Uvod

336 24 1
                                    

Prošlo je sedam godina od bitke Hogwartsa i pobjede svijetle strane, sedam godina otkako je čarobnjačka populacija Velike Britanije spoznala mir, bez da svako jutro dočekaju uz strah i novine Daily Prophet koje izvještavaju o još jednom napadu mračnih čarobnjaka, Voldemortovih sluga.

Ipak, spasitelj čarobnjačke Britanije, jedan Harry Potter, nikad nije spoznao vlastiti mir. Dvije godine nakon pobjede nad tamnom stranom, kad je završio sedmu i svoju posljednju godinu u Hogwartsu i pomogao da se škola obnovi, po ko zna koji put u životu, Harry se osjećao izgubljenim. Svi njegovi prijatelji su usjekli vlastite puteve u budućnost, rijetko kada se osvrćajući na historiju u kojoj su sudjelovali. Ron je pomagao Georgu sa Weasly Wizarding Wheezes trgovinom, i rijetko je viđao Harryja, slično kao i Hermione koja je zacrtala cilj obnove čarobnjačke Britanije. Mnogi su govorili da je bacila oko na fotelju Ministra Magije, što Harryja nije uopšte čudilo, odavno je primjetio da je u sebi imala određenu dozu želje za dokazivanjem i da je od kuće Slytherina djelila samo njena krv.

Sam Harry je ušao u redove Aurora, specijalnih jedinica koji su ekvivalentni bezjačkim, nemagičnim policajcima. Kingsley, vođa Aurora ga je dugo vremena pritiskao da se pridruži njegovom timu, a mnogi vještaci i vještice su to očekivali od njega.
Neko vrijeme je pronalazio utočište u visokim zidinama Hogwartsa gdje je ostajao pod izgovorom da pomaže Nevillu sa obnovom dvorca. Ali ni to nije dugo trajalo, čarobnjački svijet je želio svog heroja, ito oblikovanog u kalup kakvog oni žele.

Šta ako jedna solo misija promjeni Harryjevu prisiljenu rutinu i vrati ga nazad u prošlost, prije četrnaest godina unazad, svega par dana prije njegovog jedanaestog rođendana.
Ali hoće li Harry igrati po pravilima i pustiti da tok događaja da se odvija svojim tokom ili će se odjenuti u zeleno i srebro, i konačno dobiti život kakav on želi?
Čitajte dalje da saznate.

Back again (HP fanfiction) Where stories live. Discover now