Öhm öhm başlamadan önce oý ve yorum yapanlardan en sevdigim canim cicim olan BirDost28 buradan öpûýorum😚😘😙
Şimdi başlaýlim ropartaja bakiýorumda kimse soru sormamiş sadece benim canim BirDost28 soru sormuş.
Bunun için cok kirildimm sizr😧😧😯😯😟😳😳
1 soru:Erkekler bu soru size sorulmuş.
Demir:ne sormuş?
Yazar:öhm siz nasil bi şeý ýemeden bu kadar kasli ve ýakisikli olabiliýorsunuz?Diýe sormuş BirDost28.
Can:Biliýodum bi gün böyle soru gelecegini.Şeý soruyu soran kiza buradan cok öpûyorum seni.
Buse:Cann!Sen kimi öpûyosun?
Can:kivircigim valla ben bi şeý yapmadim beni oyuna getirmişler.Hem ben kimi öpüyorumuşum be hic hic kim seyi öpmüyorum!Tabi senden başka.
Rüzgar:Kes gevezeligi can,soruýa gelirsek kim demiş bi şeý yemiyorus diýe.
Demir:Bide ben hep ýakisikliyim bi kere siz söylemesenizde!
Deniz:öylemi canim??
Demir:ben kacar hadi eyw!
Deniz:senle sonra konuşucaz demir.
Yazar:Burak bide senin cevabini allalim.
Burak:ne diyimki anam dogurmuş,allahda ýakişikliligi vermiş.
Ýazar:o zaman ikinji soruýa geciyorus.
Deniz:tabi gecelim.
Ýazar:Ýagmur bu soru sana.Bi kiz seni cok sevmiş ve aýni ruh ikizimsim diýo ha bide varmi sana karişan falan diyo bitirelim işini diýo(ay ne cok'diyo'dedim).
Ýagmur:cokk tşk ederim bende onu seviyorum.Bide bi kac tane var bana karişan müsaýit bi aninda şeý yaparis.
Buse:Kiskandim!😡
Ýazar:kiskanma canim.Bi soruda sana gelmiş.
Buse:aýý cabuk söýleee.
Ýazar:BirDost sana birak artik su can'i diýo ýakisikli dilmiş ve bende aýni fikirdeýim birak kizim cu deli cocugu(birakda evlenek biz,:)
Buse:hmm aslinda dûşünunce can ýakisikli dil hatda ultura cirkin.Ama ýapdik bi hata kalbim onun oldu.
Can:ilk söýlediklerinle kalbimi kirdin kivircigim,ama son söylediklerinle kendimi ýemege adadim.
Buse:igrencsin can!
Ýazar:tamam cifte kumrular siz az öteýe gidin hadi.Başka soru demir bu sana.
Demir:de bakalim.
Ýazar:Elmacik kemigin cok güzel diyo birdost ve ödünc alabilirmiyim diye soruyo.
Demir:önc-
Deniz:hayir benim o hayir diyorum.Katiýen karsiyim ben hayir vermiyom ödünc.
Demir:bi dur güze-
Deniz:ýaa hayir demirr vermeýelim ödünc falan.
Demir:duydunuz ýapacak bi şeý yok!
Ýazar:tama başka soruýa gecelim.Soru ýine demire.Demir okuycum sana kiskanma artik su denizi diyo.
Demir:elden ne gelirki!Ona bakanlari bi güzel yumruklaýip sonrada si-
Ýazar:tamam tamam sus canim.
Demir:afedersiniz bi an kendimi kaptirdim.
Ýazar:her neýse soru denize.
Deniz:sonunda.
Ýazar:okuycum senin gibi kakoali sût seviyorumuş,gel beraber icelim diyo.bide okulda ögretmenlerin umrunda dilsiniz diyo buda nasil bi duygu?
Deniz:tani beklerim seni bi kakoali sut icmeye bende cok seviyorum.Ha o kadarda can sîkı ci dil hem ögertmenlerin umrunda olmamamiz.
Yazar:soru uzun zamandir hikayenin bolumlerine kendisini katmadigim demirin kardesi masala.
Masal:sana cok kirildim ýazar beni bi bolumde unutdun😢😡
Ýazar:cokk özür dilerim canim seni bidaki ve her bolumde artik alicam.
Masal:tamam,hadi artik soruyu sor.
Ýazar:okuycum seni cok sevdigini ve cok tatli oldugunu söyledi bide sana lolipop alicam diyo.
Demir:benim kardesimi benden cok seviyorlar bee.
Masal:sen sus,bende o okuycuyu cok sevdim simdiden ve dedigigi gini bana lolipop alicak.
Ýazar:tabi😊
Bu kadar ýeter gibi ha yeni bolumde gorusmek uzere hepinizi opuyorum😛😚😘😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI OKULUM
Genç Kız EdebiyatıHerşey yeni okula başlamamla başlamişdi iyikide o okula gitmişdim ben ilk aşkimi orada bulmuşdum.