*Sedam godina kasnije*
Harry James Potter ili kako je saznao da je njegovo puno ime kad je završio master u Transfiguraciji i Odbrani od mračnih sila, Hadrian je živio prilično mirnim životom. Pa koliko njegov život može da bude miran. Živio je sam, u renoviranoj kući Grimauld no 13, iako je Ginny Weasley mislila da će njihova veza napredovati u nešto više nakon što rat za Voldemortom i njegovim Štitonošama završi.
Ali nakon njegove smrti i ponovnog oživljenja nije vidio Ginny u istom svijetlu kao i prije. Činila se... pohlepnom. Dok su svi članovi Weasly klana tugovali za svojim sinom i bratom, ona je inzistirala da krenu dalje i počnu sa planiranjem njihovog vjenčanja.
Tog istog dana, poslije tog sudbonosnog razgovora, koji je zapravo bio čitavih trideset minuta iznošenja njenih ideja za nadolazeće vjenčanje, Harry se uputio do štaba DMLE-a i povinovao se Kingsleyevim željama da se pridruži Aurorima.
To je bila jedna od najnepromišljenijih odluka u njegovom životu, a svi vrlo dobro znaju da ih ima veoma, veoma mnogo.I zato danas, iako živi u kući koju je odabrao, radi posao od kojeg je bježao svoj čitav život- borba protiv mračnih vještica i vještaca.
Čak sedam godina kasnije, uz Harryjevu pomoć, ostatak Voldemortovog najužeg kruga nije uhvaćen. Alecto i Amycus Carrow su nestali za vrijeme bitke za Hogwarts, ubijajući stražare iz Reda feniksa koji su ih čuvali, Macnair i Rookwood nedugo za njima. Još par Štitonoša su pokušali pobjeći nakon pada mračne strane.Harry je spustio šolju crne kahve na kuhinjski stol i otvorio prozor jer je ugledao sovu koja je nosila jutarnje izdanje Daily Propheta. Stavio je par knutova u malenu kožnu kesicu koja je pričvršćena na njenu nogu i uzeo svoje novine. Dok je sova izletjela iz prozora, Harry je mahnuo štapićem i zatvorio ga. Sjeo je na stolicu i sa šoljom crne kahve u jednoj i novinama u drugoj ruci, i pogledao na naslovnu stranu.
ROOKWOOD VIĐEN NA ULICAMA BEZJAČKOG LONDONA
Netačna procjena ili neodrađeni posao Aurora?Harry je bacio novine što dalje od sebe i ispio kahvu u par gutljaja, ignorirajući gorući osjećaj na jeziku ali i u grlu. Iz posudice koja je uvijek stajala na kaminu uzeo je prstohvat floo praha i bacio ga u vatru glasno govoreći "Glavni hol Ministarstva magije."
Nakon što je prošao kroz kamin na drugoj strani, stresao je prah i ugljen koji su ostali na njegovim crnim odorama i uputio se prema odsjeku DMLE-a. Pitao se zašto Kingsley mu nije javio za ovo viđenje, nego je morao saznati preko novina. Oko njega su se jednako užurbano kretali vještaci iz različitih odsjeka,previše zaokupljeni sami sa sobom da bi ptimjetili Harryja.
Ušao je u Kingsleyjev ured bez kucanja ili bilo kakve najave, ne dajući recepcionarki koja mu je rekla da direktor ima već jednog posjetioca ni sekundu svog vremena. Dočekao ga je prizor Kingsleyja i nekoliko bivših članova Reda feniksa, grupe koju je osnovao Dubmledore još za vrijeme prvog rata. Svi su digli glave sa papira na kojem su bili skoncentrisani i pogledali u njega. Bilo je očigledno da ga direktor nije pozvao na tako važan sastanak ali je zato okupio jedan dio 'stare ekipe'. "Harry!" iznenadi se Hermione, dok se brzo namače na dio papira koji bi Harry mogao da vidi. Ista Hermione koju je sada viđao jednom godišnje na proslavi godišnjice završetka rata. "Šta se ovdje događa? Zašto moram da saznam o Rookwoodu preko novina, Kingsley?" upita Harry gledajući ga u oči.
"Vidiš, Harry" započe direktor "radi se samo o lažnom tragu, i sam znaš da je nagrada za Štitonošu u bijegu stotinu galleona. Ništa više." odmahnu on rukom nadajući se da će Harry se vratiti kući. Ali on je suprotno učinio, te gurnuo je Fletchera u stranu kako bi bolje vidio štogod su od njega skrivali. "Geminio." uperio je svoj štapić sa feniksovim perom i izgovorio duplicirajuću čaroliju prije nego što je iko imao vremena da ga zaustavi. Uzeo je kopiju i teleportovao se nazad u udobnost svog doma.Odmotao je savijeni papir i na njemu je bila ucrtana karta i prekrižen veliki crveni X preko špilje u kojoj su on i Dumbledore pronašli lažni horcrux prije toliko godina...
ESTÁS LEYENDO
Back again (HP fanfiction)
FanficSedam godina poslije bitke Hogwartsa, Harry Potter je nezadovoljan sa životom kojeg je natjeran da živi. U potrazi za posljednjim štitonošnom saznaje da njegovi prijatelji kriju mnoge tajne... I da ima priliku da sve ispravi? Bačen je u vrijeme u k...