MEDYA:RÜZGAR.
OY VE YORUM ISTIYORUM LÜTFEN.
IYI OKUMLAR..
_______________"Evet, bu soruyu kim yapabilir!"diyen artik gicik olan matematik hocamiza gözlerimi cevirdim.
"Ben yaparim"diyip cana şaşkinlikla bakdim.Hocada şaşirmiş olacaki oda öyle bakiyo.
"Gel yap bakalim"
"Vallahi tahtaya kadar varmaya üşendim hocam,şurdan şunu şurdanda şunu ayrirsak sonucu bulurus!"diyen canla bütün sinif gülmeye başladi.
"Can evladim cikarma işelmimi yapiyorus?,bu soruda cikarma yok"diyen hoca bezmiş gibi hali vardi.
Can,"tamamda hocam ben sorularsa ya topluyorum yada cikaryorum hepsindede sonuc kesin cikiyor"diye hocanin kaşlari iyice çatildi.
"Sus evladim sinirimi getirdin benim sus!"diye hoca yakinmaya başladi can"benim gibi bi poncik kimin sinirini getirirki analmadim"diyip yakinan cana gülümsedim.
Izlendigimi hisetdigimda yanima bakdim demir beni izliyodu ona 'ne var'bakişi atdim nasil oluyosa o neyse
Omuz silkdi acaba yüzümde bi şeymi var diye düşünmedim dik hani neyse dedim gerizekali işde ne olacak.
'Yeter artik'diye bagiricaken zil calmişdi eh calmasada bagirmazdim zaten salakmiyim ben ayol.
Etrafa bakdigimda rüzgarla yagmur yine atişyodukar"versene kalemimi ya"diye cirladi yagmur yüzümü buruşdurdum benimle beraber sinifda buruşdurdu galiba.
"Bi dur kizim ya kulagimi sikdin al kalemini sagir olucam sayende"diye homurdanip sinifdan cikdi.
Can desen zaten horul horuk uyuyo busede onun telefonunu kurcaliyo bilmiyorum ama kendi telefonu dil.
Ayaz desen kizlara yavşamakla meşgul ya ben senin kuzeninim bi gel halimi hatrimi sor dimi ama nerde o günler.
Yanimda gerizekaliyada bi bakiyim dedim te allahim ya hala bana bakiyo"ne bakiyon iki satir yüzüme mal mal hani yüzümde bi şey varmida benmi bilmiyorum"dedim.
Birden bire"cok güzelsin"dedi şaşkinlikla ona bakdim"ne!"omuz sılkip"güzelsin"dedi bi daha elimi alnina koydum"ateşin falanda yok iyimisin bak hastaneye götüriyimi ha".
Yine yüzüme uzun uzun bakdi delimi bu dedim icimden belki kafasini bi yere carpmişdir asfalda falan boruda olur ya neyse.
Bir kolumdan tutup beni cekdi ve sarildi ay ne yapiyo bu oglan"gercekden özürdikerim o söylediklerim icn söykediklerimin hepsi dogru dil tamami özürdilerim"diyip kafasini sacima gömdü resmen.
Allah allah icdigi bi şeymi dokundu acaba?
"Demir sen gercekden iyi dilsin bu gün"dedim biraz geri cekilip bana bakdi va"neyse yarin zaten kölecilik oynuycaz bi gidip dinleniyim ben hadi görüşürü"diyip sinifdan cikdi.
_______________________________Eve varinca kendimi hemen odama atdim öldūm yahu matematik benim beyin hicrelerime cok fena carpdi allah cezani versin keltoş hoca.
Canim sıkı oldugu icn yarin demire ne yapdiracagima düşündüm ne yapdirsam ya bi bokda aklima gelmiyoki offf.
Ne yapdirsam ne yapdirsam allah kar etsinki bi şeyde aklima gelmiyo ben sacma şeyi ona söykerken ne düşünyodum acaba.
Yeter artik yarin düşünücem beynim kulagimdan fişkiryo ya.
