Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr
Umarım begenirsiniz iyi okumalar canlarım
Hatırlatma=sen jk ye bittin sen demiştin..
Jungkook beni aşaği indirim delicesine koşmaya başladı...
Min He=Manyak herif !
Peşinden bende koşmaya başladım..
Çılgın gibi koşuyordu yetişemiyordum..insanların arasından kolayca geçebiliyordu..kendimizi o kadar çok kaptırmıştık..Işıklara bakmadan karşıdan karşıya koşarak geçtik..Tam ben geçecektim ki o sırada araba geliyordu.. o an ki panikle orda kala kaldım adamın ani fireni ile bir adam kolumdab tutup beni kendine çekti ve ikimizde yere düştük..adamın altına kalmıştım..ve dudaklarımız birbimize değmişti.Gözlerim Kocaman açılmıştır.o anki korkumdan çok kötü terlemiştim.. O adam Le jungk suk tu.. Uzun bir aradan sonra onu yeniden görmek beni şaşırmıştı ve bu duruma gelmemiz ahh utanç verici idi..bir an kendime gelip onu üzerimden itip dudaklarımı sildim..
Min He =Le jung suk !
Beni ayağa kaldırdı ve üzerimi çırptı..
Le jung suk=Kızım niye dikkat etmiyorsun ? Sevgilim bunları görse beni diri diri gömerdi ama birşey dicem dedi yanıma birazdaha yaklaşarak"dudaģınin tadi fena değilmiş"
Min He =Odun herif hiç değişmemişsin..
Le jung suk =Jungkook nerede ?
Min He =Cehennemin dibinde gidecekmisin...
Le jung suk =Hayır tabiki ya sana bir şey olsaydi sana sahip çıkmasını bilmiyor mu ?ben olsaydım bunları yaşamıyacaktın.
Min He =Hey yavaş gel ne demek ben olsaydım ben halimden memnunum bir kere jungkook.ta bana sahip çıkıyor merak etme hani sevgilin göremiyorum.. dedim etrafıma bakınarak...
Onu ararken le jung suk omuzlarımdan tutup hafifçe beni sarstı ve tüm dikkatimi ona verdim "söyle "der gibi boş boş gözlerine baktım..etrafına bakınıp kulağıma doğru eğildi..
Le jung suk= Onun bugün doğum günü ve ona süpriz yapacağim..
Min He =Nee yiah ne romatik..dedim ve yanaklarını sıktım..tam sarılacaktım ki jungkook beni kendine döndürüp sımsıkı sarıldı kalbi deli gibi atıyordu..
Beni hafif geri çekip.
Jk=Kızım sana bir şey oldu diye ödüm patladı ne diye bana uyarak geçiyorsun hadi ben deliyim bir deliye neden uyuyorsun dedi
Gözleri kızarmıştı ..Ve hafif terlemişti.
Gülümseyip
Min He =Beni deli eden sensin zaten sana deliyim ben ..
Le jung= Bu anı böldüğüm için özür dilerim ama bana yardımcı olmanızı istesem
Jk =Bölmeseydin özür dilemek zorunda kalmazdın
Min He =Sakin olun aa burda ölümden döndüm umrunuzda bile değilim.. deyip yere çömelecektim ki jungkooo beni kucağina aldı...
Min He =Seni seviyorum...
Jk =bende seni ...
Bir kaç adım attıktan sonra
Ağlamaya başldım
Min He =lanet olsun
Jk =Min he ne oldu iyimisin ?
Min He =Hiç iyi değilim
Le jungk suk =Ne oldu prensesim
Min He =yarın iş günü lanet olsun
Jk =Ahh min he ödümü kopardın..
Kötü birşey oldu sandım ..hem ne çalısması çalışması gereken benim
..
Min he=Ev temizliği manyak
Jk =tamam tavşanım ben yaparım dert ettiğin şeye bak
Le jung=bende yardım ederim güzelim sana o güzel gözyaşlarını akıtma yeter ki jungkook un kalbi hızlanmaya başladı belli ki sinirlendi onun ilacını ben biliyordum..
Min He =Bir dakikka indir beni ...
Jk beni aşağı indirince
Le jung suk gözlerini kapatması için
Gözlerine baktım o da gözlerini kapatınca jk yakasından tutup kendime çektim ve dudaklarında öpmeye başladım..biraz uzun süresede ondan ayrılıp. Kulağına fısıldadım..
Min He =akşam sana süprizim var ..Biraz ateşli olabilir o yüzden tedbirli gel. Dedim ama bunu derken 40 takla attım yanaklarım kıpkırmızı oldu..
Jk =Ya ama çok var akşama şimdi olsa
Min He =Hey vazgeçerim bak dedim ve ayağina tekme attıp koşmaya başladıma ama ayaklarım birbine dolandı yere hemde çamurlu yere yüz üstü düştüm..
Jk =Min hee!!
Ikiside koşarak yanıma geldi..yüzümu görünce ikiside sırıtmaya başladılar
Min He =*aģlamakli ses tonuyla* yah neden bu kadar.sakarım neden istediğim şeyleri istediğim gibi olmuyor..
Jk kahkaha atınca yüzümden aldığım çamuru yanaklarına sürdüm.
Jk sen kaşındin diyerek dudağımdan öptü.. ama canımı yakıyordu sömürüyordu resmen ama olsun dudaklarınin tadı çok güzeldi..
'~Akşam'~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒥𝓊𝓃𝑔𝓀𝑜𝑜𝓀 𝒾𝓁𝑒 𝒽𝒶𝓎𝒶𝓁 𝑒𝓉 /Tamamlandı/
RandomSon yerlerde +18 böölümler olabılır rahatsız olanlar okumasın Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr iyi okumalar