Pećina ispod litica Mohera je stajala na istom mijestu kad ju je Harry ostavio, još za vrijeme njegovih školskih dana. Inferi koji su čuvali jezero i medaljon prije više od desetljeća su postali prah bez Voldemortove magije da napaja njihovo postojanje. Čvrsto je držao štapić u ruci, već spreman u polu-luku kako bi mogao da što brže ispali Stupefy u slučaju da ga čeka iznenađenje unutar pećine. Provjerio je ulaz, jer nije znao da li su ostali ostaci različitih i ubojitih kletvi iz njegovog vremena ali i novijih u slučaju da se Rookwood krije unutra.
U drugoj ruci je držao bezjačku bateriju i unišao u pećinu, vučući nogu iza noge.
Unutrašnjost bi se mogla opisati jednom rječju - vlažna. Voda je kapala sa stropa a ni sami pod pećine nije bio puno bolji, skoro pa poplavljen.
Pazio je svaki korak, tako da ga ne dočeka iznenađenje. Bateriju je pomjerao sa jedne strane pećine na drugu, kako bi što bolje mogao da vidi. Na mjestu koje je nekoć držalo otrov i horcrux u obliku medaljona je stajao kazan ispod kojeg gori vatra uprkos vode koja je poplavila pećinu.
Najgora stvar o crnom kazanu je da je Hadriana podsjećala na isti iz kojeg je Voldemort izašao za vrijeme Tročarobnjačkog Turnira, sa istom bolesnom nijansom zelene.Kraj Hadriana je odjednom proletjela crvena kletva sa kojom je dobro upoznat, Curcio. Iz sjena je izašao Rookwood, sa poderanom crnom odorom i luđačkim pogledom u očima. Kosa mu je bila prljava, što sebi nikad ne bi dopustio u vrijeme kad je slobodno hodio ulicama čarobnog Londona, kao ugledni čistokrvni aristokrata. "Harry Potter, ubica novog doba tame... Zar si došao da umreš?" upitao je Rookwood pa se nasmijao. Počeo se kretati i smijati, pa se Hadrianu učinio tako sličnim Bellatrix, a među prstima je čak vrtio ukradeni štapić prije nego što je počeo da baca čarolije na Hadriana.
"Ako si zbog toga tu, dozvoli da ti ispunim želju! Avada Kedavra!"
Sa tim je Hadrian prizvao veliki kamen kojeg je ugledao u posljednji čas da upije kletvu. Ali Rookwood nije stao tu. Na Hadriana je bacao razne kletve a on se samo pitao kako je Rookwoodu ostalo energije za takve čini jer je vidljivo na izmaku snaga. Prema ostarijelom Death Eateru je poslao par Stpefey-a u nadi da ga može obuzdati i privesti pravdi. Ne bi mu bio prvi put da cijela misija legne na njega dok ostali čekaju da sve uspješno obavi."Zar samo to možeš ti polukrvni gade? Nemaš dovoljno magije u svojoj nečistoj krvi da me nečim moćnijim napaneš? Pa kako sam zaboravio, ti si sin obične mutnice. Njen grob u čarobnom svijetu je uvrijeda za magiju!" povikao je Rookwood, izazivajući Hadriana, kao da čeka i najmanju pogrešku sa njegove strane.
Hadrian je u svoj svojoj ljutnji izrekao što mu je na um palo. " Bombarda! Bombarda! Sectumsempra!"Pećina se oko njih počela urušavati i u isto vrijeme su izrekli svoje čini "Stupefey! / Tempus Altero!" Hadriana su nepoznate čini pogodile pravo u prsa i posalale ga leteći na drugi kraj pećine, gdje je stajao crni kazan bez ikakvih oštećenja. Hadrian je udario glavom od kazan i osjetio kako njegov sadržaj se sliva na njega prije nego što je potonuo u dubok san.
YOU ARE READING
Back again (HP fanfiction)
FanfictionSedam godina poslije bitke Hogwartsa, Harry Potter je nezadovoljan sa životom kojeg je natjeran da živi. U potrazi za posljednjim štitonošnom saznaje da njegovi prijatelji kriju mnoge tajne... I da ima priliku da sve ispravi? Bačen je u vrijeme u k...