Kendimi sürüye sürüye yataga atdim işgi kapatmaya üşendim ama neyse ne olacak bi günde kapatmasam zaten elektirik faturasini ben ödemiyom.
Sonunda kendimi rahat bi uykuya birakdim.
_____\__\_________"Denizzz kalksanaağğğğ"annemin sesiyle yüzümü buruşdurdum.
"Kalkiyorum beğğģ ne bagiryosun?"diye cirladim.
"Bana bak kücük hanim gelirsem oraya altima alirim seni!"diye bagirdi oda.
"Sen buraya gelene kadar ben kapiya dört kilit cekmiş olurum!"dedim"öylemi dersin"sesi cok yakindan geliyodu.Gözlerimi acdigimda tepemde dikilen annemi görünce şirince siritdim.
"Günaydin annecim"
Gözlerini devirdi yahu bu kadin ne zamandan beri göz devirir oldu neyse. nerdeyse sogukdan ilişkiye girdigim yorganimi üstümden cekdi.
Kaşlarini catip"sen üsrünü degişdirmedenmi yatdin?"dedi tek kaşini kaldirip bi ben kaldiramadim amk.
Yatakdan kalkdim ve banyoya taraf yürümeye başladim bi yandanda annemle konuşyodum"sana camaşir olmasin dedim annecim yani tamamen seni düşündügümden"dedi.
Annem "eminim öyledir"diyip odamdan cikdi ben banyoda elimi yüzümü yikayip cikdim dolabimin karşisina gecip kurcalamaya başladim.
Üstümü giynip saclarimi yukardan topladim genelikle topuz yalardim ama neyse.
Gözüme rimel sürdüm dudagimada parlaticimi sürdüm cantamida alip odadan cikdim.
Ayaz salak hala uyuyodu o ne alla memleket beni burada biri bagirip cagrip uyandirsin o yatsin zibarsin nerde adalet simdi?ha.
Anneme okulda atişdiririm diye cikdim kulakligimi takip okula yürümeye başladim.
Okula vardigimda sinifda kimse yokdu bende kantindedir diyip cantami siraya koyup cikdim kolidorda birden bire čişim gelince tuvaletda taraf koşdum.
Bos birinde girdim bi dakika sonra tuvaletdin kapisi acildi benim kinin kulpu cekildi ve bi kiz"dolumu?"diye seslendi harbi mal bu kiz"he boş!kapiyi kilitledim havalandirmadan kacdim"dedim.
Kiz aa delimi ne diyip cikdi kendisi delide haberi yok salak.
Tuvaletle isimi haletdip kantine indim bizimkiler bi masada oturyodular canin yanina gecip oturdum "naber millet"dedim hepsine teker teker bakip hepsi bi agzidan iyi selam dedi.
Can bana bakip"kanka vara dün yildiz kaydi bende bi şey diledim"dedi "ee ne diledin"diye sordum"matematikden 100 almayi" "sonra ne oldu?"dedim.
"Bakdim yildiz geri kayiyo"kahgalarla gülmeye başladim demeki olmayinca olmuyomuş.
Sonunda zil caldiginda hepimiz ayaklandik bende yerimden kalkip gideceken demir bilegimden tutdu ona dönüp"ne!"dedim.
Bilegimi birakip"kölelik yapdirmicakmisin?"dedi"bakyorumda cok meraklisin yapmaya"diye devam etdirdim.
Demir bi eliyle kafasini kaşidi bit varmi acaba dedim"ondan dilde sen dedin ya"dedi göz devirip"yapdiracak bi şey bulmadim bi gun buldugumda yaptiririm"diyip kantinden cikdim.
Evet yani bi gün yapdiririm oda yaparsa neyse.
♡☆SELAM ARKADAŞLAR OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN♡☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI OKULUM
ChickLitHerşey yeni okula başlamamla başlamişdi iyikide o okula gitmişdim ben ilk aşkimi orada bulmuşdum.