Kai masih lagi mendiamkan diri...termenung memikirkan narra...tiba2 lampu terpadam...kai hanya terkedu melihat sekeliling yang gelap gelita...
Tak ada jeritan...pelik...selalunye exo akan menjerit macam budak kecik bile blackout....lampu terbuka semula...kai melihat sekeliling..
Exo hilang..terkejut kai apabila ada seorang perempuan yang amat dikenalinya di depan...'narra'...kai terkejut...gembira...sedih..marah...semuanya bercampur aduk
Perlahan lahan narra megangkat kepala...kai pergi ke arah narra..'kenapa narra hilangkan diri?'...narra masih tidak menjawab soalan kai...
'Narra answer me..why'...narra bangun dari kerusi...'sebab..narra nak tengok kai risaukan pasal narra ke tak...kai kesah lagi ke kat narra'...kai tergamam...
'Yes...semestinya kai risau...semestinya kai kesah pasal narra...you are my wife'...narra tunduk pandangan dia..
Kai memegang dagu narra dan megangkat muka narra memandang tepat pada wajahnya...'listen....jangan buat macam ni dah'...
Narra senyum dan memeluk kai...mereka saling berpelukan...exo yang lain kaluar dari bilik masing2...mereka menepuk tangan untuk kai dan narra...
Kai dan narra hanya tersenyum....sebenarnya ni sebahagian plan exo dan narra...haha
*flashback [exo and narra P.O.V]
Narra mengetuk pintu dorm mereka...'dyo~yah...buka pintu'...arah kris dari arah dapur...
Dyo mengatur langkah ke pintu..sebelum buka pintu dyo melihat melalui eyedoor...'its narra...'
Laung dyo pada semua...semua menghentikan kerja masing2...mereka terus ke arah pintu...dyo membuka pintu...'annyeong narra...awalnya datang?'..kata tao...
Narra hanya tersenyum...sememangnya sekarang baru pukul 8 pagi..narra masuk ke dalam dorm mereka..narra memang rapat dengan exo..sebelum dia dan kai khawin lagi...
'Kenapa narra..mana kai...korang gaduh ye'...tanya luhan dalam nada mengusik...narra menggeleng...'narra just nak plan something...boleh tolong narra'..
Semua muka tertanya tanya...narra hanya tersenyum melihat mereka saling berpandangan...'plan apa narra?'...soal lay...
Narra mendekatkan muka pada mereka semua..exo turut mengikut rentak narra...mereka berbincang tentang plan yang dicetuskan oleh narra...
Selepas 10 minit berbincang...'ahhhh...its a simple thing...kitorang boleh tolong...mesti seronok ni..hehehe'...kata baekhyun riang selepas habis berbincang tentang plan narra...
Dyo mencapai telefon..'saya call kai'...semua mata kini hanya memandang dyo...plan berjaya kalau kai datang malam ni untuk makan malam kat dorm...
Selepas 2 minit bercakap dengan kai....dyo memberi respon yang positif..plan hampir berjaya...kai akan datang malam ni...semua bersorak untuk narra...
[Narra P.O.V]
Yeah..plan berjaya..berjaya..woohoo..erghhhh..jangan terlalu gembira..keadaan kembali seperti biasa...seperti dulu...kitorang tetap akan berfighting...tak tahu la macam mana nak sedarkan kai...
Narra mengemas bilik...tiba2 ade seekor lipas keluar dari celahan buku yang narra sedang susun...'ARGHHHHH!!.....kai tolong saya..lipas'..jerat narra sekuat mungkin..
Kai berlari ke bilik..dan hanya tergelak melihat narra di atas katil yang sedang cuba menghalau lipas tu....'hahah...taknak...awak kena panggil saya yaebo and bukan kai'...
Narra membuat muka melihat kai yang menyilangkan tangan di depan pintu...seperti tiada apa yang berlaku di depan matanya...'urghhh...ya-ya-yaebo..could you help me now'..
Kai mengatur langkah dengan senyuman puas...puas kerana dapat kenekan narra...kai membunuh lipas sambil menari...-_-..
'Kai...what are you doing...takan la bunuh lipas pun nak menari'...narra turun dari katil...tiba2 kai mendekati narra sepantas kilat....
Kai memegang tengkuk narra...narra dapat merasakan kelembapan bibir seseorang pada bibirnya...kai cium narra..its for first time selama kitorang khawin...
Narra menolak badan kai..'yak stupid...what the hell are you doing'...narra memandang kai dengan pandangan tajam...kai hanya tersenyum melihat gelagat narra seperti tu...
'Its just a gift for me...saya dah tolong awak kan'...kai terus berlalu pergi...meningalkan narra di dalam bilik..geramnya bila kai buat macam tu...
I'll continue..
YOU ARE READING
married with kai[kai fanfic]
Fanfictionaniya..aniya...macam mana aku nak cinta orang yang aku tak pernah cinta aku... macam mana park narra nak cintakan orang yang selalu cari pasal ngan dia...macam mana..? dapatkah narra hadapi semua ni..?