TANITIM BÖLÜMÜ

33 8 21
                                    

mognalya diye bir ülke varmış.

bu ülke %10 u büyücüler %90 ı ise normal insanlardan oluşuyor.

Büyücüler kendilerini hem geliştirmek hem de para kazanmak için loncalara katılıyor.

Bu loncalarda S sınıfı büyücüler daha özel ve zor görevlere çıkarlar.

S sınıfına  yükselmek isteyenler loncadaki usta tarafından  7 kişi seçilir ve bu yedi kişi birbirleriyle yarışırlar.

yarışmanın en önemli kısmı bu 7 kişi yanlarına loncadan bir kişi alabiliyor.
2 şerli gruplar halinde yani.

KARAKTER TANITIMI

NATSU DRAGNEL: bir ejder tarafından büyütüldü. ejderin ismi igneel.
Igneel Natsu ya ateş elementini nasıl kullanacağını öğretti.

LUCY : Bir kraliyet ailesinden. Babası lucy ile küçüklük zamanından bu yana hiç ilgilenmedi. lucy nin annesi yıldız anahtar büyücüsü. Anahtar ı kullanarak
başka bi dünyadan ruh çarpabiliyor.

GRAY FULBUSTER : Küçükken anne ve babasını kaybeden GRAY buz büyücüsü olan UL ile yaşamaya başladı UL dan tek istediği buz büyüsünü ona öğretmesi ve anne ve babasını yok eden canavarı yenecek güce sahip olması.

ERZA SCARLET : Erza küçükken bir madende çalıştırılıyodu bu madende cennet binasının inşaa etmek isteyenler ersa gibi küçük çocukları köle gibi çalıştırıyorlar.

hikâye uzun o yüzden bölümler içinde bu karakterleri dah iyi tanicaksınız

FAIRY TAIL izleyenlerin az çok bilgileri vardır.

MİRA NEE : Geçmişi bilinmiyor sadece 2 kardeşinin olduğu 1 ni çıktığı görevde hayatını kaybettiğini biliyoruz (lissana ölen) diğer kardeşi Elfman. özel gücü ise korkunç bir iblise dönüşebildiği. bir zamanlar oda S sınıfı büyücülerindendi taki kardeşi lissana hayata gözlerini kapatana kadar. göreve bir daha çıkmama kararı aldı.

MUSTER MAKAROW: Fairy Tail in ustası

LAXUS : yıldırım büyücüsü

CANA : Babası o doğmadan onu terk etti. aslında babasının cana nın olduğundan haberi yok. babasını 5 yaşlarında buluyor ama bir türlü ona babasının o olduğunu söyleyemiyor.

DİĞER KARAKTERLER BÖLÜMÜN İÇİNDE YER VERECEĞİM

SİZLERE HER BÖLÜMÜ MERAKLA BEKLEYECEGINIZ BIR HİKAYE YAZACAĞIM

YORUM VE VOTE YAPARSANIZ SEVINIRIM
💣💥💫💎

FAİRY TAİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin