🔥

3.2K 240 189
                                    

Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın.❤

İyi okumalar.❤

Regina Blood

Bu gün okulumuzun futbol maçı vardı. Leo, takımda olduğu için ailecek maçı izlemeye gideceğiz. Yok bir de gitmeyelim! Ben de okul çıkışı bisikletimle depar atarak eve geldim. Babamlar maç yerine bir işlerini hallettikten sonra geleceklermiş.

Beyaz dar pantalonumun üzerine eski futbol formamı giydim. Artık takımda olmayabilirim ama bu onlara destek vermeyeceğim anlamına gelmiyor.

Saçımı her zaman ki gibi topuz yapıp yüzüme savaş boyalarımı sürdüm. Küçük siyah sırt çantamı alıp içine çuzdanım vs eşyalarımı koydum.  Hazırım! Yeni telefonumu yatağımın üzerinden alıp arka cebime koyup ayak bileğime bandaja sarıp odamdan çıktım.

Üzerimdeki forma numarası on sekiz. Leo'nun forma numarası da on sekiz. Ben takımdan ayrıldıktan sonra Leo takım kaptanı oldu. Eski numarası on yediydi.

Siyah spor ayakkabılarımı giyip evin anahtarını alıp evden çıktım. Evin kapısını kilitleyip iki kere kontrol ettim. İzlendiğimi hissediyorum. Anahtarı çantama koydum.

Okula gitmeden önce bisikletimin sepetinin önündeki gülleri çıkarmıştım. Çantamı sepetin içine koyup bisikletimi sürmeye başladım.

Okulun futbol sahasının önüne geldiğimde bisikletimi bisiklet yerine koyup kilitledim. Çantamı sepetin içinden alıp okulun içine koşarak takmaya başladım.

Erkek soyunma odasının kapısını açıp sırıtarak içeriye daldım. Fazla sosyal biri değilim ama eski takım arkadaşlarımla çok iyi anlaşırız. Ben zaten hep erkeklerle iyi anlaşıyorum. Kızlarla bir türlü anlaşamıyoruz.

Hepsi çoktan giyinmişlerdi. Sırıtmaya devam ederek "Selam şerefsizler!" Dediğimde hepsi gülmeye başladılar. Odanın kapısını kapatıp hepsiyle teker teker selamlaştık.

Sıra Leo'ya geldiğinde kıvırcık saçlarını karıştırıp "Naber lan kaçak!" Dedim. Ben 1.78 boyunda olduğum için evet boyumla hava atıyorum. Kolayca saçlarını karıştırabiliyorum. Leo, 1.82 boyunda.

Leo, ciddi bir şekilde "Ben iyiyim sen iyi misin?" Dedi. Kaşlarımı çatarak "Ne oldu?" Dedim. Leo, eliyle yüzünü kapatıp "Siktir!" Dedi. Ne oluyor lan! Takıma dönüp "Anlatın!" Dedim.

Leo, ellerini omuzuma koyup beni kendine çevirdi. Gözlerimin içine bakarak "Steysi lisesiyle maç yapıcağız." Dediğinde kaskatı kesildim.

Steysi lisesi bir dampir lisesi. Bizim okula onlarla hep kavgalıyız. Geçen yıl o okulun futbol takımı kaptanı adi oruspu çocuğu Cris yüzünden sakatlandım.

Kendime gelip sahte bir gülümsemeyle Leo'ya bakarak "Ben iyiyim. Ben gideyim de siz hazırlanmaya devam edin." Dedim. Leo, yumruk yaptığım ellerime bakarak "Emin misin?" Dedi.

Sahte bir şekilde gülmsemeye devam ederek "Evet." Dedim ve Leo'dan uzaklaşıp takıma bakarak "Kendinize dikkat edin ve kazanın!" Dedim. Hızlıca soyunma odasından çıkıp koşmaya başladım.

O oruspu çocuğunu öldürücem! Fakat o bir dampir. Benim yirmi katım falan. Ben ona bir vursam burnu falan kanar en fazla, o bana bir vursa komaya girerim.

Köken Vampirler / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin