24

206 13 2
                                    

Byl zase pátek a Even s Tomem seděli před školou na lavičce a čekali než zazvoní na první hodinu. ,,Co dneska budeš dělat?" koukl na něho Tom a Even koukající se na skupinky lidí jen pokrčil rameny. V davu uviděl Isaka jak si to míří přímo k jeho partě která když ho viděla začala nahlas zpívat všechno nejlepší. To donutilo se všechny otočit včetně Toma. Even se nechápavě na celou událost koukal, nevěděl že Isak má dneska narozeniny. Proč mu nic neřekl? ,,On má dneska narozeniny?" zeptal se ho Tom ,,Asi jo" koukl se na něho Even ale pak se opět koukl na červenajícího se Isaka. To ho donutilo se pousmát. Hned jak skončili pár lidí začalo tleskat a dokonce k němu i někdo přišel aby mu mohli popřát všechno nejlepší. ,,Běž mu popřát" strčil do něho Tom. ,,Napíšu mu zprávu. A navíc zvoní" usmál se Even a Tom se smýchem zakroutil hlavou.

Když Even přišel domu, vzal si mobil a najel na chat s Isakem aby mu mohl popřát všechno nejlepší když to ve škole neudělal.

xEvenx: Všechno nejlepší :)
isakyaki: Děkuju :)
isakyaki: Kluci dneska pořádaj nějakou párty. Nechceš přijít?
isakyaki: Aspoň bude sranda když tam budeš ty :P
xEvenx: Rád přijdu :)
isakyaki: Pošlu ti adresu

Začínal být večer což znamenalo že se blížila párty na kterou se Even těšil. Nebo to spíš byl Isak na kterého se těšil? Even se zeptal Toma jestli nechce jít s ním ale on má prý nějakou rodinou večeři na které musí být.

Even šel ulicí ve které spatřil bílý dům ze kterého hrála hlasitá hudba. Když vešel do domu, věděl že najít Isaka nebude tak lehké jak si myslel, už teď v domě bylo spoustu lidí kteří si páteční večer přišli užít. Rozhodl se že ho půjde hledat do obýváku ale nikde ho nenašel. Když šel do kuchyně kde však taky nebyl, usoudil že pravděpodobně bude v druhém patře. Even tedy vyšel schody nahoru, doufající že by tady někde Isaka mohl najít. Když šel úzkou chodbou kde naštěstí moc lidí nebylo, někdo ho prudce vzal za loket a zatáhl ho do nějakého pokoje. Všechno se stalo tak rychle že se ani nestačil kouknout s kým má tu čest. Když se otočil, stál před ním Isak který se usmíval od ucha k uchu. ,, Isaku!" Even do něho lehce strčil ,,Hledal jsem tě." ,,Já vím" usmál se a Even jen protočil očima. ,,Pojď, sednem si sem na balkon" řekl mu Isak a Even kývl hlavou.

,,Proč jsi mi něřekl že máš dneska narozeniny?" zeptal se ho Even a jointa kterého si ubalil ještě před párty předal Isakovi. ,,Nejsem ten typ člověka který se s tím rád chlubí. A navíc to neni ani nějak důležitý" pozvedl ramena a popotáhl. ,,To neříkej" koukl se na něho Even a Isak udělal to samí a předal Evenovi jointa. ,,Ale musim říct že vypadáš tak na patnáct" zavtipkoval Even, Isak se uchechtl a strčil do něho ramenem. Even se rozesmál. ,,Možná vypadám na patnáct ale jsem chytřejší než ty" řekl Isak, vytrhl Evenovi jointa z ruky, popotáhl si, zamáčkl ho do země a zalezl zpátky do pokoje, Even se zvedl a následoval ho. ,,To si jen myslíš" řekl mu Even a Isak začal směšně pohybovat pusou. ,,Já jsem star-" ani to nedořekl protože se mu Isak přilepil na rty a začal ho líbat. ,,Vidíš, dokázal jsem tě umlčit" zašeptal Isak u Evenovo rtů když se od něho odtrhnul. Even protočil očima a tentokrát to byl on kdo spojil jejich rty v jedny. Isak zapletl jeho prsty do Evenovo vlasů a lehce za ně zatahal, to donutilo Evena vzdychnout do polibku. V tom někdo vešel do pokoje.....

A co se stane dál? To zjistíte v další kapitole :)
Napište mi jak se vám tahle kapitola líbí, jestli mám něco změnit nebo tak

Do you love me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat