2;

13.3K 350 106
                                    

MEDYA;BUSE
Eve waedigimda hemmen odama gecdim we dolabimi acip ustumdekileri kirli sepetine atdim we uygun rahay picamalarimi giydim.

MEDYA;BUSEEve waedigimda hemmen odama gecdim we dolabimi acip ustumdekileri kirli sepetine atdim we uygun rahay picamalarimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ustumu giydikden sonra biraz telefonda oyalandim. Annemin yemek hazir diye sesini duyunca hemmen odamdan cikdim we sofraya oturdum.

Abimde geldiginde yanagindan opup"nasilsin abilerin en iyisi"dedim oda bana bakip yanagimdan makas aldi we " iyim cimcime okulun ilk gunu nasil gecdi iyidi dimi" dedi bende gulumseyip" iyi abi"dedim ben agzima bi sarma dikip yerken abim" okulda biri yada herangi biri bisey yaparsa soyle bana tamami abicim"dedi bende agzimdakini yiyip " tamam abicim "dedim abim boyledir isde sahiplenici beni hep korur babamdan oldukden sonra hep abim beni korudu annem le beni o sahiplendi o olmasaydi napardik biz.

Kahwalti etdikden sonra abiminde anneminde yanagini opup iyi geceler diledim we adama gecdip .Biraz telefonda oyun oynadim sonrada buseyle mesajlasdik okulda bir birimize numaralarimizi wermisdik.Buseyle konusdukdan sonra yarin okul nasil gecer diye bide demiri dusunup uyudum......

Sabah kuslarin otmesiyle uyandim haha yalan yalan annemim bagirmasiyla uyandim"Denizz kizim kall okula gec kalican walla"off ya niye erken gidiyorus ki okula"yaa anneee besss dakka daha uyuyim"dedim we yastiga sarilip gozlerimi kapadim ama annemin yine bagirmasiyle asdim"kal kizzz walla getirme beni oraya yersin terligi"dedi bende sinirim geldi we "'aaa ne bosbogazli anne cikdin sen be bes dakka daha dedimm 'diye bagirdim bagirmamlar annem kapida belirdi simdi sicdik ona şirince gulumsede ""aa annecim sendemi burdaydin"dedim ama nagila annem terlikle dowe dowe kaldirdi.Banyoya girip rutin islerimi haletdikden sonra dolabimin karsisina gecip ne giysem diye bakdim.

Banyoya girip rutin islerimi haletdikden sonra dolabimin karsisina gecip ne giysem diye bakdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunlari giydikden sonra.mutfaga gecip oturdum .abimde geldiginde yanagina sulu opicuk koyup"gunaydin abicim "dedim oda benim yanagimdan her zamanki gibi makas alip 'gunaydin cimcime "dedi bende yanagimi cisirip offf ladim.Abim bu yapdigima gulupseyip yemegine yedi bende yedikden sonra abim"hadi abicim bu gun okula ben birakiyim arabamla"dedi bende tmm dedi we odama gecip cantami aldim zaten dun kitaplari salmisdim camtaya telefonumuda şarcdan cikkardip cebime atdim.

Abim bu yapdigima gulupseyip yemegine yedi bende yedikden sonra abim"hadi abicim bu gun okula ben birakiyim arabamla"dedi bende tmm dedi we odama gecip cantami aldim zaten dun kitaplari salmisdim camtaya telefonumuda şarcdan cikkardip cebime atdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Apartmandan cikdikdan sonra abimin arabasina bindim.simdi siz bu araba nerden cikdi diyebilirsiniz.Benim babam olmeden once kucuk bi sirketdi wardi haliyle olunce sirketi satmak zorunda kaldik we onda istanbula geldigimzde guzel bi apratmanda bi dayire aldik sonrada bi araba abim icn madi durmumuz iyi aslinda.

Okula geldigimzde arbandan indim abimda arabasini park etmeye gitdi bende sinifa girmek icn ikinji kata cikdim cikinca bi bagiris sesleri geliyodu .

