| 3 |

51 8 11
                                    

"Lisenin ilk günüydü. Okula ortaokuldaki gibi yine geç kalmıştım. Çoğu yer kapılmıştı. Boş kalan yerlerdeki insanları da tanıyor ve sevmiyordum. Bir çocuk gördüm sonra. Daha önce hiç görmemiştim onu bu şehirde. Bakışlarındaki korkudan belli oluyordu zaten yeni olduğu. Kahvenin en güzel tonu olan saçlarını taradı eliyle. Gözüne gelen kâkülleri çektiğinde gözlerimiz buluştu. Utangaçça gülümsedi bana. O zaman anladım psikiyatrist bozması hanım, o zaman anladım ona aşık olacağımı. O çok güzeldi. Evet, güzeldi. Ben lanet olsun ki ondan daha çirkindim. Yanında erkek gibi kalıyordum."

Kullandığı hitapla hafifçe güldü 'psikiyatrist bozması hanım'. "Anlat, devam et. Seni saatlerce dinleyebilirim."

...

Saçını mavinin en parlak tonuna boyatmış, burnunda ve kaşında piercing olan, siyah gibi duran ama aslında mor olan rujuyla tam bir 'badgirl'dü Jiyeon. Ortaokula geçinceye kadar melek kadar güzel, iyiydi. Ortaokuldaki ortam bozulmasına sebep oldu. Ergenlik, onu kötü etkiledi.

Boynunda ailesinden habersiz yaptırdığı ufak bir dövme vardı. Kafasının sol tarafında kalan saçları kazıtılmıştı. Gözleri simsiyahtı. Kıyafetleri... Onları açıklamaya kelime bulunmaz. Paspal mı dersin, havalı mı görürsün bilemeyiz. Tek söylenecek şey, onun iyi biri olmadığı kilometrelerce öteden anlaşılıyordu. "Kaç benden!" diye bağırıyordu adeta.

JungKook ise onun aksine saf, iyi biriydi. Saçları ve gözleri kahvenin en güzel tonundaydı ve bir gram boya sürülmemişti ömrü boyunca.

Jiyeon yanına oturduğunda utançtan sıranın en ucuna kıvrılmıştı. Hayatında bir kızla hiç bu kadar yakın olmamıştı o. Hoş, Jiyeon'un kız olduğunu söylemek zordu.

"Selam." dedi kız sessizce geçen birkaç dakikanın ardından. Alabildiği tek cevap bir kafa selamı olmuştu.

"Pek konuşkan değilsin anlaşılan." Yine cevapsız kalmıştı. "Anladım. Ben Jiyeon." Elini uzattı ve uzun parmakların onunkileri kavramasını bekledi. Olmuştu da.

Jeon JungKook ilk kez bir kıza dokunmuştu.

Jiyeon onun için bir ilkti.

Sonu da olacaktı.

BENİ BAĞIŞLAYIN!
Bu kadar kısa olsun inanın istemezdim ama telefondan yazıyorum ve çok sinir bozucu bir his.
Eğer buraya kadar okuduysan oy verir misin lütfen?
Her cumartesi saat 20.00'da bölüm gelecek.
(Düğün şeysi var giremem diye erken atıyorum)

Drugster | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin