part1

1K 60 2
                                    

[Narra P.O.V]

Aniya...aku kene terima hakikat yang aku dah khawin dengan kai...sepanjang seminggu aku duduk sebumbung dengan kai...kitorang selalu gaduh..gaduh..dan gaduh...

'Yak...bangun..sampai pukul berapa nak tido..hah..?'aku membaling bantal pada kai..

Kai bangun dan baling semula bantal pada aku dan terus sambung tido...geramnya erghhhhh..kali ni aku tak baling bantal...aku pukul dia pakai bantal...heheh

'Yak..yak..yak...bangun...matahari dah terpacak dah tu..bangun..'seronok aku kenekan dia..heheh

Kai bangun...dia menarik aku...sekarang kai betul2 ada atas badan aku...aku dapat merasakan bibir aku panas semacam...kai kiss aku...hah

Aku tolak kai supaya ada ruang antara aku dengan dia..'what are you doing..stupid..'kai hanya tergelak melihat aku mengelap bibir aku...

Kai mengosok kepala aku...'awak comel macam ni..'terus dia bangun dari katil...tergamam aku sebentar...urghhhhh...kai memang selalu macam tuh...even baru seminggu khawin...

Aku turun ke bawah...selang beberapa minit kai pula turun bawah...dia terus ke dapur..'narra..where my breakfast..?'kai mula mendekati aku yang duduk di atas sofa...

Kai ada depan mata aku...aku tenung dia tajam..'hahah...pergi la buat sendiri..'aku tergelak jahat...

Kai menarik dan menolak aku ke dinding...mata kami berdua bertentangan...'im your husband...'aku mejongketkan kaki...kenapa la kai ni tinggi sangat...-_-..

'Habis tu kenapa..?'..sekali lagi aku terasa bibir aku panas di cium oleh kai...aku menolak kasar...kai ke belakang beberapa inci...

'Again...what the hell are you doing..'kai tergelak nakal...'again i said...im your husband...dan saya layak untuk itu...your is mine..'

Aku pandang kai dengan mata helang...'jangan buat macam tu tanpa izin saya..'kai mula mendekati aku semula...dia menolak aku rapat ke dinding...tanganya memagar sekeliling aku...

'For what..'anak mata kami bertentangan...aku terkedu apabila kai memandang aku...pandangan dia buat orang lain jatuh pengsan sebab keseksiannya...

Tpi..

Bagi aku ia menakutkan...night mare aku malam ni...'what...nape pandang macam tuh..saya bukan yoona kekasih lama awak tu..am i look like her..?'kai tak menjawab...dia terus naik ke atas...aku tergamam...dia merajuk ke..?aku tersalah cakap..?

Kenapa aku mesti menyebut nama kekasih lama si kai...aishhhh..aku melempang muka aku perlahan2 ke kanan dan ke kiri..

Hurmmmm...aku termenung seketika...menyesal...menyesal atas apa yang aku dh buat kat kai...apa aku buat ni...aniya..

Aku tak berani pergi bilik..takut dia marah...urghhhh....ok...narra you can do this...perlahan lahan aku mengatur langkah ke bilik...satu demi satu anak tangga aku jejaki...akhirnya sampai depan pintu bilik....

Aku menarik nafas dalam....dan hembus...tombol pintu bilik aku pulas perlahan....pintu ditolak...terbias susuk tubuh kai di penjuru katil....perlahan2 aku mendekati dia...

Aku tenung kai dari belakang...sebak mula menyelumbungi apabila melihat air mata kai menitik dri atas...diri...rasa bersalah..rasa menyesal berkasar dengan kai...my own husband...

I'll continue...

married with kai[kai fanfic]Where stories live. Discover now