Bende meraklandim we gitdim koridorun sonunda o grup ama canla o kiz yok iki oglan bi cocugu dowyodular iyice bakdigimda cocuk bizim yaslarimizde bi seydi 11 sinif galiba ruzgar cocugu tutyodi demirde vuryodu bende buna goz yumam onun icn durun diye bagirdim bagirmamla ruzgar cocugi birakdi demirde bana bakdi .

Demir bana "yeni kiz bu seni ilgilendirmez eger burnunu sokrasan kotu olur"dedi bende buna sinir oldum kimdiki o bana emir weriyo bide tehdit ediyo.bende" asil siz kimsiniz okul birasi niye o cocugu dowyosunuz birakin onu"dedim.

Demir ruzgara bakip siritdi we bana bakip kotu bakdi we " yeni kiz isime karisma bak son uyarim yoksa kotu olur "dedi bende acikcasi biraz korkdum ama buna goz yumamazdim bi cocugu dowmelerine izin weremezdim.

Bende "ya birakin cocugu mudure soylerim sizi eşkiyamisiniz lan siz biralin cocugu okul burasi"dedim demir bana sinirle bakip bagirdi"yurekmi yedin kizim sen yuru git benim asabimi bozma"dedi bende korkup geri bi kac adim atdim we "gi gitmi yo yorum"dedim allah kar etsin kekelemisdim.

Demir ruzgara bakip kafasiyla yuru isareti yapdi gecerkende koluma carpti we"gozum ustunde yeni dikat et kendine "dedi we gitdi .Ben biraz durdukdan sonra yerden yatan oglanlin yanina wardim"iyimisin "diye sordum oda elimi itirip"sanane be kizim yuru git "diye soyledi insana iyilikde yaramiyo ya bende sinirden "ne yaparsan onu yapbe iyilik yapanda kabahat"dedim we yerimden kalip sinifa yurudum.

Sinifa girdigimde demi we grubu en arkada oturyodular demir bana bakip kaclarini catdi we siritdi bende gozlerimi devirip sirama gecip oturdum.

Sinif dolunca busede yanima geldi we derse basladik zil calinca buse bana bakip gulumsedi we "iyimisin "dedi vende gulumseyip "iyim "dedim oda " ne biliyim suratin bes karis asik"dedi bende gulumseyip "iyim merak etme hadi kantine inelim"dedik oda "peki oyle olsun"dedi we sinifdan cikip kantina indik ben sicak corba alidim we tepsiyle yuryodum sonra o seyma denen kiz bana carpip geci corba ustume dokuldu we tepsiyi hizla yere atdim we cigligi basdim sonra sinirle seymanin yaninda wardim we "kormusun kizim sen onune bakip yurusene corbayi ustume doktun"dedim oda bana"eee ben napiyim sende orada durmasaydin ben napiyim"diyip guldu we grubunun yanina gecip oturdu demir bana bakip siritirken ben sinirle ona bakdim buse yanima gelip"deniz iyimisin hedi gel ustunu degiselim"diyip beni okul buyuku onun howuz bolumune sokdu we dus aldirdi ben dusumu alip sonrada buse bana kendinin yedek kiyafetlerini werdi.

Sinif dolunca busede yanima geldi we derse basladik zil calinca buse bana bakip gulumsedi we "iyimisin "dedi vende gulumseyip "iyim "dedim oda " ne biliyim suratin bes karis asik"dedi bende gulumseyip "iyim merak etme hadi kantine inelim"dedik oda...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben bunlari giyip kabinden cikdim buseye bakip sarildim we "tesekur ederim"dedim oda bana bakip "lafi olmaz arkadasinim ben senin "dedi.

Gulumseyip sinifa dogru gitdik we kapiyi tiklatdik gec kalmisdik zaten."hocam ozur dilieris girsek olurmu"dedim hoca kizdi zaten kimyadi ders "girbilirsiniz ama bi daha olmasin"dedi bende gulumseyip"peki hocam"dedik we isceri girio yerimize oturduk.

YENI OKULUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin