5.

74 10 0
                                    

Otevřu oči, paprsky slunce mi prosvítají skrz žaluzie. Celou dobu přemýšlím o tom co mi Saburou řekl (že jsme partneři), je zvláštní že vlk a rys můžou být životní partneři. Když jsem se nad tím tak zamyslel, že dnes je docela horko..

Právě jsme s chlapama dodělali práci, byli jsme celí zpocení a Miki navrhl, ať jdeme k nedalekému rybníku se zchladit. Původně jsem chtěl za Rinkem, ale nakonec jsem se nechal přemluvit. Takže jsme se převlékli do plavek a vyrazili jsme.

Bylo to zvláštní, jelikož mi po dlouhé době napsal Sora. Prý se vrací zpět do vedlejší vesnice, jestli nechci k rybníku.

Popis: Akashi Sora
Věk: 17 let
Středně vysoký, 178cm (vyšší než Rinko), vypracovaný, Rys, dokončuje střední školu. Bude psán podtrženě.

Nakonec jsem se nechal překecat, tak jsem si zvolil věci a běžel jsem na místo srazu.

Nadšeně jsem čekal na místě srazu, dokud mi pan Hatori neposlal zprávu. Objevil se jeho životní partner ?! Podíval jsem se na fotku. A ještě k tomuto nečistej čokl?!! Nasraně jsem vypl mobil, v dálce jsem uviděl to roztomilé stvoření. Uvědomil jsem si, že ho nemůžu nechat tomu čoklovi !
,,Čau kočičko !" Řeknu nahlas a obejmu ho.  ,,Nezmenšil ses nějak ?" Řeknu zamyšleně.

Když ho uvidím, tak nadšeně zrychlím. Pak ale zpomalím, když uslyším co řekl. Podívám se na něj pohledem ,Děláš si prdel ?' a bouchnu ho do ramene. ,,Náhodou jsem vyrostl o pět centimetrů, ty si nějak sežral strom či co.." řeknu uraženě. Pak mě obejme, nejprve dělám netykavku, ale pak ho obejmu. On mi vezme batoh, protože prostě "šikana". A dáme si závod k rybníku.

Když tam doběhneme, tak uvidím toho čokla. Schválně strčím Rinka na zem do písku, Rinku vypískne, takže na sebe upoutáme pozornost čoklů, i nějakých holek. Ležím na Riknovi, začnu ho lehtat. Rinku piští a směje se, vjedu mu pod triko. Pak mu ho rychle sundám, sundám si i svoje. Chitnu Rinka a běžím sním do vody, i s ním se potopím. Pod vodou čekám, až se vynoří.

Klid u rybníka ukončí nějací hluční puberťáci, podívám se jejich směrem. Rinku ! Co to sním je za kluka..? Zamračím se. ,,Co se děje ?" Řekne Miki. ,,Nic." Odseknu.

Už cení zuby psisko.. obejmu Rinka. ,,Já tě mám tak rád kočičko." Vykřiknu a obejmu ho, pak na něj cáknu vodu. ,,Chyť si mě !" Vykřiknu, blížím se směrem k vlkům. Stále si ale udržuju odstup, nechám se chytit a obejmu Rinka.

Zamračím se ještě víc, pod vedou zatnu pěst. Půjdu je pozdravit.
Doplavu k nim.
,,Ahoj Rinku a..?" Řeknu.

,,Ahoj Saburo. Tohle je můj kamarád Akashi Sora." Řeknu a usměju se. ,,Soro, tohle je Saburou Mikato. " Řeknu.

Podívám se na něj pohledem ,máš to ty čokle' ale dávám pozor, aby to neviděl. Přeslazeně se usměju a podám mu ruku. ,, Těší mě."

Podám mu ruku a co nejvíce zmáčknu, cítím z něj, že je to zmetek.. A sere mě, jak se lepí na Rinka. Počkat... Já žárlím ? Já kurva hodně žárlím, na což mám vlastně právo... Ne ?

Podívám se na ně, proč se Sora tak šklebí ? ,,Sabu bacha ! Drtíš mu ruku !" Vykřiknu a vytrhnu Sorovo ruku ze Saburova sevření. Jemně chytnu Sorovo ruku. ,,Jsi v pořádku Soro ?" Řeknu starostlivě. ,,Saburou co to bylo ?!" Naštvaně se na něj podívám. Já to nechápu... Proč to udělal..? Že by se něco stalo ?

Překvapí mě, jak mě Rinku chytí za ruku. Je to příjemný.. Podívám se na čokla pohledem ,a máš to'.  Podíval jsem se na Rinka, byl tak roztomilý, když měl starost. ,,Co si jít zaplavat Rinku ? A někdo na tebe mává Saburou." Řeknu a ukážu tam, zákeřně se ušklíbnu.

Docela mě zamrzí jak to Rinku vzal, jen si braním partnera.. Naštvaně se vydám za chlapama, ale stále je pozoruju. Vlk uvnitř mě cítí, že ten Sora je rys.. Nic proti nim nemám, ale tohohle mám chuť roztrhat.. Radši se potopím a chvíli jen tak plavu pod hladinou.

Když Saburou odešel, tak jsme začali se Sorou blbnout. Už bylo asi tak pět hodin, tak jsme šli pomalu domů. Radši jsem se ani nerozloučil se Saburem...

Ani se s čoklem nerozloučil, pro mě dobrý. Dal jsem mu ruku na ramena, a vzal jsem mu batoh. Šli jsme pomalu, už se začalo i stmívat. Povídali jsme si s Rinkem, bylo mi s ním krásně. Musí být můj..

Mrzelo mě, že jen tak odešel. S chlapama jsme už jeli zpátky, protože jsme museli nakrmit ovce a psy. Všichni pak odešli za svými partnery/partnerkami. Jen já jsem seděl doma sám...

Už jsem se chtěl rozloučit a jít domů, ale můj otec otevřel dveře. Pozval Soru na večeři, takže jsme šli k nám. Při jídle bylo ticho, ale po jídle jsme se příjemně bavili. Bylo už pozdě, tak jsem navrhl Sorovi, aby tu přespal.

Po hygieně jsem si oblékl boxerky, vlezl jsem si do postele. Rinku má naštěstí dost velkou postel, takže spíme spolu. Čekal jsem až přijde, ještě jsme si chvilku povídali než Rinku usl.  Když jsem měl jistotu, že tvrdě spí, tak jsem ho zezadu objal. Rukou jsem vjel pod jeho triko,  přejel jsem po jeho podbřišku, až na bradavky.

Zdá se mi něco, co se mi ještě nikdy nezdálo. Uvidím Sabura, jak mě položí na postel a jezdí mi rukama po těle. Když je na bradavkách, tak vzdychnu. ,,Sabu~" vzdychnu.

Zamračím se, on má toho čokla i v hlavě ! Radši ho jen obejmu a snažím se usnout, ale spíš jen přemýšlím jak toho čokla odehnat. A pak mě něco napadne.

Milující přírodaKde žijí příběhy. Začni objevovat