Miałam na imię Shelly Morgan Pacrelorn. Wszyscy mówią do mnie Kate, ponieważ zmieniłam imię i nazwisko na Katherine Smith. Natomiast w Hydrze mówią na mnie Mood. W bazie danych nie istnieje. Mam aktualnie 235 lat ponieważ Hydra mnie zamroziła na kilkadziesiąt lat przez co wyglądam na 25-latkę. Mam ciemne blond włosy i bardzo wyraziste niebieskie oczy ale nie lubię prawdziwej siebie, dlatego stwarzam "iluzję" i mam brązowo-zielone oczy i czarne włosy.
Jak byłam mała porwała mnie Hydra. Zostałam wyszkolona na najsilniejszą jednostkę na świecie i nadal nią jestem. Hydra to mój dom, w którym się wychowałam. Zawsze wysyłają mnie na długie misje, żebym przekonała się jaki jest świat. I tak zawsze po każdej misji, morderstwie czy porwaniu wymazywali mi pamięć. Nie wiedzieli, że znalazłam sposób żeby tego nie robili. Byłam od nich sto razy mądrzejsza. Ale zawsze udawałam, że się nie sprzeciwię, że nic nie pamiętam z ostatnich misji i dni, a tak naprawdę chciałam wiedzieć wszystko. Hydra wiedziała, że jak ucieknę, nie będzie innego wyboru i mnie zabiją, albo zaczną wszystko od nowa. To zależy od sytuacji. Ja się jednak tak szybko nie poddam. W Hydrze jestem zawsze podziwiana, ale jak przychodzi co do czego wszyscy traktują mnie jak śmiecia i nic nie wartą dziewczynę. Wpajano mi to tak długo, że nawet nie zwracałam uwagi na ból jaki oni mi zadają. Nie czuję nic. Pustka... Jestem jak Zimowy Żołnierz tylko w gorszej wersji ... O wiele gorszej.
Czuję tylko chęć mordu, nienawiść i chęć zemsty. Znajduję się w głównej bazie Hydry na Syberii. Stwierdzili, że to najodpowiedniejsze miejsce dla takich jak ja. Tyle że ja byłam jedyna na świecie...
A i tak wygląda prawdziwa ja
CZYTASZ
𝙰𝚐𝚎𝚗𝚝 𝙼𝚘𝚘𝚍. 𝚆𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝙶𝚊𝚖𝚎.
RandomShelly to dwudziestopięcioletnia dziewczyna z przeszłością. Gdy miała 5 lat zainteresowała się nią Hydra. Została wyszkolona na najinteligentniejszą i najlepiej walczącą osobę na świecie,ale pewnego dnia jej życie obróciło się do góry nogami. Czy po...