28. Bölüm

740 52 92
                                    

Gece

Demirden;

"Ya Azra! Neyin tribi bu? Alt tarafı umursama dedim. Ne dedim ki?"

"Sen hiçbirşey demedim kocacığım! Sadece ben utançtan kıvranırken umrunda bile olmadı o kadar. Ne yaptın ki? Değil mi?"

"Tamam, haklısın üzgünüm ama bari koltukta yatmasam? Sensiz uyuyamam ki ben!"

"Onu beni umursamazlıktan gelmeden önce düşünecektin! Yok yatağımızda zirveye çıkacakmışızda, yok gece olsunmuş biran önce de, yok kırmızılıklar bana yakışıyormuşta, yok bu yakalanmaları planlı yapmak lazımmışta..."

"Tamam kızma haklısın. Ama cezası bu olmamalı. En azından yatakta yatayım. Söz dokunmayacağım hatta yanaşmayacağım bile."

"Ne o? Koltukta yatmayı yediremiyor musun kendine? Koltuk klasımı sarsar. Ben DemirKarahanlıyum falan?"

"Ne alakası var? Sensiz uyuyamam ben. Alıştım bir kere."

"Ben uzakta değilim. Odadan atmadığıma dua et."

"İyide ben bu koltuğa sığmam ki."

"Haaaa, şimdi anlaşıldı derdin! Yani bensiz uyuyamadığından değil koltuğa sığmadığından yatakta yatmak için ısrar ediyorsun!"

"Azra sen özel gününde falan mısın? Ne bu alınganlıklar tripler? Önceden böyle değildin sen? Huyun mu değişti ne oldu anlamadım ki?"

"Artık beni beğenmiyorsun yani!? Değiştim öyle mi?"

"Hayır öyle de..."

"Tamam! Huyu suyu değişmeyen, trip atmayan, alıngan olmayan birini bulurum ben sana!"

Var bu kadında bir haller ama hadi hayırlısı. Herşeye alınıyor bugün.

Ne dedim ki?

Ona olan özlemimi dile getirmiş bir ikide romantik laf etmiştim başbaşa olduğumuz için.

Karım değil mi arkadaş?! İstediğimi diyemez miyim?

Bir anda kucağıma atılan yastıkla neye uğradığımı şaşırdım.

"Bu ne?"

"Yastık! Trip atmaz, alınmaz, huyu suyu değişmez, hatta özel günü bile yok! Sarılır yatarsın ne güzel. Hadi size iyi geceler!"

Deyip yatağa girdi ve arkasını dönüp yattı.

Kendin ettin kendin buldun Demir! Toparla bakalım nasıl toparlayacaksan?

"Bari birde battaniye verseydin!"

Ses soluk yok.

Mecbur gidip aldım battaniyeyi.

Daha neler göreceğiz Allah bilir. Yataktanda kovulduk ya!

"Birisi bana evleneceksin ve daha evliliğinin ilk ayında karın sana trip atacak ve yataktan kovacak deseler hayatta inanmazdım!"

Battaniyeyi alıp odaya tekrar döndüm.

Elbet alırdım gönlünü. Yanımda ya, yüreğimde ya. Gerisi mühim değil.

"Seviyorum be seni! Yataktan atsan ne olur yüreğinden atmadıktan sonra!"

*************************************************************************************

"Seviyorum be seni! Yataktan atsan ne olur yüreğinden atmadıktan sonra!"

Bu sözümün üzerinden uç gün 12 saat 32 dakika geçti.

Aşkın Tasviri (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin