Kai terkejut apabila melihat narra ada di dalam dorm...narra hanya tersenyum melihat kai dan sehun pulang..'narra...'ucap kai singkat..
Kai menarik tangan narra ke luar rumah...'what are you doing here'..narra terkejut dengan tindakan kai..'i jus-"...tak sempat narra menghabiskan ayat kai dah memotong..
'What...jangan keluar rumah without my permision..understand'...skala suara kai meningkat sedikit...narra tergamam..sebelum ni kai tak pernah tinggikan suara pada dia..buat pertama kalinya kai meninggikan suaranya...
'Awak nak marah saya sebab mende nih..nonsense dude..'narra mengatur langkah laju meredah gelap malam dan hujan yang lebat dan sejuk di luar..
Kai hanya melihat narra pergi..menyesal dengan apa yang keluar dari mulutnya...
[Narra P.O.V]
Narra masih lagi berlari sehingga ke sebuah taman...air mata narra mengalir laju..'kenapa kai marah aku..dia tak pernah macam ni..'
Narra berjalan menuju buayan yang ada pada taman...dia duduk dan menghayun sedikit buayan...air mata masih lagi mengalir...megenagkan apa yang di katakan oleh kai tadi...air hujan terus menerus membasahi narra tanpa henti...
[Kai P.O.V]
Kai mencari narra..dia berlari meredah hujan...risau mula menyelubungi hati..takut narra diculik..takut narra kemalangan...
Kai memberhentikan pergerakannya...
Dia terlihat susuk tubuh yang amat di kenali di sebuah taman...dia cuba mendekatinya...dalam keadaan hujan lebat ia menghalang kai melihat dengan jelas...
'Narra..'kata kai perlahan...kai pergi ke hadapan narra...terkejut narra apabila kai tiba2 ada di hadapannya..dia cuba melarikan diri...
Tpi..kai sempat tahan...kai terus peluk narra...'im sorry dear..'air mata kai mengalir...narra juga turut menagis...kai memegang muka narra supaya dia boleh memandang tepat pada wajahnya...
'Im sorry dear...saya tak berniat..saya sayang awak'...ungkapan yang memang di nantikan oleh narra...narra memeluk kai semula..seerat yang dia mampu..
' me too'..ungkap narra dalam sebakkan tangisan...kai mencium dahi narra...
I'll continue...^^
*imagine kai peluk korang...arghhhhh...saya takkan lepaskan..^_^*
YOU ARE READING
married with kai[kai fanfic]
Fanfictionaniya..aniya...macam mana aku nak cinta orang yang aku tak pernah cinta aku... macam mana park narra nak cintakan orang yang selalu cari pasal ngan dia...macam mana..? dapatkah narra hadapi semua ni..?