9 KUYRUK/ 1

2.2K 185 70
                                    

İlk bölümden dolayı güzel yorumlarınızı bekliyorum💋

.

.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









Yavaş yavaş kapanmaya başlayan gözlerime ne kadar söz geçirmeye çalışsamda,en sonunda dayanamayıp anlımı sıraya yasladım.Bu Tarih dersi neden bu kadar sıkıcı olurdu ki? Sırtımda hissettim ağırlık ile sessizce huysuzlanarak yanımdaki bedeni dürtüm.

''Kızım dur bir ya zaten beynim çöktü''

Hocanın korkusundan fısıltılar halinde kurduğu cümleler ile bacağıma bir çimdik atmıştı.Yüzümü buruşturarak  Iseule dönüp sinirle bende ona bir çimdik attım. Bu haraketim ile aramızdaki küçük savaş başlamıştı.Yavaştan bu küçük çimdikler yumruğa dönüşmüştü. En sonunda karnıma inen yumruk ile seslice inliyerek tüm dikkatleri üstümüze topladım. Iseul yutkunarak sessizce kulağıma yaklaştı.

''Aha sıçtık''

Kullandığı cümle o kadar doğruydu ki.. Yavaştan terleyen ellerimi eteğime koyup, bize doğru atom bombası misali bir şekilde yaklaşan Tarih hocasına baktım.Sıranın yanında durup elindeki cetveli sert bir şekilde ders dinliyomuş  gibi görünmek amacıyla açtığım defterimin üzerine vurdu.(Bunu hangimiz yapmıyoruz ki?)

Anın korkusuyla gözlerimi sıkıca kapatıp cetvelin çıkardığı sesin kulaklarımdan gitmesini bekledim.

''Bakıyorumda desrte baya eğleniyorsunuz hanımlar?''

Yalandan gülümseyemeye çalışarak masumca Bayan Sanga baktım.

''Evet dersi o kadar iyi anlatıyorsunuz ki kendimden geçtim diyebilirim.''

Bayan Sang tek kaşını kaldırıp benim aksime fazlasıyla ciddi bir şekilde ben ve Iseule baktı.Bakışları önümdeki defrete kayınca alt dudağımı dişledim.Gözlerim sınıfta dolanırken tüm sınıfın bize acıyan gözlerle baktığını görmem ile cidden bu sefer işimizin bittiğini anladım. Iseule baktığımda ise onun donup kaldığını görmüştüm.Dümdüz sınıftaki beyaz tahyata bakıyordu.Bu haline ne kadar gülmek istesemde sanırım şu an sırası değildi.

''Sizde çok iyi dinliyorsunuz Jung hanım.Ağzımdan her çıkan sözcüğü görüyorum ki defterinize geçirmişsiniz.''

Yanmaya başlayan yanaklarım ile kafamı yere eğip sınıftaki gülme seslerini dinledim.Ne güzelde rezil olmuştuk değilmi?

''Sessizlik!''

Bayan Sang sınıftakileri azarlayarak tekrar bize döndü.Çatık kaşlar ile bir kaç dakika bana bakarak kırmızı ruj sürdüğü botokslu dudaklarında bir gülümseme oluşmuştu.

''Ceza olarak senden Gumiho Efsanesini araştırmanı istiyorum Jung''

.

.

.

(Türkçemizde Gumiho Dokuz Kuyrukluu Tilki anlamına gelmektedir).

Ne kadar faydalı bir bilgi verdim dimi ?

Selammm yeni bir kurgu ile karşısınızdayım.🙌

Bir iki bölüm biraz sıkılabilirsiniz fakat ileride hoş şeyler olucak 

Vote ve Yorumlarınızı bekliyorum❤

Vote ve Yorumlarınızı bekliyorum❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Nine Tailed Fox 「𝑲𝒊𝒎 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin