktum deli .. sana piçello diyorum ama hak ediyorsun

Jk =Ya demek öyle

Min He =evet öyle

Jk yine sırıttı bu sefer beni tam kendie çekip altına aldı..

Min He =Manyak ani hareketler yapma..

Jk =Sende bu kadar tatlı olma .o zaman ne yapim sana bakmaya doyamıyorum..

Min He =Yaa tatlı davşanım deyip boynuna sarıldım.. o da beni kucağına aldı..

Jk =Kaçalım mı ?

Min He =Ahh hayır dinlenmen lazım..

Jk =Seninle yanlız kalmak istiyorum min he..

Min He =Beni ciddiye aldığına inanmıyorum piçellom tabiki de kaçalım..durman kabahat ..

Hayalimdi ,herseyimdi o benim ama bazen çok sinir ediyordu ..Ama.olsun onun hatasına bile aşıktım ben..

~ 2 saat sonra ~

Jungkook bana gözümü kapattırdı .. Elime bir kağıt verdi.. ve okulun içine geçirdi 20 kadar saý ve gözlerini aç dedi..

Saymaya başladım.. 19 geldiğimde kalbim deli gibi atmaya başldı ve gözlerimi açtığımda..kapkarnlik bir koridor ve ışıklı oklar vardı.. Elimde ki kaģıdı açıp okumaya başldım..

Kağıt ta

++Ahh benim tatlı sevgilim karanliktan koruyorsun biliyorum ama bu işin parçası şimdi okları takip et sakın korkma ben seni izliyor olacağım bir tanem...❤❤

Yazıyordu..

Yutkunup okları takip etmeye başladım.. her ok sonu birer söz yazıyordu..

➡️Birtanem

➡️Sevgilim

➡️benim olanım

➡️Kadınım

➡️Kalbim

➡️Dünyam

➡️Nefesim

➡️Gökyüzüm

➡️Güneşim

➡️Ömrüm

➡️Hayalim

➡️Göz yaşım

➡️Umdum

Artık her yer karanlık olmuştu ve Daha demin kıpkırmızı olan yüzüm mutluluktan ağzim kulaklarım kadar gelen o tontik yüzümden eser kalmamıştı..Dudaklarımı ısırmaya başladım..Elimi ceybime götürdüğümde olmadığını farkettim ve daha çok korkmaya başladım..

Min He =Jungkook !!!

Bir anda konfeti patladı ve ben yerimden sıçrayınca birinin beni kuçağına aldığını hissetim gözlerim korkudan sımsıkı kapalıydı..

Jk=Yanındayım aç gözlerini..

Min He =Hayır korkuyorum..

Jk =Ama min hee bunca şeyi boşuna yapmadım ben ...

Yavaşça gözlerimi açmaya başladım..

Gözlerimi açtığımda gözlerim sadece jungkook un gözlerine odaklanmıştı. Bir kaç adım atıp beni asaği indirdi ..bir kalbin içindeydik güllerle yapılmış bir kalp .. Jungkook bana şarkı söylemeye başladı .. ama en güzel bölümünü ( en sevdigin sarkı nın en güzel bölümü ) gözlerim dolmuştu.

Şarkı yı bitirdi tamamlamdan ..diź çöküp. Benimle evlenirmisin dedi ..

Ağlamaya başladım ..

Min He =Özür dilerim ama.. 😭😭

𝒥𝓊𝓃𝑔𝓀𝑜𝑜𝓀 𝒾𝓁𝑒 𝒽𝒶𝓎𝒶𝓁 𝑒𝓉 /Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin