[Narra P.O.V]
GEDEBUUUUUUK!!narra jatuh dari katil...di sebabkan terlalu nyenyak tidur...narra memandang ke kanan ke kiri...hope kai tak nampak...
Narra bangun dari lantai...dia memandang sekeliling...tak ada siapa...keadaan sunyi sepi...jam sekarang dah menunjukan 9 setengah pagi...'kai...kai'..
Narra mencari kai di aras atas tapi tak dapat di kesan...narra pergi ke aras bawah...narra terpandang sepinggan penkek...di atasnya ada nota..
Makan ni...saya ada kerja kat sm compony..babye
Nota yang sememangnya dari kai...narra mencuba sedikit pankek yang kai buatkan...'hmmmm..pandai juga suami aku masak...'narra tersengih seorang diri...
Selepas selesai makan..narra pergi mandi...dalam masa 15 minit dia dah habis mandi...jam sekarang menunjukkan pukul 11 setengah....kai masih lagi tak balik...
'Aishhhh...bored nye...hah i have an idea'...narra mencapai telefon iphone 6 nya...dia mendail nombor luhan...sememangnya narra rapat dengan luhan...
L: annyeong narra!!
N: annyeong...luhan im so bored..korang free tak kalau tak narra nak datang dorm..
L: yeah im free..just sehun dengan kai je ade dance practice..datang la dyo buat steak hari ni...
N: sound good..dalam 10 ke 15 minit narra sampai ok...
L: ok..bye
N: bye..
Narra mematikan telefonnya dan terus bersiap...
[Exo P.O.V]
Luhan meletakkan telefonnya..'hey guys...narra nak datang..'mantion luhan...mereka semua kelihatan gembira...sekarang dekat dorm hanya ada 8 orang je...
Kai dengan sehun pergi dance practice...baekhyun dengan chanyeol pergi beli barang kat supermarket...
'Waaaahh...daebak..i must cook perfectly..haha'..dyo meneruskan masakan steaknya...semua orang sedang mengemas dorm...memang sah bersepah apabila 11 lelaki duduk satu dorm.
About 10 to 15 minute...
TING TONG..TING TONG...mereka semua memandang ke arah pintu...dyo membuka pintu...mereka meraikan kedatangan narra...'narra..'ucap lay keriangan...
Narra menghadiahkan senyuman kepada lay..'masuk la..kitorang baru nak makan'..luhan menarik tangan narra..diikuti lay dari belakang...
Dari jauh lagi narra dah bau steak yang dyo buat...'waahh..sedapnye bau..'puji narra...dyo memang pakar dalam bidang masakkan...bangga dyo di puji..
Narra lepak..sembang..ketawa sama2..main game..tengok filem..dengan exo sampai pukul 8 malam...chanyeol ngan baekhyun dah lama balik dri supermarket..tunggu kai ngan sehun je sekarang ni..
KRIIIIIK...pintu dorm di buka..semua pandangan tertumpu pada pintu masuk...
I'll continue..
YOU ARE READING
married with kai[kai fanfic]
Fanfictionaniya..aniya...macam mana aku nak cinta orang yang aku tak pernah cinta aku... macam mana park narra nak cintakan orang yang selalu cari pasal ngan dia...macam mana..? dapatkah narra hadapi semua ni..?