[Narra P.O.V]
Aku perlahan lahan meletakkan tangan pada bahu kai...
'Kai'...panggil aku selembut yang mungkin...
Kai memusingkan kepalanya ke arah narra...mukanya muram semacam...narra mula takut....peluh dingin mula membasih badan narra...
Sekali lagi narra menyebut nama kai....tiba2...ARGHHHHHHHH!!
AINIYOOOOOOO!!!jeritan narra kedengaran...
Narra terbagun dari tidurnya...narra memandang ke kiri dan kanan...kai masih lagi nyenyak tidur...jam baru pukul 2 pagi...narra pelik..kenapala dia mimpi macam tu..?
Narra tak nak sambung tidur...dia pergi ke tandas membasuh muka...trauma dengan apa yang dia mimpi tadi....dia termenung seketika di depan cermin...
Membayangkan muka kai yang menakutkan dalam mimpinye tadi...narra cuba melupakan segalanya..dia keluar dari bilik air...
Narra mengambil keputusan ke dapur...sebelum keluar dari bilik dia sempat menjeling ke arah kai yang sedang nyenyak tidur di atas katil...
Narra buat muka...'aishhh...kenapala aku mesti mimpi pasal dia...aishhh...dah la menakutkan'..bebel narra seorang diri sepanjang perjalanan ke dapur..
Narra menuangkan susu ke dalam gelas...lalu meminumnya...fikiran narra hanya tertumpu pada mimpi yang di alami tadi...
PAP!!!!meja di hentak...narra terkejut..kai?..apa dia buat kat sini?..kai hanya senyum melihat narra yang terkejut dengan hentakan tadi..
'What are you doing here kim jongin..?'muka kai mula berubah...'saya tak suka orang panggil saya kim jongin...just call me K.A.I..understand'...
Narra mencebik bibirnya mengejek..'wat ever...apa awak buat kat sini..?'tanya narra..
'Saja..yak..jangan perasan saya datang bukan nak tengok awak...i just come here for a glass of orange..hahah'...kai megambil air oren dan berlalu dari situ....
Muka narra mula berubah merah...geramnye pada kai...narra hanya memerhatikan kai yang berlalu pergi...narra sambung minum...'hah..'
Narra dapat satu idea...narra tergelak jahat...hope sangat plan kenekan kai menjadi...senyuman puas terpamir pada wajah narra...
[Kai P.O.V]
Kai bangun dari tidurnya...jam menunjukan tepat pukul 8 pagi...kai menoleh di sebelah...narra tak ada...mana narra..?
'Narra...narra...narra...where are you...yak..dont make a stupid prank for me...i dont like it..narra..'kai turun ke bawah..mencari narra di setiap pelusuk rumah...takde..narra pergi mana...?
Kai cuba call narra...dah 14 missed call...it still nobody picked it up...risau...risau...ye memang kai risau...tiba2 telefon kai berbunyi...kai menjawab tanpa melihat siapa yang call..
K: annyeong!!narra where are you..?
D: narra..yak..its me do..
K: hah...owh..do hyung...nak ape..?
D: jom datang dorm...hyung buat pasta kimchi...
K: im not in mood la hyung...lain kali la...
D: aniya...datang je la...kitorang ade something to show...hahah
K: arggggghhhh...ye la...
D: good...pukul 8 malam...hahah
K: stop laughing hyung...bye..
Kai mematikan panggilan...risau masih lagi menyelubungi hati...kai cuba tenangkan fikiran..dia ambil keputusan untuk mandi dan terus cari narra kat luar....
Selepas 10 minit mandi dan bersiap...
Kai menghidupkan enjen kereta...dia memecut laju mencapai 180 km\j....huih kai jangan buat kerja giler...slow down...
Kai cuba menelefon narra buat kali ke sejuta kali...its still be the same....'narra...jangan buat saya macam ni'..air mata mula bergenang...
'Narra..where are you?'...suara kai mula sebak...suaranya tengelam dengan tangisan...kai masih lagi mencari narra..
Dari pukul 10 pagi kai keluar rumah sampai sekarang..pukul 7 petang...
kai pulang ke rumah...mukanya muram...dia melihat jam pada tanganya...jam menunjukan pukul 7:10 minit malam...
Kai menoleh jam dua kali...'oh damn!!..im gonna be late'...kai mempercepatkan pergerakannya ke biliknye untuk bersiap...kai bersiap as faster as he can....
Tepat jam 7:45 petang kai sudah bersiap...tanpa membuang masa dia terus menghidupkan enjen kereta...kai megenakan T-shirt sky blue dan skyne hitam....
He look fucking handsome like that...hahah..xD........
Dalam masa 20 minit kai sampai di dorm....'im sorry...saya lambat 5 minit'...tiada senyuman yang terpamir di bibir kai...
Exo saling berpandangan..mereka tersengih jahat...haha..'its okey...asalkan kai datang'..kai megambik tempat di sebelah sehun...
Kai memandang pelik...ada kerusi kosong di sebelah dia...sejak bila pulak la kerus ke 13 ni wujud..aissshhh..kai malas nak amik tahu...dia hanya membisu...exo hanya memerhatikan kai...
*siapa punye tempat duduk sebelah kai...??heheh...just wait and see...
I'll continue...
YOU ARE READING
married with kai[kai fanfic]
Fanficaniya..aniya...macam mana aku nak cinta orang yang aku tak pernah cinta aku... macam mana park narra nak cintakan orang yang selalu cari pasal ngan dia...macam mana..? dapatkah narra hadapi semua ni..?