MEDYA;DEMIR.
Biri beni ha bire dürtmesiyle uyandim gozlerimi acdigimda .Kafamin demirdin omzunda oldugunu gordum hemmen kafami
Kaldirdim gözlerimi owalarken demir pis pis siritip."Yerin rahatdi galiba ama uzgunum geldik"dedi bende."Ne rahati be sadece uyuya kalmisim yoksa hayatda senin omzunda uyumam"dedim oda gulup"hadi intiraf et sevdin kac kiz war bilyonmu bu omuzda uyumak icn kendini feda eden"dedi bende yuzune bakdim pişmiş kelle gibi sirityodu.Agzina bi çakasim geldi buradan ama o kadarda yurek yemedim.
"Banna ne ya kal şuradan "diyip onu itikledim cantami omzuma atip cikdim.
Ormanlik bi yerdeydik .Cok isiz bi yer gibi ama yemeke yemek icn bi yer war.Lan yoksa bunlar bizi öldürmek icinmi bu yere getirdiler sözde kamp yapmaya geldik.
Öretmen herkesi topladi ve çadir verdi herkes iki şer uyumali misin.
Ben buseyle bi çadirdaydik.Biz çadir kurmaya basladik ama ne yapsak kurulmadi.Buse"offf ya deniz tutsana ya suradan bak yine mafolacak"diye sitem etdi bende"allah allah ya allah allah ben ne yapdim kizim bu çadir bozuk ben biliyorum bize bozuk bi çadir verdiler."
Busede durum bana sen çidiymisin bakisi atdi bende gozlerimi devirdim
Yanimiza yagmur geldi."selam kizlar yardim lazim galiba dedim ve geldim"dedi busede gulumseyip"selem evet ya biz kuramadikda"dedi .
Yagmur bana bakip gulumsedi ve"selam sen deniz olmalisin partide gordum pek hos karsilas madik ama olsun ben yagmur"dedi elini uzatarak.
Cok hos bi kiza benziyodu bende elini sikdim ve"evet pek hos olmadi ama olsun bende deniz "dedim.
Biraz zaman sonra sonunda cadiri kurduk ihi kurduk demeyelim kurdurduk yagmura cok iyi bi kizdi.Konusup kaynasdik ve bir birimize telefon numaralarimizi verdik.
Gece gec oldu ve bizde yagmurla vedalasip çadira gecip yatdik.
....................................................Yagmurun beni ha bire durdup kalk demesiyle uyandim"yaa kizim ne istiyon ya ikide bir durdup durma uyuyos surada"dedim.
Oda bana bakip"kizim kal gezi varmis gec kalicaz hadiiii"diye durtdu bende "tamam be kaldik ne geziymis arkadasss"diye yerimden dogruldum cantami kucagima alip ne giysem diye bakinyodum.
Bunu giydim ve altimada tayt giyip ayagima beyaz converanslarimi gecirdim ve kalktim.
Çadirdan cikdigimizda herkes hazirdi bende homurda ve kufur edip yurudum.
Ne kadar yol yuruduk bilmiyorum ama ormanin icine girmisdik öretmenler bi oraya bi buraya gidiyodular sonuna dayanamadim ve"yaa öretmenim kac satir yuruyos bitmedimi gezi yaww"dedim benimle birlikde bi kac orencide soylendi.
Ögretmenim yanimiza gelip üzgün bi şekilde"cocuklar sakin olun ve beni dinleyin galiba kaybolduk ve nereden geligimiz yolu bulmaya calisyos"dedi onunla birlikde iki öretmen de gelmisdi.
Bi bu eksikdi hangi kafayla gezi yaratyonuzki.Ekşinmi istiyon olum nee bilemedik gitdi simdi bu koca ormanda napicas.
Herkes oflarken ögertmen"mutlaka birileri cikar endise etmeyin yolu bulamazsak geceyi burda geciricez"dedi herkes bi sey soylerken ben oylece duruyodum.
