Part 34

547 20 0
                                    

Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr

Hatırlatma =Jungkook un büyüsüne kaptırmıştın kendini ..

Taki o senin dudağından öpüp dikkatini çekene kadar..Sonra elerini çenesinin altında V şekli yapıp dişlerini göstererek gülüp kaçtı..

Min he =Sen şimdi görürsün piçello bey dedim parmaklarımı çatlatarak..

O kahvaltı hazırlamaya devam ederken içeri oyuncak kılıç ile girdim ..

Kılıcı ona uzatıp "Şimdi sen bittin piçello koru kendini "

Jk ocağın altını kapatıp tencereyi masaya bıraktı.. ve "Gel bakalım Tavşancık"

Komik komik hareketler yapıp durakladım ve yiahh diye baģırarak ona doğru koştum.. Jk elini uzattı ve anlım avuçlarının içinde kaldı. Ona vurmak istiyordum boyum ondan kısa olduğu için yetmiyordu..sonra pes edip durdum.

Ve bebek ses tonu ile "Ya niye bu kadar uzun biraz kısalda dövebileyim seni " dedim o anda Jk elini çekti. Ve koltuk altımdan tutup beni yukarı kaldırdı..

Min he =Ahhh!! Ne yapıyorsun ..

Jk=beni şimdi istediğin kadar dövebilirsin bak benden uzunsun dedi hafifçe gülümsiyerek..

Min he=Çok zekisin len sen piçello dedim sırıtarak.Jk kahka atmaya başladı ..Ve beni yere indirdi..O an sinirlenmiştim ve ayağina bir tekme attım.. Ve kollarımı birleştirip odama gittim .Geç kalmıştım ..odaya girdiğimde aklıma gelmişti..tabi salak gibi büyüye kapıldım ben bu piçelloya her gün daha fazla aşık oluyorum ..Ve kalbim yerinden çıkacak diye korkuyorum..Jk arkamdan gelip kapıyı çaldı..

Jk=Bebeğim,aşkım,kalbim ,minik tavşanım yapma böyle ya özür dilerim..hadi gel kahvaltı edelim birlikte..

Min He = Defol piçello şuan seninle konuşmak istemiyorum ..

Jk=Ne yaptım tavşanım sana ben ?

Min He =Işin gücün benimle alay edip kahka atmak dedim kapıyı açarak..

Jk kızgın gözlere bakarak önünden geçtim..

2 adım sonra beni kolumdan tuttup

Jk=Nereye tavşanım ?

Min He =cehenemin dibine gelcen mi ??

Jk=Özür dilerim dedi dolu gözlerle kendine çekip beni sararken .

Min He =*Anlık gülümseyip * beni saran kollarını dirseklerimle itirdim ve ondan uzaklaştım ..saçları yüzünü kapatmıştı.kedi yavrusu gibi surat büzüyordu ..yerim len bunu ben buna sinirli kalamam ki ..dayanamayıp yanına geri gittim yanağından öpüp hemen ayakkabımı giymek için kapıya geri döndüm ayakkabımı bağlayacakken

Biri =Daha hazır değil misin sen güzelim ?patron sana bakmamı söyledi yeni kişi sensin bu arada acele et yoksa çok fena olacak..ilk günden kovulmak istemezsin dimi ? Dedi gözlerime bakarak..

𝒥𝓊𝓃𝑔𝓀𝑜𝑜𝓀 𝒾𝓁𝑒 𝒽𝒶𝓎𝒶𝓁 𝑒𝓉 /Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin