Rinku kurzíva
Sabu tučněPrávě jsem počítal, kolik máme vlčích růží. Tato odrůda byla vážně zajímavá, růže byli napůl rudé a napůl bílé. Když se máma začala bavit s nějakou kamarádkou, tak zrovna přišel zákazník a mamka si toho nevšimla.
Byl to zajímavý chlap s rudými vlasy.
,, Zdravím, přejete si ?" Řeknu mile a podívám se na něj s milým úsměvem.Když na tržišti minu stánek s různými cetkami, konečně najdu to co hledám. Tento stánek s květinami si moje máma chválí, snad jí tedy nějaké udělají radost, když má ty narozeniny. Ihned mě zaujali bílo-rudé růže, zajímalo mě, jestli jsou pravé, nebo umělé.
Pak jsem si všiml i klučiny, co je tam rovnal. No a až potom mi došlo že na mě mluvil, tak jsem se zamyslel co asi řekl.Raději jsem se zeptal ještě jednou, když jsem uviděl jeho nechápavý pohled.
,, Zdravím, přejete si ?" Řeknu a snažím se nezasmát se.Asi mu došlo, že jsem ho neposlouchal.. Jde poznat, že se brání smíchu. ,, Zdravím, ty růže jsou zvláštní. Jaký je to druh ?" Řeknu.
,,Vlčí růže, prý takové bývají.. upřímně nevím. Jen tu pomáhám." Řeknu a nervózně se podrbu za krkem. Pohledem hledám mámu, stále se vybavuje.. ,,Chcete zavolat vedoucí ?" Řeknu nervózně.
,,To nebude potřeba, vezmu si jich tucet. Upravujete je tu do kytice ?" Zeptám se. Teď bych se smál spíš já, tomu jak je ten kluk nervózní.
,,Jistě, máte nějaké konkrétní přání ? Jakože jak to mám upravit.." řeknu už míň nervózně.
,,Nechám to na vás, jen ať to není přeplácané." Řeknu a sleduju ho, jak chodí a nosí si sem různou trávu. Nakonec to sváže stužkou, vypadá to vážně hezky.
To už přijde máma, dá mi ruku na rameno. ,,Je to hezké Rinku." Řekne. Pak se podívá na zákazníka. ,,Jé! Zdravím Saburou, to máš pro Maiu ?" Zeptá se.
,, Dobrý den paní Hatori. Ano mám, má přeci narozeniny, přijdete na její oslavu ?" Zeptám se slušně. Vím že paní Hatori je mámy nejlepší kamarádka, všimnu si toho kluka s kytkou Riku říkala, či tak nějak. ,,Kolik jsem dlužen ?" Řeknu a vytáhnu peněženku.
,, Jistě, Maia mě zvala i s mužem a tady Rinkem." Usměje se. Řekne cenu, všiml jsem si že mu dala docela velkou slevu, ale nekecám jí do toho. Pak mu podám tu kytici a s přáním hezkého dne jdu zalít narcisy, přemýšlím o tom muži. Nikdy jsem ho neviděl..
Poděkuju, zaplatím a poté spěchám domů. Oslava je dneska, takže mám dvě hodiny na to nakrmit ovce a připravit se. Ihned s chlapama ve vlčí podobě naženeme ovce do jejich příbytku a nakrmíme je, pak si běžím dát sprchu a obléct se. Vezmu si na sebe černé roztrhané džíny a košili, do kapsy dám mobil a doklady. Jdu k autu, nasednu a jedu k domu matky.
Zavřeli jsme dřív, šli jsme domů. Tam jsem se vykoupal, vzal jsem si modré džíny a bílé tričko a přes to modrou košili. Vlasy jsem trochu zkrotil, navonil jsem se a šel jsem za mámou. Ta mi do ruky vrazila kytici pro tu paní, byli to bílé a růžové růže, uprostřed byla čokoláda a papírek. Když přišel i otec, tak jsme jeli jeho autem k té mámy kamarádce.
ČTEŠ
Milující příroda
FantasíaMladý rys ještě nezná svého partnera, až mu cestu zkříží syn kamarádky jeho matky. Co udělá Rinku, Když pozná že je vlk ? Co když zjistí že onen vlk má být jeho životní partner ?