"Elleri titriyordu Psikiyatrist Bozması Hanım. Elimi tutarken heyecandan titriyordu. Kırılacakmış gibi hissetmiştim. Sanki porselen bir bebekmiş gibi. Savunmasız ve saf duruyordu. Kendime bağlayabileceğim biriydi. Bunu hiç çekinmeden de yaptım. Onu kendime bağımlı bıraktım. Pişman olmak için henüz erkendi ama."
...
Öğle arası olduğunda Jiyeon, JungKook'u uzun bir yolculuğa sokmuştu. Teklif ederken vurgulu bir şekilde 'yakın' olduğunu ifade etmişti ama JungKook şu an yorgunluktan bacaklarını bile hissedemiyordu.
"Henüz gelmedik mi Jiyeon?" dedi nefes nefese. Böyle maceralı yolculuklara pek de alışık değildi. "Geldik~! İşte gizli yerim burası!"
Gözlerini bulundukları uçurumun karşısındaki manzaraya dikti ve ağzı açık kaldı. "Bu-burası..." dedi. "Burası çok güzelmiş Jiyeon. Teşekkür ederim."
Karşılığında bir gülümseme aldı. "Öyledir. Buraya getirdiğim ilk kişi sensin."
Jiyeon, ayaklarını uçurumdan aşağı sarkıtarak oturdu. JungKook korkuyla ona bakarken seslendi, "Hadi gelsene! Buradan daha güzel." Korkak iki adım attı ama oraya ulaşmaya yetmedi. "Yapamam. Çok yüksek."
Gülerek kolundan tutup yanına çekti onu Jiyeon. Oğlan çığlık atarak kollarını boynuna dolamıştı. Kızın gülüşleri kahkahalara dönüştü. "Bu kadar korkak olduğunu tahmin etmezdim." dedi ve boynundaki kolları yavaşça itti. "Düşersen ben de atlarım. Korkma."
Başını sallamakla yetinmişti sadece. Aşağıya bakmamaya çalışıyordu. Gözleri daha çok Jiyeon ve manzara arasında gidip geliyordu.
Hangi manzara daha güzel diye soracak olsaydınız ona, Jiyeon derdi.
"Eee? Yenisin sanırım. Nerede oturuyorsun?" Başını eğdi. "Annem yabancılarla konuşma der hep."
Güçlü bir kahkahanın ardından ciddi olduğunu anlayan Jiyeon susturmaya çalışmıştı kendini. "Ben yabancı değilim. Sınıf arkadaşıyız. Sıkıntı olmaz."
Evini tarif etti JungKook. Yaparken zorlanmıştı çünkü henüz buralarda yeniydi.
"Komşu sayılırız! Bundan sonra devamlı birlikteyiz o zaman."
Gülümseştiler ve manzarayı seyretmeye devam ettiler.
Ufuk çizgisinin sonsuzluğunda kaybolmak üzere aşkla baktılar oraya.
Sonrasında Jiyeon'un yaptığı bir hamleyle aniden dudakları birleşti.
Ne olduğunu başında anlamayan JungKook'un yaptığı tek şey gözlerini kocaman açmak olmuştu. Ardından dizilerde, filmlerde gördüğü kadarıyla onu öpmeye çalıştı.
Jiyeon için olmasa da JungKook için bir ilk yaşanmıştı o uçurumda.
Sonları da yaşanacaktı.
Borcum olan bölümler kadar düzensiz ve olduğunca erken yayımlayacağım. Sonrasında Cumartesi 20.00'lara devam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drugster | JJK
Fanfiction❝Denemek ister misin?❞ ❝Bunlar ne ki?❞ ❝İnsanı mutlu ediyor ve kesinlikle zararsızlar.❞