Isak se pomalým krokem konečně ocitl před svým domem a když zvedl hlavu od země uviděl u dveří člověka kterého tady nečekal. ,,Mami?" řekl překvapeně, postarší žena která stála u bílých dveří se otočila a usmála se. ,,Zlatíčko" řekla a došla ho obejmout. ,,Co tady děláš?" zeptal se jí Isak když se ocitli v kuchyni. ,,Mohla jsem dneska odejít z práce dřív" řekla a usmála se. Isak jen kývl hlavou a posadil se na barovou židli. ,,Je všechno v pořádku? Vypadáš smutně" řekla starostlivě. ,,Jojo jsem jenom unavený" řekl Isak a falešně se usmál ,,Půjdu si lehnout." V duchu si oddechl když viděl že mu to jeho máma uvěřila.Když Isak vešel do svého pokoje, hodil svojí tašku někam do rohu a zamknul za sebou dveře. Lehl si do postele a v hlavě si přehrával to co Even řekl. Isak nevěděl co má dělat, uvnitř cítil prázdnotu. Měl pocit že už nikdy nebude šťastný, představa že už mezi nimi nic nebude ho zabíjela. Po tvářích mu začali téct slzy kterým tentokrát nechal volný proud. Až teď si uvědomil jak moc Evena miluje. Z přemýšlení ho vytrhl jeho telefon který mu oznámil že mu přišla zpráva.
Jonas: Jak to šlo?
isakyaki: Posral jsem to...
isakyaki: Sraz ve skateparku?,,Co teď budeš dělat?" zeptal se ho Jonas potom co mu Isak přehrál hlasovou zprávu kterou mu Even poslal. ,,Nevím" povzdechl si a obličej si vložil do dlaní. ,,Přece to nemůžeš jen tak nechat" řekl mu Jonas. ,,A co mám asi tak dělat? Snad si slyšel co řekl." ,,Jdi za ním" řekl mu Jonas ,,Než bude pozdě." Isak si nervózně kousl do tváře a Jonas mu hlavou naznačil ať jde. Isak se tedy zvedl, do ruky si vzal svůj skateboard, položil ho na zem a rozjel se směrem k Evenovi.
Když už byl u Evena viděl ho jak zrovna vchází do dveří a kouká se do mobilu. ,,Evene" řekl Isak když vešel do stejných dveří jako on. Even se otočil a Isak k němu pomalým krokem došel. Byli u sebe tak blízko, koukali si do očí a nikdo nic neříkal. Isak se pomalu přiblížil k jeho rtům které následně začal líbat. Even se snažil být silný proto ho lehce odstrčil, Isak to pochopil proto přestal a svoje čelo si opřel o to jeho. Even si se zavřenýma očima povzdychl a Isak se od něho kousek odtáhl. Even otevřel oči a znovu se díval do těch Isakových. ,,Ty a já" řekl Isak ,,Na 100%, navždy." Po jeho slovech to Even vzdal a přilepil se mu na rty. Nedokázal se od Isaka držet dál na to ho až moc miloval. Došli do Evenova bytu kde se z jemného líbání stalo vášnivé. Oba dva se začali vslékat a spolu došli k posteli na kterou Isak spadl když do něho Even lehce strčil. Isak se uchechtl a Even opět spojil jejich rty v jedny. Začal ho líbat na krku a postupoval pořád níž až se ocitl u zapínání jeho kalhot které následně začal rozepínat. Isak zavzdychal když se Even otřel rukou o jeho citlivé místo. Oba dva zažili noc na kterou nezapomenou.