Offf yaa kac sat gecdi hala oturyos.Demirlerin grubuda bizim õnumuzde agca yaslanmislar konusyodular.
Bende agacdan yardim alarak yerimden kalkdim ve elimi silkdim.Ben burada duramam arkadas.Bi o tarafa bi o tarafa bakindim .
Ve arkama bakip ýürümeye basladim.Aşa dogru yürüken birden biri kolumu cekdi ben bagiryodumkibo beni cekip agaca yasladi elinide agzima örtü gõzümü açadigimda demir duruyodu cok yakindik ."nereye gidiyon yeni kiz galiba ayilarla kurtlara yem olmak istedin"bende onu itikleyip ustumu sirkdim ve"ne münasebet ben sadece sykildim ve dolasyorum dedim.
Ben yine aşa dogru ýürüken arkama dondum epey uzaklasdim galiba off.demir bana bakip sirtdi ve"senin yuzunden kaybolduk"dedi bende ona bakip"allah allah benmi dedim peşime düş diye"dedim oda yanima gelip"zaten kaybolduk bide sen kabolup basimiza iş çikarma dedim ama yalniş yapmişim senin yüzunden bende kayboldum"dedi.
Bende gözlerimi devirip önüme bakip yürümeye basladim.Yani benmi dedim beni takip etdiye yaw seni zengun zuppesi ukala cok bilmis.diye saydirirken birden bire ayagim tasa takildi ve yeri boyladim offf ya bi bu eksikdi dizim cok aciyodu.
Demir kahaga atip guluyodu ona sinirle bakip"ne o çokmu komik bay ukala"dedim oda kahasini zar zor durdurup"ay kizim salak salak konuşyodun bende sana bakiyodum haliyle arkami döndum onume bakdim bi bakmisim sen yoksun ahaha yere bakdim yerli boylamisin."
"Offf yardim edicekmisin artik"dedim oda yanima gelip elini uzatdi elini tutup ayaga kaldim"off yaa dizim cok aciyo"diyim yere oturup dizime bakdim siyirmisdi.
Bi agça yaslamdim ve öylece yukariya bakdim hava kararmisdi demirde yanima gecip oturdu.
Hava cok sovuk olmaya basladi ellemi birlesdirip isinmaya calisdim birden bire ustume bi sey örtulunce demire bakdim montunu cikarip üstüme õrtmüsdi .
Şaşkinlikla ona bakarken oda bana bakip"ne var donup ölmeni bide üstüme kalmani istemem"dedu bende "ne üstüne kalicam bee" diyip cirladim.
Oda kulagini kapadip"tamam tamam cirlama kulagimi sikdin"dedi omzuna vurup"kufur etme günah"dedim oda bana bakip"sen hic etmiyon"evet bende ediyom ama ben icmden ediyom bi kerem.
Demirde üşemişdir diye montum yarisini onunda omzuna atdim o bana bakip gulmumsedi "beni önemsedigini bu kadar beli etme"dedi bende "ne önemsiycem ya donup olup basima kalma "dedim onun lafini ona satarak birden bire beni belimden tutup kendine cekdi ve sarildi"ne yapyosun acaba"dedim ona kurtulmaya çalisarak"oda bana bakip"böyle daha iyi hem isinyorus yoksa bu mont ikimize yetmez "dedi bana bakim yine gulumsedi ve"uyu ve anin tadini cikar nede olsa hergun benim gibi ýakişikli bulmuyon "dedi bende he canim he bakisi atip gözumu kapadim en son duydugum ses demirin"iyi geceler yeni kiz"diyen sesi oldu.
♡☆♡MERHABA CANLARIM NASILSINIZ IYISINIZDIR INSALLAH.BU GUNKU BOLUMU SEVMISDIRSINIZ YORUM VE OYLARINI LÜTFEN AKSATMAYIN HEPINIZE IYI GUNLAR BB♡☆♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI OKULUM
ChickLitHerşey yeni okula başlamamla başlamişdi iyikide o okula gitmişdim ben ilk aşkimi orada bulmuşdum.