7 The knight bus u spas

71 11 0
                                    

Uz gromoglasni prasak, plavi trospratni bus se pronašao u mirnom predgrađu Surrey.
Stan Shunpike je visio na vratima blještavo ljubičaste naprave i ponudio standardni paket, "Zdravo momče, u vožnji Knight busom za jedanaest srebrenih novčića možeš dobiti šalicu tople čokolade ili četkicu za zube."
Hadrian je uljudno odbio obje ponude i samo rekao da treba doći do ulaza u čarobnjački svijet, Cureći lonac.
Magični bus je krenuo sa nenormalnom brzinom a jadni Hadrian nije ni uspio da se smjesti na sjedišta, već se držao za obližnju ručku kao da mu je život zavisio o tome. Što i vjerojatno jeste, kad bi mladi putnik kroz vrijeme i vjerovao.
Hadrian je osjetio kako ga Stanov pogled pecka u pozadini glave pa je nesvjesno pomjerio kosu kako bi sakrio i više no poznati ožiljak u obliku munje.
"To je 7 srebrenih novčića", rekao je vozač, i zaustavio se prije nego što je jedini njegov putnik izašao.
"Hej mali, kako se zoveš?" upitao je.
I kao da gleda deja vú Hadrian mu je kratko odgovorio "Neville."

Nakon što je dao određeni broj novčića, požurio je ka ulazu u Cureći kaludron ali prije nego što će ući sakrio se u jedan mrtvu ulicu kako bi stavio iluziju na svoj lik. Kako je ulazio, rukom je prošao kroz kosu i promjenio je u dužu, smeđu kovrčavu kosu i iako nije imao ogledalo pri ruci, nadao se da je lice promjenio u blaže crte sa punijim obrazima.
Imao je dosta zlatnih novčića kod sebe kao i funti, bilo mu je potrebno još i želio je da pokupi par stvari iz svog trezora. Nakon što se mentalno pripremio za ponovni ulazak u čarobnjački svijet, a pošto nije imao svoj štapić kod sebe, kažiprstom je povezao cigle tačnim redoslijedom kako bi otvorio skriveni ulaz.

Sve je bilo isto kao i kad je imao jedanaest godina, kad je po prvi put zakoračio u čarobnjački svijet. Ulica Diagon Ally je brujila zvukovima, smijehom djece, magija se mogla osjetiti u zraku. Hadrian je sve to duboko upio i dao čak sebi vremena da razgleda na putu do goblinske banke, Gringottsa. Pjesma sa upozorenjem kradljivcima je još uvijek stajalo ponosno na ulazu a on nije mogao nego da se sjeti kad je izletio iz banke na leđima zmaja.

Uđite, stranci, ali obratite pažnju
One što čeka grijeh pohlepe
Za one koji uzimaju, ali ne zarađuju
Oni s druge strane moraju platiti kazne najskuplje
Pa ako tražite ispod naših podova Blago koje nikad nije bilo tvoje
Lopovi, upozoreni ste, pazite
Tamo ćete pronaći više nego samo zlato.

Sa dubokim uzdahom mladi i posljednji član porodice Potter je ušao u banku ali ne prije no što je sklonio iluziju sa svog izgleda. Blago se naklonio čuvarima koji su stajali ispred i stao u red iza visokog vještaca koji se bezobzirno ponašao prema goblinu na pultu. Takvo odnošenje nije nikada bilo jasno zašto mnogi vještaci i vještice ih tretiraju kao niže od njih, a kad svo čarobnjačko bogatstvo se nalazi u njihovim pohlepnim rukama.
Nakon što je konačno došao red na njega, Hadrian je rekao: "Dobar dan blagajniče. Tražim pristup svom trezoru i želim uraditi test nasljedstva."
Goblin ga je pogledao nepovjerljivim pogledom i rekao "Ključ?"
"Nemam ključ kod sebe, ali voljan sam potvrditi putem krvi", Hadrian se nadao da će to goblin prihvatiti. Često su vještaci i vještice dolazili u Gringotts kako bi uzeli nečiji novac samo da bi ih krvni test spriječio u tome. Goblin za pultom ga je pogledao ispod oka i na pult stavio komad papira i kratku oštricu. Hadrian je blago probio kažiprst sa oštricom i dopustio da par kapi padne na papir.
U istom trenutku je od par kapljica crvene tekućine granalo se njegovo ime, njegovih roditelja i predaka.

Hadrian (Harry) Potter
Roditelji: James Charlus Potter i Lily (nee Evans) Potter - preminuli
Djed i baka: Charlus Fleamont Potter i Dorothea (nee Black) Potter - preminuli.

"Griphook!" povikao je blagajnik. Još jedan, ali vrlo poznat Hadrianu, goblin je došao do pulta. "Odvedi gospodina Pottera do njegovog trezora", naredio je.
"Vaš ključ, gospodine Potter. Potrudite se da ga ne izgubite, svaka zamjena će vas koštati deset srebrenih novčića", obratio se Hadrianu."

Razumijem", odgovorio je on uz blagi naklon. Biti u dobrim odnosima sa goblinima će mu biti od koristi kad bude trebao da uništi horkruks iz trezora Bellatrix Lestrange.

Nakon što ga je Griphook doveo do trezora, objasnio je Hadrianu da je ispred njega samo štedni trezor koji su mu roditelji ostavili, te koji može da koristi sve do svoje sedamnaeste godine. Posljednji Potter se primio posla i ušao u svoj trezor.
Sve je izgledalo kao i prvi put kad je došao, šteta što taj put nije primijetio kovčege koje su mu ostavili roditelji.
Sa drhtavim rukama, kao da ih nikad nije dotakao, Hadrian je stavio ruku na školski kovčeg na kome je pisalo ime James Potter i smanjio ga na veličinu kutijice za šibice.
Isto je ponovio i sa malo manjim, ali bolje očuvanim kovčegom sa imenom Lily Evans i stavio je oba u džep od poderanih hlača koje je još uvijek nosio.
Pošto je već završio svoj posao u banci, bilo je vrijeme da nabavi štapić i mijesto da provede noć.

Čarobna Britanija će imati veliko iznenađenje kada se jedan Hadrian Potter pojavi u Hogwartsu.

Back again (HP fanfiction) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang