6

506 27 1
                                    


,,Tady policie!" Rozrazil dveře policista. ,,Máme hlášení že jsou tady drogy a porušování nočního klidu." Všichni se snažili vyběhnout ven i když je policista snažil zadržet. Even se rozhlížel po místnosti plnou lidí jestli někde neuvidí Toma protože kdyby u něj našli trávu tak by měl pěkný průšvih. Rychle vyběhl nahoru a zkontroloval všechny pokoje ale Tom nikde, nejspíš stihl utéct.

Even už byl na odchodě když najednou ho někdo chytl za rameno. Byl to policajt ,,Kam jdeš?" Even znervózněl jelikož měl v kapse jointa kterého si stihl vzít z domova když se připravoval na párty. ,,Ehhh...domu" řekl nervózně ,,A ukázal bys mi prosím kapsy?" ,,Hele koukněte" ukázal za policajta který se otočil, rychle vyběhl z domu a hned na to za sebou slyšel křik. Když už byl dostatečně daleko od párty tak zastavil a musel se nadechnout ,,Kurva" řekl udýchaně a šel si sednout na lavičku vynadal si z kapsy jointa a zapálil si. Popotáhl a vyfoukl kouř. ,,Můžu?" Uslyšel vedle sebe povědomí hlas a otočil se. Byl to Isak. Evena to překvapilo nic neříkal jen se na něj koukal. ,,Beru to jako ano" uchechtnul se a sedl si. ,,Říkal jsem si že tě odněkud znám" řekl po chvilce Isak. Even se na něho podíval. Jelikož už byla tma tak mu moc neviděl do tváře. Isak k němu natáhl ruku a Even hned pochopil, podal mu jointa a on si popotáhnul. ,,Proč jsi mi lhal?" Promluvil konečně Even ale Isak mlčel. ,,Mohl jsi mi aspoň napsat dřív že nepřijdeš" ,,Jak dlouho jsi tam čekal?" Zeptal se. ,,Asi 3 hodiny" řekl a převzal si jointa. ,,Shit" to je jediný co Isak řekl. ,,Co kdybych ti to vynahradil?" Zvedl se. Even se na něho podíval ,,Zítra v 8 na náměstí" řekl Isak a odešel. Even se jen pro sebe usmál a šel domu.

Měla bych spíš psát z pohledu vypravěče nebo Evena/Isaka? :)

                                                Karuš🔥

Do you love me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat